TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
aksaraydaki bayii merkezde füme renk motor kalmadı deyınce dogru mu acaba dıye TVS genel merkezı aradım.oradakılerde kalmadı Nisan ayında Hindistandan yeni motorların geleceğini söylediler.(Motorlarda özellik olarak bir değişiklikyokmus) TVS de İnan Bey var onla tanıstık.saolsun yardımcı oldu İstanbul Sürat motordan kutusunda açılmamıs bır füme renk varmış..Motor salı gunu bayıde olur dedı. Kurulumunu da buradakı servıs yapacak. İnsallah ıstediğim renk tvs 150 ye kavuscam.Ödeyi World karta peşin fiyatına 6 taksıt 3950 ye anlaştık 3 ay taksıt ertelemeli..Şimdi surada kask var inşalllah..Allah almak isteyen diğer arkadaşlara da nasip etsin


hayırlı olsun kardeş geçekten füme rengi çok profesyonel bi görünüm vermiş. alınca resimleri yüklersin artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

.

ben her zaman tazzikli suyla yıkıyorum. ardından kuru bezle siliyorum. yan kapaklar gösterge ve deponun altı hariç neredeyse heryere tutuyorum.lastklerede iyice yakından bol bol tutuyorum. tehlikesi nedir bilmiyorum ki :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
aksaraydaki bayii merkezde füme renk motor kalmadı deyınce dogru mu acaba dıye TVS genel merkezı aradım.oradakılerde kalmadı Nisan ayında Hindistandan yeni motorların geleceğini söylediler.(Motorlarda özellik olarak bir değişiklikyokmus) TVS de İnan Bey var onla tanıstık.saolsun yardımcı oldu İstanbul Sürat motordan kutusunda açılmamıs bır füme renk varmış..Motor salı gunu bayıde olur dedı. Kurulumunu da buradakı servıs yapacak. İnsallah ıstediğim renk tvs 150 ye kavuscam.Ödeyi World karta peşin fiyatına 6 taksıt 3950 ye anlaştık 3 ay taksıt ertelemeli..Şimdi surada kask var inşalllah..Allah almak isteyen diğer arkadaşlara da nasip etsin



Bebde sürattan aldim kargolattim konyaya .. almisken komple ekipmanida cektirdm karta .. ekipmansiz olmaz .. bende dicektim gittigimde her renk vardi orda fume 2 tane gormustum hatta .. hayirli olsun simdiden .. :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
bende yıkarken sadece göstergeye tutmuyorum.deponun altına da tutuyorum.lastiğede :p bi sıkıntı çıkarmadı.bu arada madem füme yok,o zaman benim motor değerlendi. :queen: sahibinden'de fiyatınımı artırsam :p
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
3
Bir adet gri renk apache rtr aldım bir saat kadar önce. Perşembe, cuma gibi teslim alacağım sanırım. Çok kısa bir sürüşten anladığım kadarıyla motor gayet güzel :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT


yıkadıktan sonra bı tur attık hava fıltresını soktum pıslenmıs degıstırmek lazım bu yenı model apache nın fıltresı degısıkmıs gorunce sasırdım daha kalıtelı bısı koymuslar



 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
yeni hava filtreleri güzelmiş. kağıt elemanın yüzey alanı eski süngerliye göre çooook daha fazla olduğundan ömrüde daha uzun olacaktır. yenisini almak yerine tazzikli havayla temizlemek daha kolay olacaktır. :)


asdfghjkl
kardeş hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler.



reis007
Satmıyım diyorum ama her motorcu gibi daha büyük motor alma hastalığına tutuldum galiba

satma işte o diğer rokko yu sat apachenin yanına bi gsr 600 bandit koy tamamdır :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aksaraydaki bayii merkezde füme renk motor kalmadı deyınce dogru mu acaba dıye TVS genel merkezı aradım.oradakılerde kalmadı Nisan ayında Hindistandan yeni motorların geleceğini söylediler.(Motorlarda özellik olarak bir değişiklikyokmus) TVS de İnan Bey var onla tanıstık.saolsun yardımcı oldu İstanbul Sürat motordan kutusunda açılmamıs bır füme renk varmış..Motor salı gunu bayıde olur dedı. Kurulumunu da buradakı servıs yapacak. İnsallah ıstediğim renk tvs 150 ye kavuscam.Ödeyi World karta peşin fiyatına 6 taksıt 3950 ye anlaştık 3 ay taksıt ertelemeli..Şimdi surada kask var inşalllah..Allah almak isteyen diğer arkadaşlara da nasip etsin
Hayirli olsun tekeriniz duz bassin kask disinda full ekipman almanizi tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ben her zaman tazzikli suyla yıkıyorum. ardından kuru bezle siliyorum. yan kapaklar gösterge ve deponun altı hariç neredeyse heryere tutuyorum.lastklerede iyice yakından bol bol tutuyorum. tehlikesi nedir bilmiyorum ki :)

Yeni aldigim lastik icin dediler fiat opel mercedes servisleride ilk aldigimizda demislerdi yanaklara tazikli su vurmayin diye vardir herhalde bir bildikleri bende hic tutmam
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ne olurmus kı tutsak komple yıkaya bılırsın suyla hertarafına vur hııc korkma yagmurda da ıstedıgınız kadar gezın stop etmez baya bı denedım sadece bos lambası (N) yanar oda ısınınca sonuyor yola cıkarsan 2 km sonra ruzgardan kuruyor hemen su atmadıgım yerı yok motorun
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
yeni hava filtreleri güzelmiş. kağıt elemanın yüzey alanı eski süngerliye göre çooook daha fazla olduğundan ömrüde daha uzun olacaktır. yenisini almak yerine tazzikli havayla temizlemek daha kolay olacaktır. :)


asdfghjkl
kardeş hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler.





satma işte o diğer rokko yu sat apachenin yanına bi gsr 600 bandit koy tamamdır :)

Süvaricim naptın sen ya :p öğrenciyim ben ya .hatta okuyom ben ya :queen: tamam gsr600 düşünmüyorum değil. Ama en az 3 sene sonra :) Ayda 200tl biriktirmeyle apache'yi satmadan olmaz. Ama hayırlısı diyelim. Satılmazsa binmeyedevam ederim nolcak ;)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
arkadaşlar selamlar
bir alacağa karşılık 2011 model 3900km de 2011 tarihinin 9 ay trafiğe çıkışlı siyah metalik renkli bir motorum var.alacağa karşılık aldığım ve kullanamadığımdan depoda yatmaktadır.3.350 tl ye satacam düşünen arkadaşlar 05324679754 nolu telefondan ulaşabilirler.kazası,çiziği,geğişen parçası yoktur.

sahıbınden . com lınkı koysan daha ıyı olur
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, benim bildiğim kadarıyla motosiklet yıkanmaz. Tazyikli yada normal su tutmamaya çalışın motorlarınıza. Nemli bezle silmek, detaylı şekilde temizlemek her zaman ömrünü uzatır.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
Arkadaşlar, benim bildiğim kadarıyla motosiklet yıkanmaz. Tazyikli yada normal su tutmamaya çalışın motorlarınıza. Nemli bezle silmek, detaylı şekilde temizlemek her zaman ömrünü uzatır.

Daha az önce yıkadım tazyikli suyla.hemde öyle bir tazyik ki hortum adamı geri atıyor :) tertemiz yıkadım ama bezim olmadığı için silemedim.zaten biraz hızlanınca rüzgarla kurudu. Oh miss :p
 
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
8
hayırlı olsun kardeş geçekten füme rengi çok profesyonel bi görünüm vermiş. alınca resimleri yüklersin artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

.


ben her zaman tazzikli suyla yıkıyorum. ardından kuru bezle siliyorum. yan kapaklar gösterge ve deponun altı hariç neredeyse heryere tutuyorum.lastklerede iyice yakından bol bol tutuyorum. tehlikesi nedir bilmiyorum ki :)

tesekkurler suvarı once Allah sonra sızın tavsıyelerınıze guvendım aldım ınsallah sansıma motor kotu cıkmazsa guvenle bınerım ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

Bebde sürattan aldim kargolattim konyaya .. almisken komple ekipmanida cektirdm karta .. ekipmansiz olmaz .. bende dicektim gittigimde her renk vardi orda fume 2 tane gormustum hatta .. hayirli olsun simdiden .. :)
tesekkurler enes elıme bu hafta gececek resımlerını yuklerım ınsalşlah

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

Hayirli olsun tekeriniz duz bassin kask disinda full ekipman almanizi tavsiye ederim[/QUOT


tesekkurler balbey ...ben hayatımda ılk defa motor sahıbı olacam..ehlıyetde daha yenı, gecen cuma aldım.. motoru tarlama ve bal arılarına gıtme amaclı aldım ....kask .mont ve eldıven dusunuyorum sadece... baska bırsey almıcam ..tabı guvenlık cok onemlı ama ben yapı olarak hızlı suren bır ınsan degılım..zaten acemı oldugum ıcın fazla basmayada korkarım....yeter dıye dusunuyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

arkadaslar sızce kaskı tam kapalı mı almalıyım????? yarı acık daha havadar olur yazın ama dusunce nasıl olur bılmıyorum :))
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Süvaricim naptın sen ya :p öğrenciyim ben ya .hatta okuyom ben ya :queen: tamam gsr600 düşünmüyorum değil. Ama en az 3 sene sonra :) Ayda 200tl biriktirmeyle apache'yi satmadan olmaz. Ama hayırlısı diyelim. Satılmazsa binmeyedevam ederim nolcak ;)

,

ya dert ettiğin şeye bak para dediğin nedirki ya :D sen satma diyosam satma para işini hallederiz. olmadı ben satar verrim sana :D :) gsr600 iyidir candır yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst