- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 786
aksaraydaki bayii merkezde füme renk motor kalmadı deyınce dogru mu acaba dıye TVS genel merkezı aradım.oradakılerde kalmadı Nisan ayında Hindistandan yeni motorların geleceğini söylediler.(Motorlarda özellik olarak bir değişiklikyokmus) TVS de İnan Bey var onla tanıstık.saolsun yardımcı oldu İstanbul Sürat motordan kutusunda açılmamıs bır füme renk varmış..Motor salı gunu bayıde olur dedı. Kurulumunu da buradakı servıs yapacak. İnsallah ıstediğim renk tvs 150 ye kavuscam.Ödeyi World karta peşin fiyatına 6 taksıt 3950 ye anlaştık 3 ay taksıt ertelemeli..Şimdi surada kask var inşalllah..Allah almak isteyen diğer arkadaşlara da nasip etsin
hayırlı olsun kardeş geçekten füme rengi çok profesyonel bi görünüm vermiş. alınca resimleri yüklersin artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
.
ben her zaman tazzikli suyla yıkıyorum. ardından kuru bezle siliyorum. yan kapaklar gösterge ve deponun altı hariç neredeyse heryere tutuyorum.lastklerede iyice yakından bol bol tutuyorum. tehlikesi nedir bilmiyorum ki
