TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
42
Arkadaşlar ben yeni başlayacağım 14 nisanda ehliyet sınavım var gecersem motor alıcam fakat honda cb125e ile tvs arasında kararsısızım motor bilgim sıfır uzun yoldada kullanıcam ankara izmir arası gıbı daha önce arkadasımın mondıal 150 z scooterını kullanmıstım ne zman elıme alsam elımde kalıodu masraf cıkartıodu ole yapmasını ıstemıyorum sadece bakımdan bakıma sızce tvs buna uygunmu cvb atarsanız sevınırım

honda güzel marka ama cb125e güzel model mi o belli değil. herzaman ilk çıkan modellerdeki hatalar daha sonraki modellerde düzeltilir. örneğin cbf150 yağ yakma problemi gibi. oturuşmuş bir model senin için daha iyi olacaktır benim düşünceme göre :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Arkadaşlar ben yeni başlayacağım 14 nisanda ehliyet sınavım var gecersem motor alıcam fakat honda cb125e ile tvs arasında kararsısızım motor bilgim sıfır uzun yoldada kullanıcam ankara izmir arası gıbı daha önce arkadasımın mondıal 150 z scooterını kullanmıstım ne zman elıme alsam elımde kalıodu masraf cıkartıodu ole yapmasını ıstemıyorum sadece bakımdan bakıma sızce tvs buna uygunmu cvb atarsanız sevınırım
ikiside sorun yapmaz merak etme. ama şu var tabi cbr 125 in oturuş pozisyonu yüzünden uzun yolda da kullanacağın için belki bel ağrısı yapar. bence git ikisinede bak üstüne bi bin hangisi hoşuna giderse onu al ama aradaki fiyat farkını unutma.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Arkadaşlar apache rtr 150 son yakıt tüketiminiz nedir malum benzin fiyatları yüzünden ybr ya da apache almak gibi bir düşüncem var sizce hangisi daha ekonomiktir.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
merhaba arkadaşlar bende yakın zamanda tvs apache almayı düşünüyorum. 14 nisanda sınava giricem allahın izniyle kazanırsam alacagım hemen ama her gece yatarken aklıma giriyor ve bir an önce almak istiyorum ama ehliyetti direksiyon sınavıydı en az 2 ayım var ve bu yüzden bir türlü zaman geçmek bilmiyor alacagım motor ilk motorum olacak ve ömürlük olmasını istiyorum apache ömürlük olurmu sizce her gün araştıyorum ve araştırdıkca kafam karısıyor.2. el mi almamı tavsiye edersiniz yoksa 0 km mi yardımcı olursanız sevnirim
Simdiden hayirli olsun sinavda basarilar sifir alman senin icin iyi olur omurluk istemissin ikinci elde senden onceki neler yapti bilemiyorsun sifir aldigindada surekli dip gaz kullanmazsan bakimlari zamaninda yaptirirsan aldigin benzine dikkat edersen(benzin filtresi var mi bilmiyorum o yuzden yazdim bunu)omurluk makine olur hatta aldigin gibi bir takimda lastik alirsin michelin metzeler yada pirelli ohh mis gibi yeni tarihli olmak sartiyla en az 4 yil kafan rahat olur hayalinde motora en kisa surede kavusman dilegiyle...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
benim motorum da 11 kuruş falan yakıyor 12 nin üstüne çıkmıyor devirli kullansam bile.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bu kadar Sağnak yağışta kullanmamıştım daha önce motoru .. Güzel bi duyguymuş üst taraf su geçirmiodu ama alt taraf baya bi ıslandı :D Aslında kaskta Silecek olsa iyiymiş :D Ve üstündeki lastikler kuru zemnde kayıor işine gelince ama o yağmurda 90ı gördüm yeri geldi yine banamısn demedı .. biraz dengeli kullanmak gerekiyo agrasif oldukca kayıyo bunu anladm ^^ Ve bu motor nasıl temizlencek onu düşünüyorum .. ^^ sırılsıklam yatıor garibim ..

Duz yolsa pek bisey olmuyor ama asvalt olmayan kirec tasli yollarda(sehirler arasi yollar gibi olanlarda)aman diyip dikkat et bendeki acayip drift yapiyor desem yeridir birde bende vites buyuturken devriyaji yavas birakiyorum ama yinede kafa saga kic sola gidiyor kac kere oldu ve nasil toparladim hala bilmiyorum bu tarz olaylar icin egitime gitmeyi dusunuyorum hatta

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Metal Anahtarlık kullanmayın..
Ufak bir dikkatsizlik ve sonrası:
http://img41.imageshack.us/img41/1600/imag2025a.jpg

Aynisi bendede oldu diger anahtarliklar icin boyun anahtari aldm orayida karbon kaplamayi dusunuyorum sildim ama gecmiyor
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Arkadaşlar ben yeni başlayacağım 14 nisanda ehliyet sınavım var gecersem motor alıcam fakat honda cb125e ile tvs arasında kararsısızım motor bilgim sıfır uzun yoldada kullanıcam ankara izmir arası gıbı daha önce arkadasımın mondıal 150 z scooterını kullanmıstım ne zman elıme alsam elımde kalıodu masraf cıkartıodu ole yapmasını ıstemıyorum sadece bakımdan bakıma sızce tvs buna uygunmu cvb atarsanız sevınırım
Kardeşim ben motorcuyum diyen adam servisten servise motoruna bakım yaptırmaz!!! Örnek, zincir yağlamanı 3000 den 3000 e (bakımdan bakıma) yaptırırsan zincirden taş sesleri kıtır kıtır ötmeye başlar. "Servisten servise bakım" diye anılan şey motosiklet piyasasını kapsamıyor bence. Ben genelde haftasonu kullandığımdan motora binmeden lastikleri, freni, sağı solu gözden geçirir öyle binerim. Herkese de tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
42
bu kask muhabbeti kafamı kurcalıyor. cuma cumartesi pazar günü 3 günlük geziye çıkıcam arkadaşlarla kaskım yok. daha doğrusu var da çok eski. ls2 nolan gibi kaskların rahatlığı güvenliği ile ilgili herkes bişey söylüyor. bide mine marka var. sizce hangi marka ??
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
bu kask muhabbeti kafamı kurcalıyor. cuma cumartesi pazar günü 3 günlük geziye çıkıcam arkadaşlarla kaskım yok. daha doğrusu var da çok eski. ls2 nolan gibi kaskların rahatlığı güvenliği ile ilgili herkes bişey söylüyor. bide mine marka var. sizce hangi marka ??

Nolan ile ls2 aynı kefeye konulmaz.Nolan ls2 den çok çok iyi bir kask.Mine ilk defa duyuorum
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
bir tvs sever olarak bu konuda katılamıycam size en azından istabuldaki servislerde yeni 2011 cbf de dahil olmak üzere cbf150 nin tüm parçaları bulunuyor aklına gelebilicek tüm parçalar :D yaşasın tvs 2011 sarı:D bi videoda görmüştüm adam 130luk lastik koymuş bu kadarmı yakışır :D
Anladıysam arap olayım :cherry:

---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:30 ----------

TVS APACHE iyi sağlam makınedir herkeze tavsiye ederim ben çok agresif kullanıyorum ama şuan için sorun yok zaten bu motor agrasif kullanıma müsahit zorla agresif kullanmaya itiyor insanı ben 7 bin devirden aşşağı vites değiştirmiyorum ve yola çıkınca 100 110 km aşşağı düşmüyorum gayet zevkli kısa piston kısa piston kolu devirli kullanmaya müsahit acımıyorum bu motoru nekadar agresif kullanırsam okadar çok zevk alıyorum birşey olursa yenisini alır geçerim kafaya takacak birşey yok dilediğiniz gibi kullanın keyfini sürün apache hertürlü zorluğa dayanacak kapasitede bir motorsikler:cat:
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
bu kask muhabbeti kafamı kurcalıyor. cuma cumartesi pazar günü 3 günlük geziye çıkıcam arkadaşlarla kaskım yok. daha doğrusu var da çok eski. ls2 nolan gibi kaskların rahatlığı güvenliği ile ilgili herkes bişey söylüyor. bide mine marka var. sizce hangi marka ??
LS2 diğer çinlilere göre kaliteli ve fiyat açısından uygundur, ben kullanıyorum. AGV - NOLAN - X-LITE - SHOEI daha kaliteli olabilir tartışmam ama fiyatları bana yüksek geliyor. Ayrıca kullandığımız motosiklet ortalama hız olarak(şehiriçi-şehirdışı)80-90 km hızla gittiğimizi varsayarsak güvenliği yeterli LS2'nin. Avrupa güvenlik simgelerine sahip olmasına da dikkat etmenizi tavsiye ederim. 250cc ve üzeri racing motorum olsaydı diğerlerini düşünebilirdim.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
bu kask muhabbeti kafamı kurcalıyor. cuma cumartesi pazar günü 3 günlük geziye çıkıcam arkadaşlarla kaskım yok. daha doğrusu var da çok eski. ls2 nolan gibi kaskların rahatlığı güvenliği ile ilgili herkes bişey söylüyor. bide mine marka var. sizce hangi marka ??


sana önerebilecegim hem kaliteli hem hesaplı çene açılır kask grex rf2 dir

nolan teknolojisi ile üretilip kesinlikle kaliteli ve kullanışlı bir kask.

ben kızıltoprak mototal den satın aldım. aldıgım fiyat 300 tl. birde bugu camı taktırdım oda 30 tl. toplamda 330 tl ye geldi.

rüzgar sesi almakta fakat çene açılır kaskların tamamına yakını bu sorun var. pahalı ve daha kaliteli kasklardada bu durum mevcut. bununda çözümü var. uzun süreli kullanımlarda birkaç liraya alacagınız kulak tıkaçı rüzgar sesini kökten kaldırır.

son olarak kask boyut olarak büyük degil.

daha ekonomik bir kask düşünüyorsan anes motor ıxs marka çene açılır kaskı tavsiye ederim. daha önce kullandım çok memnundum. fakat vizörü kırıldı motosikletimi satarken alan kişiye hediye ettim.

onunda fiyatı 200 lira olması lazım.


bu arada arkadaşlar önümüzdeki hafta 0 km bir apache alıyorum. bugün kardeşimle gidip inceledik. kardeşim çok begendi.

servis ile konuştm yedek parça tedarigi ve fiyatlarını birçok parçasının rakiplerine oranla pahalı oldugunu ama düşüp kırmadıktan sonra kolay kolay yedek parçaya ihtiyaç duyulmayacagını söyledi.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Hah şöyle ya .. Topik biraz canlanmiş :D neydi o öyle suskun kaliyodunuz .. Değerli ve yararli fikirler paylaşiliyor herkese tşkler :) Bise benm sari canavar kirlendi baya yav bunu en guvenli neyle yikariz fikrinizi alayim .. arkadas biniyom biniyom hala 500 km olmadi su bakimi yaptirsam rahatlicm biraz .. makine kiskirtiyo insani rodaji bitmeden de üzmek istemiyorum .. hayirlisi bakalim .. :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hah şöyle ya .. Topik biraz canlanmiş :D neydi o öyle suskun kaliyodunuz .. Değerli ve yararli fikirler paylaşiliyor herkese tşkler :) Bise benm sari canavar kirlendi baya yav bunu en guvenli neyle yikariz fikrinizi alayim .. arkadas biniyom biniyom hala 500 km olmadi su bakimi yaptirsam rahatlicm biraz .. makine kiskirtiyo insani rodaji bitmeden de üzmek istemiyorum .. hayirlisi bakalim .. :)
Ben sonax araba sampuniyla yikarim megin de vara ama biraz pahalli birde asla yimama mak. kullanmam hortumla yikarim yikadktan sonrada kmye bakmazsizin zinciri gaz yagiyla firca yardimiyla temizler castrol zincir spreyini sikarim:)bende 500 km yapamadm daha okul cok kasiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

bu kask muhabbeti kafamı kurcalıyor. cuma cumartesi pazar günü 3 günlük geziye çıkıcam arkadaşlarla kaskım yok. daha doğrusu var da çok eski. ls2 nolan gibi kaskların rahatlığı güvenliği ile ilgili herkes bişey söylüyor. bide mine marka var. sizce hangi marka ??
Bende scorpion exo 750 battle lord ve shoei x sprint var ikiside super cok memnunum ruzgar sesi cok az birde kulaklik aldm filtreli olanlardan baya rahat koruma konusunda ust duzey olduklarini biliyorum scorpionu 350 tlye almstm motomaxtan shoei de kuzenim yurtdisindan hediye getirdi fiyatini bilmiyorum ama trde 1600 tl civari ls2 yerine nolan tercih edebilirsiniz yada scorpion exo 450 de olabilir ucuz bisey ariyorsaniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Bende bisey sorayim bari termal iclik kullanan var mi ben ingde ve almanyada bunlarin wind stoper olanini gormustum yani kesinlikle ruzgar gecirmiyor demislerdi o zamanlar motorum yoktu diye gerek duymamistim ama orjinal iclikli 4 mevsim mont iceri ruzgar aliyor gogus ve karindan bu havalardada dondurucu etki yapiyor ne tavsiye edersiniz
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bende ls2 cene acılır almayı dusunuyorum lazerden memnun degılım
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
6
ya arkdaşlar kafam çok karıştı honda cf125 e çıkmıs 3500 tl fiyatı insanlara sordukca cnm sıkılıyor ve karar veremeyım tvs apache en sağlamlıgı yuruyen aksanı bakımından en gercekcı bıırı verebılecekmı bana almam için nolursunun ?? uyuyamıorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst