merhaba arkadaşlar, dün itibari ile motorumu aldım. Trafikten bıkmış birisi olarak, bir hışımla satın aldığım motor bana bakarkene , bende nasıl süreceğimi düşünüyordum. neyse şükür eve gelebildim. Sabah erken kalktım , yollar boşken işe gideyim dedim, hem yağışlı hava hemde süratli geçen araçlar , beni tedirgin etti. Havalar ısınmadan ve acemilik bitene kadar yola çıkmayacağım.
motorumu aldım bugün şükür ses kesilmiş.umarım sorun çıkarmaz bir daha.Allah servisin eline düşürmesin.
çok sağol ixeywent kardeşim. den sonrası sana aitERROR88 demek istedin galiba bisi degil
SLM ARKADASLAR BENIM HAVA FILTRESI TARAFINDAKI YAN GRANAJ DUSTU YOLDA GIDERKEN BU PARCAYI NERDEN TEMIN EDEBILIRIM SERVISE SORDUM COK PAHALI FIYAT ISTIO BIDE CIFT SATIO TEK SATAN YER VARMIDIR ACABA YARDINMCI OLURSANIZ SEVINIRIM...
A.selam aga nasıl düşürdün o kapağı yav durup dururken düşmezki tek satılmıyor diye birşey yok kim dedi sana onu manisadaki hasan ustamı sen akhisara motorcu tontona bir sor yanlış hatırlamıyorsam 55 tl ben değiştirdim tek çift alacaksın diye bir mecburiyet yok benimde o kapak kırılmıştı tek sipariş verdik getirdi tonton telefon numarasını verim bir görüş istersen 413 32 25 cep 0541 581 07 16 ismail beyle görüşebilirsinSLM ARKADASLAR BENIM HAVA FILTRESI TARAFINDAKI YAN GRANAJ DUSTU YOLDA GIDERKEN BU PARCAYI NERDEN TEMIN EDEBILIRIM SERVISE SORDUM COK PAHALI FIYAT ISTIO BIDE CIFT SATIO TEK SATAN YER VARMIDIR ACABA YARDINMCI OLURSANIZ SEVINIRIM...
Cevre illere sordunuz mu olmadi izmir istanbul vs arastirin derim bayilerin elinde olur mutlakamerhaba arkadaslar füme renk rtr 150 almak ıstedım ama İstanbul merkezde sadece sarı kırmızı ve sıyah kalmıs dıyolar.. fume renk sıfır almka ıstıyorum 68 aksaraydayım nerden bulabılırım sızce
merhaba arkadaslar füme renk rtr 150 almak ıstedım ama İstanbul merkezde sadece sarı kırmızı ve sıyah kalmıs dıyolar.. fume renk sıfır almka ıstıyorum 68 aksaraydayım nerden bulabılırım sızce
benim motorda 4500 de bende hiç yağ ilave etmedim her zamanda kontrol ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=Apuf_aJK_f4&feature=fvwrel
arkadaşlar 2012 tvs apache rtr 250 aslı varmıdır tipi çok güzel yaw
motorumu aldım bugün şükür ses kesilmiş.umarım sorun çıkarmaz bir daha.Allah servisin eline düşürmesin.
Hayırlı olsun kardeşim geçmiş olsun inş birdaha servis yüzü görmez bakımdan bakıma.
benim motordada o ses var. halada var 4250 km oldu bakımlarda söyledim bulamadılar senin egzantirik yayı mı demiştin bende 6000 bakımında göstereyim benim de içime kurt düştü![]()
Hayırlı olsun kardeşim geçmiş olsun inş birdaha servis yüzü görmez bakımdan bakıma.
benim motordada o ses var. halada var 4250 km oldu bakımlarda söyledim bulamadılar senin egzantirik yayı mı demiştin bende 6000 bakımında göstereyim benim de içime kurt düştü![]()