TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
çok sağol ixeywent kardeşim. Gerek kalmadi şükür ins dediğin gibi olur sağol:) kazasız hayırlı günler herkese.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
merhaba arkadaşlar, dün itibari ile motorumu aldım. Trafikten bıkmış birisi olarak, bir hışımla satın aldığım motor bana bakarkene , bende nasıl süreceğimi düşünüyordum. neyse şükür eve gelebildim. Sabah erken kalktım , yollar boşken işe gideyim dedim, hem yağışlı hava hemde süratli geçen araçlar , beni tedirgin etti. Havalar ısınmadan ve acemilik bitene kadar yola çıkmayacağım.

hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
SLM ARKADASLAR BENIM HAVA FILTRESI TARAFINDAKI YAN GRANAJ DUSTU YOLDA GIDERKEN BU PARCAYI NERDEN TEMIN EDEBILIRIM SERVISE SORDUM COK PAHALI FIYAT ISTIO BIDE CIFT SATIO TEK SATAN YER VARMIDIR ACABA YARDINMCI OLURSANIZ SEVINIRIM...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
SLM ARKADASLAR BENIM HAVA FILTRESI TARAFINDAKI YAN GRANAJ DUSTU YOLDA GIDERKEN BU PARCAYI NERDEN TEMIN EDEBILIRIM SERVISE SORDUM COK PAHALI FIYAT ISTIO BIDE CIFT SATIO TEK SATAN YER VARMIDIR ACABA YARDINMCI OLURSANIZ SEVINIRIM...

Baska sehirlerdeki servislere sorun birede mutlaka tek satan vardir olmadi internete vardir kesin
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
SLM ARKADASLAR BENIM HAVA FILTRESI TARAFINDAKI YAN GRANAJ DUSTU YOLDA GIDERKEN BU PARCAYI NERDEN TEMIN EDEBILIRIM SERVISE SORDUM COK PAHALI FIYAT ISTIO BIDE CIFT SATIO TEK SATAN YER VARMIDIR ACABA YARDINMCI OLURSANIZ SEVINIRIM...
A.selam aga nasıl düşürdün o kapağı yav durup dururken düşmezki tek satılmıyor diye birşey yok kim dedi sana onu manisadaki hasan ustamı sen akhisara motorcu tontona bir sor yanlış hatırlamıyorsam 55 tl ben değiştirdim tek çift alacaksın diye bir mecburiyet yok benimde o kapak kırılmıştı tek sipariş verdik getirdi tonton telefon numarasını verim bir görüş istersen 413 32 25 cep 0541 581 07 16 ismail beyle görüşebilirsin
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
23
sagolasın arkadasım evet hasan ustaya sordum tek yok dedı cıft oluyo dedı ve cıftıne 160 tl ıstedı banada cok pahalı geldı... ben yarın arayım bı akhısarı goruseyım ınsallah bana da o fıyattan verır.bılmıom nasıl cıktıgını vıdası gevsemıs menemen den manısaya gelırken yolda pat dıye dustu arkadakı kamyonda ustunden gectı sagolsun paramparca oldu yoksa ben onu yapıstırırdım bı sekılde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

set


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

set
 
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
8
merhaba arkadaslar füme renk rtr 150 almak ıstedım ama İstanbul merkezde sadece sarı kırmızı ve sıyah kalmıs dıyolar.. fume renk sıfır almka ıstıyorum 68 aksaraydayım nerden bulabılırım sızce
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
merhaba arkadaslar füme renk rtr 150 almak ıstedım ama İstanbul merkezde sadece sarı kırmızı ve sıyah kalmıs dıyolar.. fume renk sıfır almka ıstıyorum 68 aksaraydayım nerden bulabılırım sızce
Cevre illere sordunuz mu olmadi izmir istanbul vs arastirin derim bayilerin elinde olur mutlaka
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
merhaba arkadaslar füme renk rtr 150 almak ıstedım ama İstanbul merkezde sadece sarı kırmızı ve sıyah kalmıs dıyolar.. fume renk sıfır almka ıstıyorum 68 aksaraydayım nerden bulabılırım sızce

antalyada var. füme renk bu motora sanırım en yakışan renk. fakat bir sorunu var boya parlak degil mat.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
motorumu aldım bugün şükür ses kesilmiş.umarım sorun çıkarmaz bir daha.Allah servisin eline düşürmesin.

Hayırlı olsun kardeşim geçmiş olsun inş birdaha servis yüzü görmez bakımdan bakıma.
benim motordada o ses var. halada var 4250 km oldu bakımlarda söyledim bulamadılar senin egzantirik yayı mı demiştin bende 6000 bakımında göstereyim benim de içime kurt düştü :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Hayırlı olsun kardeşim geçmiş olsun inş birdaha servis yüzü görmez bakımdan bakıma.
benim motordada o ses var. halada var 4250 km oldu bakımlarda söyledim bulamadılar senin egzantirik yayı mı demiştin bende 6000 bakımında göstereyim benim de içime kurt düştü :)

Bendede belli belirsiz bir sik sik sesi var paranoyak oldum dinlemeye basladm o mu acaba:/
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Hayırlı olsun kardeşim geçmiş olsun inş birdaha servis yüzü görmez bakımdan bakıma.
benim motordada o ses var. halada var 4250 km oldu bakımlarda söyledim bulamadılar senin egzantirik yayı mı demiştin bende 6000 bakımında göstereyim benim de içime kurt düştü :)

sağol kardeşim inş.eksantrik mili (kam mili) değişti benim.usta keyfi dedi sadece ses yapar motora zararı yok dedi. değişmese de olur dedi.ben yine de değiştirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst