Aşağıda yazılanları okumadım ama söylemek istediğim iki husus var.
1. Yerli üretim demek Güven Özveri ve Tecrübe demektir.
2. Sen yüzde bilmem kaç kâr ediyorsun zaten mevcut sistemde. Yerli üretime geçip,
ar-ge, fizibilite, işçi, falan filan birsürü masrafa girmek ister misin?
Ülke kalkınacakmış, banane! Ben kazandığım paraya bakarım.
Bkz: Büyük holdingler.