- Katılım
- 14 May 2007
- Mesajlar
- 419
Honda CBF 500 : Hiçbir kronik sorunu olmayan Honda'nın naked modellerinden biri.
Ben 24,000 km deyim. Şimdiye kadar diğer kullanan arkadaşlarımdan, forumlarda ve çevremde edindiğim kadarıyla da hiç bir şikayete rastlamadım. Honda yetkili servisindeki ustam bile masrafsız ve sıkıntısız oluşundan ötürü "fukara motoru" diye bahsediyor
Ben 24,000 km deyim. Şimdiye kadar diğer kullanan arkadaşlarımdan, forumlarda ve çevremde edindiğim kadarıyla da hiç bir şikayete rastlamadım. Honda yetkili servisindeki ustam bile masrafsız ve sıkıntısız oluşundan ötürü "fukara motoru" diye bahsediyor