- Katılım
- 3 Tem 2016
- Mesajlar
- 730
SUZUKI INAZUMA ( F SERİSİ HARİÇ)
1- Sele noktasal darbelere karşı oldukça hassas yapıda üretilmiş, kedi tırmalamasına yeterli mukavemeti göstermemektedir. File ile önlem alınabilmektedir.
2- Katalitik Konvektörün porselen petek dağılması ve cazırtısı. Garantiden değişse dahi durum tekrarlamaktadır. 2014 e kadar sökmekten başka bir çözüm bulunmadı. 2015 sonrası için şimdilik sorun görünmüyor.
3- Ön teker göbek rulmanı 40k sonrası illaki dağılmaktadır. 35k ya gelince değişim için maddi birikim yapılmaya başlanmalıdır.
4- Motor için satılan aksesuar paketi bi cacığa benzememektedir. Koruma demiri görevini yapmamaktadır. Para israfıdır.
5- Ne hikmet ne keramet ise orta sehpa orjinalinde yoktur. (İrfan -irf- bey konuyu çözmüştür)
6- F serisinde koruma takozu takılacak efendi gibi bir alan bırakılmamıştır.
.... şeklinde bir çok yazıda bahseder ancak bir inazuma kullanıcısı bunları sorun olarak görüyor ise kronik sorunu biraz da kendisinde aramalıdır.:queen:
1- Sele noktasal darbelere karşı oldukça hassas yapıda üretilmiş, kedi tırmalamasına yeterli mukavemeti göstermemektedir. File ile önlem alınabilmektedir.
2- Katalitik Konvektörün porselen petek dağılması ve cazırtısı. Garantiden değişse dahi durum tekrarlamaktadır. 2014 e kadar sökmekten başka bir çözüm bulunmadı. 2015 sonrası için şimdilik sorun görünmüyor.
3- Ön teker göbek rulmanı 40k sonrası illaki dağılmaktadır. 35k ya gelince değişim için maddi birikim yapılmaya başlanmalıdır.
4- Motor için satılan aksesuar paketi bi cacığa benzememektedir. Koruma demiri görevini yapmamaktadır. Para israfıdır.
5- Ne hikmet ne keramet ise orta sehpa orjinalinde yoktur. (İrfan -irf- bey konuyu çözmüştür)
6- F serisinde koruma takozu takılacak efendi gibi bir alan bırakılmamıştır.
.... şeklinde bir çok yazıda bahseder ancak bir inazuma kullanıcısı bunları sorun olarak görüyor ise kronik sorunu biraz da kendisinde aramalıdır.:queen: