arkadaşlar Türkiye de çoğu şey üretiliyor zaten, Ostim (orta doğu sanayi ve ticaret merkezi) ortadoğunun en büyük sanayii, bir firmada torna freze operatörüyüm, ürettiğimiz parçalar hep yurt dışı parçaların kopyası, ama biz gidip te üstüne made in Turkey yazmıyoruz çünkü tasarımı ,ar ge si vs.. vs.. bize ait değil, kopya, ha şöyle olduğu oluyor gavur makina parçasını üretirken malzemeyi öyle bir hesaplıyor ki bir gram fazlası yok
biz makinanın kapasitesi dışına çıktığımız zaman kırılma kopma oluyor adam bize getiriyor biz güçlendiriyoruz ve övünerek diyoruz ki gavurun yaptığı kırılıyor biz daha sağlamını yapıyoruz, ostim de tank parçası da helikopter parçası da üretiliyor ama proje bizim değil ...
tt nin modellerine baktığın zaman yüzde 99 amerikan chopper ı andırıyor , bir bmw gödüğün zaman boxer motorundan bu bmw dersin
harleyi v twin motorundan harley dersin moto guzzi ters v twin yani bir yerlerinden anlarsın tt yi gördüğün zaman türk malı olduğunu nerden anlayacaksın taklitler asıllarını yaşatır
neyse arkası yarın