TT Custom Gebze’de motosiklet fabrikası kurdu

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Dünyanın en önemli motosiklet üreticilerinden TT Custom Gebze’deki Otomotiv Sanayi Bölgesi’nde fabrika kurdu. Fabrikada ilk yıl 150, ikinci yıl 450 kişi istihdam edilecek. Gebze’de üretilecek ilk motosikletlerin 2015 yılında Cenevre Fuarı’nda dünyaya tanıtılması hedefleniyor.

2005 yılında Tarhan Telli tarafından kurulan ve son olarak ‘Cehennem Melekleri 3’ filmi için ürettiği motosikletlerle gündeme gelen Fütürist Alphan Manas ve Ferrari’nin eski Türkiye Genel Müdürü Orhan Ülgür’ün ortak olduğu TT Motor seri üretime geçiyor.

2005’te kurulan ve TT Motor, ‘TT Custom Choppers’ konsepti altında her biri tek bir adet olarak kisiye özel tasarlanmış el yapımı Türk malı Chopper motosiklet üretimi yapıyor. İnavasyonu ön planda tutan şirket dünyada ilk kez üretilen 2 tekerleği 3 tekerleğe 1 saatte çeviren dönüşüm kitini geliştirdi. Motorlarında geri vitesi de geliştiren şirketin müşterileri arasında slyvester Stallone, Brad Pitt, Wesley Snipes, JaysonStathem ve Patrick Huges gibi uluslararıası isimlerle Şafak Sezer, Beyazıt Öztürk, Kenan Doğulu, Hidayet Türkoğlu, Kenan Sofoğlu, Volkan Demirel gibi ünlü isimler yer alıyor.

Kaynak: Ozgurkocaeli.com.tr
 

Ekli dosyalar

  • tt-custom-fabrika.jpg
    tt-custom-fabrika.jpg
    81.1 KB · Görüntüleme: 35,376
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
düşünsene sokaklarda TT ler geziyor.
şöyle ucuz yollu yapsalar ne güzel olur.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Süper haber...
Amerika sokaklarında bu motosikleti gördüğümüz an bu iş olmuştur...
 
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
74
Çok güzel haberler bunlar, düzgün, kaliteli ve uygun fiyatlı olması dileğiyle..
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Ucuz motosiklet yapmazlar... Ama japon mantığı ile giderlerse dünya markası olurlar.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
707
bence makinasını üretmediği sürece yaptığı bisiklet imalatına giriyor
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Ucuz olmaz; olursa da mutlaka bir yerden kırparlar. Motor kısmını ithal edecekleri için... ne olur bilmiyorum
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Artık evi arabayı satar bir tanede biz alırız. Maksat yerli malı olsun. :mrgreen:

Şaka bir yana, bakanlığın önüne bir tır dolusu motosikleti yığdığı günden beri hiç yılmadı. Suudi desteği ile Hollywood'a bile motosiklet sattıysa bu adam bu işi yapar.

2030'da Michigan apaçileri forumlara TT'mi Harley mi diye başlık açarlar belki. :cherry:
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
İlk stajeri ben olmak isterim :) Bırakın su eleştirmeyi eleştirmek için bu adamlardan daha iyi birsey yapmak zorundasınz ülkeye bir değer katmak zorundasınz ne yaptınz ki bu adamları eleştriyosunuz ?
 
Katılım
15 Nis 2014
Mesajlar
197
Ticari pozisyonunu bilmem ama Tarhan Telli becerikli, düzgün ve samimi bir adamdır.
Bu motosikletlerin yurtdışından ithal edilmek yerine, yurtiçinde yapılması ve/veya montajlanması, her şekilde hem memlekete hem biz motosiklet kullanıcılarına faydalı olacak.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Süper haber...
Amerika sokaklarında bu motosikleti gördüğümüz an bu iş olmuştur...

Motorlarında geri vitesi de geliştiren şirketin müşterileri arasında slyvester Stallone, Brad Pitt, Wesley Snipes, JaysonStathem ve Patrick Huges gibi uluslararıası isimlerle Şafak Sezer, Beyazıt Öztürk, Kenan Doğulu, Hidayet Türkoğlu, Kenan Sofoğlu, Volkan Demirel gibi ünlü isimler yer alıyor. şuanda amerika sokaklarında en önemli insanların altında zaten dostum:wiinkk:
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
Motorlarında geri vitesi de geliştiren şirketin müşterileri arasında slyvester Stallone, Brad Pitt, Wesley Snipes, JaysonStathem ve Patrick Huges gibi uluslararıası isimlerle Şafak Sezer, Beyazıt Öztürk, Kenan Doğulu, Hidayet Türkoğlu, Kenan Sofoğlu, Volkan Demirel gibi ünlü isimler yer alıyor. şuanda amerika sokaklarında en önemli insanların altında zaten dostum:wiinkk:

:)

Ünlü olmayan amerikan halk türk motoruna binmesinmi dostum??

Yani benim yorumuma bu cevabı verdiğin için kutluyorum seni,çok güldürdün beni...
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
:)

Ünlü olmayan amerikan halk türk motoruna binmesinmi dostum??

Yani benim yorumuma bu cevabı verdiğin için kutluyorum seni,çok güldürdün beni...

amerika sokaklarında bu motoru gördüğümüz an bu iş bitmiştir dedinya kardeşim ona itafen yazdım. ünlü yada ünsüz önemli olan motorun amerika sokaklarında dolaşması değilmi :) seni güldürdüysem ne mutlu bana
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
403
amerika sokaklarında bu motoru gördüğümüz an bu iş bitmiştir dedinya kardeşim ona itafen yazdım. ünlü yada ünsüz önemli olan motorun amerika sokaklarında dolaşması değilmi :) seni güldürdüysem ne mutlu bana

Sende haklısın...
Bazen söylediklerin sadece karşındakinin anladığı kadardır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst