Trilye gezisi ve fotoğraflar

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Arkadaşlar bugün (30 eylül 2012) Trilye'ye gezi düzenledik,çok da güzel oldu umarım herkes geziden memnun kalmıştır.
Tirilye: http://www.zeytinbagi.bel.tr/
İlk fotoları ben atayım; asıl resimler fotoğraf makinesinde kaldı şimdilik cep telefonu ile çektiğim birkaç kare var,gerisi gelecek.
Bu arada fotoğraf çeken diğer arkadaşlar da resimleri burada paylaşabilirler.

Bizans döneminden kalma ,Osmanlı döneminde camiye çevrilen tarihi kilise




İçi de oldukça sağlam kalmış sütunlar ve kubbe sanki ilk günkü kadar diri duruyor.(Elbette restore edilmiş hali)








200 küsür yıllık zeytinyağı makinesi?? o zamanlar bu aletle zeytinler ezilerek zeytinyağı elde ediliyormuş.








Bunlar da Mudanya sahilinde çay içerken gördüğüm sevimli mi sevimli köpecikler.



Şimdilik bu kadar ama devamı gelecek. Geziye katılan diğer arkadaşların da bu arada fotolarını bekliyorum.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tebrik ederim gününüzü harika bir şekilde değerlendirip mükemmel bi gezi çıkarmışsınız ortaya köpecikleri ben görsem topcaseye atıp kaybolurdum oralardan :p paylaşım için teşekkürler :rendeer: diğer resimlerde gelince tadından yenmeyecek sanırım :cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Tebrik ederim gününüzü harika bir şekilde değerlendirip mükemmel bi gezi çıkarmışsınız ortaya köpecikleri ben görsem topcaseye atıp kaybolurdum oralardan :p paylaşım için teşekkürler :rendeer: diğer resimlerde gelince tadından yenmeyecek sanırım :cat:

Zaten evde bir tane azman (köpecik) var yetiyor da artıyor bile:p
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
dk594.jpg
[/url][/IMG]

dk5dj.jpg
[/url][/IMG]

dk5ly.jpg
[/url][/IMG]



dk5wg.jpg
[/url][/IMG]

dk60t.jpg
[/url][/IMG]

dk64m.jpg
[/url][/IMG]

dk67u.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

dk6d3.jpg
[/url][/IMG]

dk6d3.jpg
[/url][/IMG]

dk6l9.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Geziyi organize eden ve katilan tüm arkadaşlarima teşekkür ederim :)
 
Katılım
30 Mar 2012
Mesajlar
100
dk6l9.jpg
[/url][/IMG]

<a href="http://bit.ly/c25MCx"><img src="http://b1210.hizliresim.com/12/1/dk6l9.jpg" /></a>
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Şenol ve Ebubekir yüzünüz hep gülsün emi !


"Yemekteyiz"




No alkol-yes köfte:





Mudanya çıkışında manzarayı gören uçmaya çalıştı:santa:

Bu çocuk mu kim? Bende bilmiyorum ,bir sürü motosikleti bir arada görünce, gelmiş ve benim motoruma çıkarak beni de çekin demez mi:flower:


Buranın ismi "çekirdek kahve" burada çay içip çekirdek yiyorsunuz ve çekirdekleri yere atıyorsunuz kural çekirdek kabuklarını yere atmak.Her taraf çekirdek kabuğu doluydu.İlginç:sunny:


Bu adamlar görmüş olduğunuz simitlerin hepsini bitirmiş olabilir mi:silent:



Biraz da etrafı seyredelim diyecem ama pc çok ağır çalışıyor ve geç oldu yarın kalk borusu 06:00 da çalacak.
Devamı gelecek arkadaşlar...
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
TaYFa heryerde bende dahil kadroda 3-5 kişi eksik vardı sağlık olsun gelemedik bi dahaki gezilere inşallah fotolar süper serdar abi
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Yaa süper gezdik abi şahane bi geziydi devamını bekliyoruz siz değerli büyüklerimiz varken biz bütün dünyayı gezeriz :))
Ya dönüşte şenol abi körfezden dolanalim dedi ama öldük yani gece 01-00 da evdeyim
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
yazın son demlerini iyi değerlendirmişsiniz haberimiz olaydı bende gelmeye çalışırdım :silent:
güzel paylaşımlar için teşekkürler
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
orda olsaydım kesin geleceğim bir geziydi.... güzel bir gün olduğu karelerden belli oluyor..
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Serdar abi sağolasın var olasın. ne yedik ama. Ben bi 6 ay köfte
yemeyi düşünmüyorum. ducati kullanan bayan arkadaş da görmüş
olduk, çok hoşuma gitti. yani ben cesaret edemem ducati monster
sürmeyi. birben hanıma hoşgeldin diyorum. ümit dura arkadaşımızı
bu fotoyu çekebildiğinden dolayı tebrik ediyorum.

74888467726989925923145.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Hepinize günaydın arkadaşlar dün itibari ile düzenlenmiş olan geziye katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim , sayenizde vesile ile hiç gitmediğim tirilyeyide görmüş olduk ailecek :)

serdar abime ayrıca teşekkür ederim herşeyin en mükemmelini , gezilerin en kalitelisini , memnuniyetin , en üst düzeyde olmasını istesede , serdar abim küçük şeyleri kafana takma derim :)

sağol varol . allah tekerine zeval vermesin
güzel gündü şahsen kendi adımıza aile olarak çok memnun kaldık öte yandan herkezin sağ salim evlerine varmış olmalarına ayrıca sevindim 25 ağustos tarihinden beridir bu benim için ayrı bir önem taşımakta ,

tünal abi ve faruk abiyede çok teşekkür ederim sıkıntılı anlarda sahiplenecek , yardıma koşacak etrafta dost görmek güzel bir his yalnız deiğlsiniz bilesiniz !



teker çeviren emeği geçen herkeze tekrar teşekkür diyorum devamını bekliyoruz :)




























































şeytan ince ayrıntıda gizlidir , şahsen güzel işlevsel ve oldukça faydalı kör nokta aynasını çaydanlıktan kesip bu duruma getirmek ne yalan söyleyeyim benim aklıma gelmezdi , lakin sevgili faruk abime de kullandığım yedek ampulü ve bu güzel hediyesinden ötürü teşekkür ederim , ellerine sağlık .
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
TaYFa heryerde bende dahil kadroda 3-5 kişi eksik vardı sağlık olsun gelemedik bi dahaki gezilere inşallah fotolar süper serdar abi

Bir dahaki sefere inşallah .

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Yaa süper gezdik abi şahane bi geziydi devamını bekliyoruz siz değerli büyüklerimiz varken biz bütün dünyayı gezeriz :))
Ya dönüşte şenol abi körfezden dolanalim dedi ama öldük yani gece 01-00 da evdeyim

Şenol feribotu sevmiyor:bounce:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

Serdar abi sağolasın var olasın. ne yedik ama. Ben bi 6 ay köfte
yemeyi düşünmüyorum. ducati kullanan bayan arkadaş da görmüş
olduk, çok hoşuma gitti. yani ben cesaret edemem ducati monster
sürmeyi. birben hanıma hoşgeldin diyorum. ümit dura arkadaşımızı
bu fotoyu çekebildiğinden dolayı tebrik ediyorum.

Oğlak çeviririz:thumleft:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Olaya bak yaa! Şamatayı kıl payı kaçırmışım. :( Ben ve birkaç arkadaş Kurşunlu'daydık... Nasıl göremedim buraya geleceğinizi... Fotolar şahane. Bu arada mudanya da R1 kullanıcısı bayan bir arkadaşımız daha var :D
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Valla sağlam gezi olmuş ondan şüphem yok :mrgreen:

Paylaşım için sağolasın bizde gezmiş görmüş kadar olduk :cat:
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
çok güzel gezi olmuş ya bizde bu motorlar nerden çıktı diyoduk yoldayken :) İrfan abi geliyosunuz hiç haber vermiyosunuz bizde mehmet_gemlik'le akşam üstü kurşunluya dogru giderken kalabalık bir grup gördük izmir istanbul İstanbula dönüş yolunda .galiba sizdiniz yada farklı bir grup :) Tekerinize sağlık abi ...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çok güzel gezi olmuş ya bizde bu motorlar nerden çıktı diyoduk yoldayken :) İrfan abi geliyosunuz hiç haber vermiyosunuz bizde mehmet_gemlik'le akşam üstü kurşunluya dogru giderken kalabalık bir grup gördük izmir istanbul İstanbula dönüş yolunda .galiba sizdiniz yada farklı bir grup :) Tekerinize sağlık abi ...

mehmedim valla ne yalan söyleyeyim öyle yoğunluk içerisindeydimki eşi dostu arayacak zamanım olmadı , benimde telefonla haberim oldu eş dost sağolsun bizim karamürselden arkadaşlar haber ettiler , pazar günüde olsa ailecek ulen bırakalım işi gücü bi hava alalım diye alel acele bastık marşa ama inşallah başka bir geziye sağlık sıhhat olsun , dostlar sağ gönüller bir olsun gerisi hikaye :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

Serdar abi sağolasın var olasın. ne yedik ama. Ben bi 6 ay köfte
yemeyi düşünmüyorum. ducati kullanan bayan arkadaş da görmüş
olduk, çok hoşuma gitti. yani ben cesaret edemem ducati monster
sürmeyi. birben hanıma hoşgeldin diyorum. ümit dura arkadaşımızı
bu fotoyu çekebildiğinden dolayı tebrik ediyorum.

http://imageshack.us/a/img94/128/74888467726989925923145.jpg

bayan sürücülerimiz dün 2 lenecekti lakin kızkardeşimin son anda beklenmedik işi çıkınca kayış atmak durumunfda kaldı kendiside çok üzüldü ama geziler bitmez , kendiside çok istiyor :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
son anda haberim oldu gelmek için çok niyetlendim ama o izmit ile feribot arasındaki trafik yol çalışmaları beni korkuttu çünkü cuma akşamı 80 km yolu 2saat 15 dakika da geldim
eğer gemlikten gitseydiniz bende iznikten önünüze çıkacaktım fakat kısmet değilmiş
işin ters olan bir tarafıda dün gece işe gidecek olmam dı siz köfte yerken ben işe gitmeye hazırlanıyordum
neyse artık başka zaman siz sevgili abilerimle ve arkadaşlarım la birlikte olmak ümidi ile herkeze sağlıklı mutlu günler diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst