- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bugün (30 eylül 2012) Trilye'ye gezi düzenledik,çok da güzel oldu umarım herkes geziden memnun kalmıştır.
Tirilye: http://www.zeytinbagi.bel.tr/
İlk fotoları ben atayım; asıl resimler fotoğraf makinesinde kaldı şimdilik cep telefonu ile çektiğim birkaç kare var,gerisi gelecek.
Bu arada fotoğraf çeken diğer arkadaşlar da resimleri burada paylaşabilirler.
Bizans döneminden kalma ,Osmanlı döneminde camiye çevrilen tarihi kilise


İçi de oldukça sağlam kalmış sütunlar ve kubbe sanki ilk günkü kadar diri duruyor.(Elbette restore edilmiş hali)




200 küsür yıllık zeytinyağı makinesi?? o zamanlar bu aletle zeytinler ezilerek zeytinyağı elde ediliyormuş.



Bunlar da Mudanya sahilinde çay içerken gördüğüm sevimli mi sevimli köpecikler.

Şimdilik bu kadar ama devamı gelecek. Geziye katılan diğer arkadaşların da bu arada fotolarını bekliyorum.
Tirilye: http://www.zeytinbagi.bel.tr/
İlk fotoları ben atayım; asıl resimler fotoğraf makinesinde kaldı şimdilik cep telefonu ile çektiğim birkaç kare var,gerisi gelecek.
Bu arada fotoğraf çeken diğer arkadaşlar da resimleri burada paylaşabilirler.
Bizans döneminden kalma ,Osmanlı döneminde camiye çevrilen tarihi kilise


İçi de oldukça sağlam kalmış sütunlar ve kubbe sanki ilk günkü kadar diri duruyor.(Elbette restore edilmiş hali)




200 küsür yıllık zeytinyağı makinesi?? o zamanlar bu aletle zeytinler ezilerek zeytinyağı elde ediliyormuş.



Bunlar da Mudanya sahilinde çay içerken gördüğüm sevimli mi sevimli köpecikler.

Şimdilik bu kadar ama devamı gelecek. Geziye katılan diğer arkadaşların da bu arada fotolarını bekliyorum.





















