Trilye gezisi ve fotoğraflar

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güzel gezi olmuş tebrikler,
Eskişehir' e festivale geldiğimde bende Trilye' ye gezmeye gittim, bende çok beğenmiştim.
Fotoğraflar çok hoş, paylaşım için teşekkürler.
Allah muhabbetinizi bozmasın.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
orda olsaydım kesin geleceğim bir geziydi.... güzel bir gün olduğu karelerden belli oluyor..

Güzel gündü Ramço

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

Olaya bak yaa! Şamatayı kıl payı kaçırmışım. :( Ben ve birkaç arkadaş Kurşunlu'daydık... Nasıl göremedim buraya geleceğinizi... Fotolar şahane. Bu arada mudanya da R1 kullanıcısı bayan bir arkadaşımız daha var :D

Kısmet diyelim:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

çok güzel gezi olmuş ya bizde bu motorlar nerden çıktı diyoduk yoldayken :) İrfan abi geliyosunuz hiç haber vermiyosunuz bizde mehmet_gemlik'le akşam üstü kurşunluya dogru giderken kalabalık bir grup gördük izmir istanbul İstanbula dönüş yolunda .galiba sizdiniz yada farklı bir grup :) Tekerinize sağlık abi ...

Evet akçam saatlerinde İstanbul yönüne giden grup bizdik.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

son anda haberim oldu gelmek için çok niyetlendim ama o izmit ile feribot arasındaki trafik yol çalışmaları beni korkuttu çünkü cuma akşamı 80 km yolu 2saat 15 dakika da geldim
eğer gemlikten gitseydiniz bende iznikten önünüze çıkacaktım fakat kısmet değilmiş
işin ters olan bir tarafıda dün gece işe gidecek olmam dı siz köfte yerken ben işe gitmeye hazırlanıyordum
neyse artık başka zaman siz sevgili abilerimle ve arkadaşlarım la birlikte olmak ümidi ile herkeze sağlıklı mutlu günler diliyorum

Fatih sende iyi gezdin:king: ama..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:53 ----------

Güzel gezi olmuş tebrikler,
Eskişehir' e festivale geldiğimde bende Trilye' ye gezmeye gittim, bende çok beğenmiştim.
Fotoğraflar çok hoş, paylaşım için teşekkürler.
Allah muhabbetinizi bozmasın.

Evet Trilye ve çevresi çok güzel,İyi dilekler için teşekkürler...Adana'ya selam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

Hepinize günaydın arkadaşlar dün itibari ile düzenlenmiş olan geziye katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim , sayenizde vesile ile hiç gitmediğim tirilyeyide görmüş olduk ailecek :)

serdar abime ayrıca teşekkür ederim herşeyin en mükemmelini , gezilerin en kalitelisini , memnuniyetin , en üst düzeyde olmasını istesede , serdar abim küçük şeyleri kafana takma derim :)

sağol varol . allah tekerine zeval vermesin
güzel gündü şahsen kendi adımıza aile olarak çok memnun kaldık öte yandan herkezin sağ salim evlerine varmış olmalarına ayrıca sevindim 25 ağustos tarihinden beridir bu benim için ayrı bir önem taşımakta ,

tünal abi ve faruk abiyede çok teşekkür ederim sıkıntılı anlarda sahiplenecek , yardıma koşacak etrafta dost görmek güzel bir his yalnız deiğlsiniz bilesiniz !



teker çeviren emeği geçen herkeze tekrar teşekkür diyorum devamını bekliyoruz :)


[url]http://img845.imageshack.us/img845/9646/img396f.jpg[/URL]



[url]http://img28.imageshack.us/img28/5532/img397c.jpg[/URL]




[url]http://img696.imageshack.us/img696/1568/img398c.jpg[/URL]




[url]http://img840.imageshack.us/img840/8050/img399l.jpg[/URL]




[url]http://img9.imageshack.us/img9/8974/img400z.jpg[/URL]




[url]http://img24.imageshack.us/img24/4808/img401s.jpg[/URL]




[url]http://img207.imageshack.us/img207/41/img405q.jpg[/URL]




[url]http://img594.imageshack.us/img594/8550/img402a.jpg[/URL]




[url]http://img198.imageshack.us/img198/5133/img402rl.jpg[/URL]




[url]http://img196.imageshack.us/img196/8620/img406o.jpg[/URL]






[url]http://img12.imageshack.us/img12/9632/img407ed.jpg[/URL]



[url]http://img72.imageshack.us/img72/3319/img408b.jpg[/URL]


şeytan ince ayrıntıda gizlidir , şahsen güzel işlevsel ve oldukça faydalı kör nokta aynasını çaydanlıktan kesip bu duruma getirmek ne yalan söyleyeyim benim aklıma gelmezdi , lakin sevgili faruk abime de kullandığım yedek ampulü ve bu güzel hediyesinden ötürü teşekkür ederim , ellerine sağlık .

İrfanım her şey paylaşınca güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Ne keyif ettik yaaaa.

Kesinlikle haklısın dostum:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

Geziyi organize eden ve katilan tüm arkadaşlarima teşekkür ederim :)

Ben teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

İLYAS41;' Alıntı:
Fotolar için teşekkürler İlyas.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Kemik tayfa heryerde))))) arkadaşlar paylaşımlar ve katılımlar için çok teşekkürler....

---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:11 ----------

yazın son demlerini iyi değerlendirmişsiniz haberimiz olaydı bende gelmeye çalışırdım :silent:
güzel paylaşımlar için teşekkürler

seni sabah levent bp de bekledik özer abi bena telefon etmişti geleceğini söyledi sen gelmeyince bizde proğrama devam ettik...;));)) bir dahakine...
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Tebrikler dostlar,sezonun son günlerinde güzel bir gezi yapmışsınız,resimlerden de olsa dostları birarada görmek güzel.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Tebrikler dostlar,sezonun son günlerinde güzel bir gezi yapmışsınız,resimlerden de olsa dostları birarada görmek güzel.

ilhan abi en başındada beraberdik en sonunda ve daha sonrasındada beraberiz ,:cherry: senide özledik bu arada :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Haftasonu çalıştığım için katılamadım. Yine çok şey kaçırmışım anlaşılan :)
Neyse bir dahaki sefere inşallah. Serdar abime de emeklerinden dolayı teşekkürler :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Kemik tayfa heryerde))))) arkadaşlar paylaşımlar ve katılımlar için çok teşekkürler....

---------- Post added at 12:17 ---------- Previous post was at 12:11 ----------



seni sabah levent bp de bekledik özer abi bena telefon etmişti geleceğini söyledi sen gelmeyince bizde proğrama devam ettik...;));)) bir dahakine...

Senin de katkıların çok oldu Tünal kardeşim,emeğine teşekkürler..
Ben de Nadrov'un katılacağını sanıyordum iletişimde hata yaptık galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

Tebrikler dostlar,sezonun son günlerinde güzel bir gezi yapmışsınız,resimlerden de olsa dostları birarada görmek güzel.

Canlısını da birlikte yaparız sen iste.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

Haftasonu çalıştığım için katılamadım. Yine çok şey kaçırmışım anlaşılan :)
Neyse bir dahaki sefere inşallah. Serdar abime de emeklerinden dolayı teşekkürler :)

Erdem gözlerim seni aradı bilesin ama sıra nöbetin dolayısıyla gelemediğini biliyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
irfancığım. çaydanlıktan ayna fikri zıppırman arkadaşımızın fikri, icatda bi gavura ait.
yalnız benim yaptığım ufak oldu, nesneleri uzakta gösteriyor
daha büyük çaydanlık olması lazım. mümkünse büyük çelik tencere.
orjinal aynanın linki burada. hurdacıdan çelik tencere bulursan uğraşmaya değer.
ama çok iyi polisaj yapılması lazım..
http://www.huntercreate.com/shop
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
Serdar abim güzel dileklerin için teşekkür ederim...
gezi hakikaten çok güzeldi...
emeği geçen herkese tekrardan teşekkür ederim...
şimdiden önümüzde ki gezilere hazırlanmak lazım...
~TaYfA HeR YeRdE~
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst