Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 30 Nis 2007
- Mesajlar
- 856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla yemedik degil
)
arkadaşlar, istanbulun göbeğinde iki tinerci arkadaşı patakladıktan sonra Allah cezamı vermişti onuda ekliyim :queen: minibüsçü bi adam yaklaşık 35 yaşlarında beni motorumla giderken sıkıştırdı minibüs full doluu!!! minibüsün önünü kestim amcamı indirdim fakat minibüste oturanlar yolcu değil minibüs durağının diğer şöförleriymiş :bounce: beni yaklaşık 9 kişi dövdüler üstelik bostancıda Allah tan kask vardıda kalıcı bi hasar almadım ve tanınmadım
ama indirdiğim adama Allahtan kafayı çakmışım ilk ve son darbem oldu
vay ahmet abiyi dövüyor diye bi sess duydum sonra yerde tekmeler yediğimi hatırlıyorum. ama delikanlıyım yine olsa yine indiririm, şansıma :cherry:
kavgasız kazasız günlerde keyifli sürüşler
arkadaşlar, istanbulun göbeğinde iki tinerci arkadaşı patakladıktan sonra Allah cezamı vermişti onuda ekliyim :queen: minibüsçü bi adam yaklaşık 35 yaşlarında beni motorumla giderken sıkıştırdı minibüs full doluu!!! minibüsün önünü kestim amcamı indirdim fakat minibüste oturanlar yolcu değil minibüs durağının diğer şöförleriymiş :bounce: beni yaklaşık 9 kişi dövdüler üstelik bostancıda Allah tan kask vardıda kalıcı bi hasar almadım ve tanınmadım
ama indirdiğim adama Allahtan kafayı çakmışım ilk ve son darbem oldu
kavgasız kazasız günlerde keyifli sürüşler