Trafikte sıkıştırılmakdan usandık artık sıcaklar bi yandan...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla yemedik degil :))

arkadaşlar, istanbulun göbeğinde iki tinerci arkadaşı patakladıktan sonra Allah cezamı vermişti onuda ekliyim :queen: minibüsçü bi adam yaklaşık 35 yaşlarında beni motorumla giderken sıkıştırdı minibüs full doluu!!! minibüsün önünü kestim amcamı indirdim fakat minibüste oturanlar yolcu değil minibüs durağının diğer şöförleriymiş :bounce: beni yaklaşık 9 kişi dövdüler üstelik bostancıda Allah tan kask vardıda kalıcı bi hasar almadım ve tanınmadım :p

ama indirdiğim adama Allahtan kafayı çakmışım ilk ve son darbem oldu:D vay ahmet abiyi dövüyor diye bi sess duydum sonra yerde tekmeler yediğimi hatırlıyorum. ama delikanlıyım yine olsa yine indiririm, şansıma :cherry:

kavgasız kazasız günlerde keyifli sürüşler
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Vay sanssiz abim bnm be :cherry: Yazik olmus abim.Gene ucuz yitmissin minibusculerde herturlusu var biliyon.Sakata gelmemek icin minubusculere dalmiycan...:rendeer:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
elemanda teknik varmış geçmişte boks yapmışlığım var trafikte bazen çıldırıyorum çok çıldırdığım zaman ağız hareketlerimi belli ederek hiçte iyi olmayan şeyler söylüyorum.genelede bu lafları yiyip gidiyolar.şurasıda var olur olmaz şeylere patlamamk lazım çıldırma sınırını ayarlamak lazım yoksa karakoldan çıkamayız bu yurdum insanlarıyla....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Helal olsun yanlız adama. İyi dövmüş.
Helal olsun dememin sebebide orda 1 kişiye 2 kişi olması :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
arkadaşlar kavga etmiyelim :)...çevremize saygılı olup, sabrımızı koruyalım... :rendeer: düşmanızımza çiçekler uzatalım falan filan, ...vs..


sadede gelince ben olsam ve bam telim kopacak olursa arkadaşın yaptıkları benim yapacaklarım yanında hiç bir şey değil...::evil::::rantinp:az bile...(biliyorum biliyorum..ilk paragrafta yazdıklarım aklımda ama ne yapayım.. insan kendini kaybedince ne mantık dinliyor, nede hoşgörü ve saygı)...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haberi yeni okuduğum için bişeyler yazmak istiyorum..evet gerçekten de hiçbir yerde motorculara trafikte hiçte iyi davranılmıyor..davranmayı bırakın kimse dikkat etmiyor hele ki yayalar..daha dün ybr ile bir arkadaş yayaya çarpmamak için kaza yaptı..motoru yatırdı..tamam kimsede bişey yok belki ama çıkan masraf 200 ytl..yazık değil mi..1 hafta parça beklemesi de cabası..ne yazık ki herçeyin ceremesini biz motorcular çekiyor...tabi kavga işin diğer boyutu..tasvip etmiyorum ama bazen kaçınılmaz oluyor..
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::flower::flower::flower::flower:::pulp::::pulp::::pulp::::pulp::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::helal be:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Helal olsun motorcu kardeşimize. Bende benzer olay yaşadım. Ama sıkıştıran söför inmedi arabasından. Yumruğumun izi hala kapısında duruyormudur bilmem.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
Bi tanıdığım temde giderken bi aracın sürekli sıkıştırmasına dayanamıyor ve arabayı emniyet şeridine çektiriyor. Motordan iniyor ve gidip adamın kapısını açıp adamı dışarı çıkartıyo ve " öldürecekmisin lan sen beni " diyor ve bunun üstüne arabadaki adam belinden silahını çıkartıp kafasına dayıyor ve " öldürücem ulan ne var " diyo. Ve motorcu arkadaşda " yok abi bişey yani nolcak ki " diye motoruna biniyor ve vınnn.. :)

Bilmem anlatabildim mi :)
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
ası bir söz vardı :d tek ile anlayanın hakkı takdir, tek ile anlamayanın hakkı kötektir miydi? biraz salladım gibi amaa abartacak bişi yok canım her motorcunun en son başvurduğu çare ( genelde tırsatlar motorculardan hak vermemek lazım)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biber gazı ile çıkın yola, gülerek yaklaşın adamın yanına, gevşetin elemanı sonra bir fıssss işlem tamam...
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
221
Motorcu Arkadaş kesin kıckbox biliyor gardını almasından darbeyi bekleyip son noktayı koymasından belli gayet soğukkanlı bravo
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
iyi olmuş kimse ellerini öpmek lazım mutlaka haklıdır bu arada :)
 
Katılım
8 Ocak 2013
Mesajlar
74
Trafikte beni de sıkıştıran oldu, çoğunda da motoru sağ çekip o sıkıştıran araba sürücüsünü bekledim. Ama şekilleri sadece trafik içi, bir tanesi bile durup da yanıma gelmeye cesaret edemedi. Bu arada helal olsun motorcu abimize...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Helal olsun valla bir bir harcamış..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst