Trafikte sıkıştırılmakdan usandık artık sıcaklar bi yandan...

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
ben haberi televizyonda motorcuyla yayalar arasında yol verme tartışması diye dinledim.
öyle ya da böyle, haklı veya haksız

fotoları yayınlayan arkadasın ve sonrasında diğer arkadasların yaptıkları yorumlar çok ilginç. özellikle konuyu açan headquartersın fotolar üzerinde yazdıkları

motorcu veya değil, 2-3 vatandaş birbirine girmiş. tekmeler tokatlar havada uçuşuyor. burada çılgın bir tezahürat, keşke şöyle vursaydı, bak bak gördün mü nasıl çakmış.... yorumları

yazık...bu mudur üye olduğum bilinçli topluluk diye düşünüyorum..

Sayın Betonarme siz istanbulda trafikte hiç motor kullandınızmı ?? Bizde tasvip etmediğimizi yazdık ama bastırılmış duygularımız bunlar, zaman zaman hatta çoğu zaman canımızı sıkan,üstümüze üstümüze kullandıgı sahini dozermiş gibi suren sonra nasıl kaçtı ama ezicecektim yoksa diyip egosunu tatmin eden insanları,ulan alayım şunu aracından yatırıyım asfalta surtuyım burnunu diye içimizden geçirmediğimiz olmuyo değil AMAAA İstanbul gibi büyük sehirlerde hersey olabileceği için yani araç sayısı ve sizin şansınızla alakalı karşı taraftaki suçlunun size karşı bıçak silah tornavida gibi benzeri şeylerle gelmesi olasıdır.

Bu sebepten cok tartışmamak duymamak gerekir.. He bide bilinçli toplum olduğumuzdan dolayı ve sizin üzülmemenizden dolayı kavga bize yakışmazz..(CİNNET BUNLARIN DIŞINDA)

Fotoların ustune yazılan yazılardan dolayıda dediğim gibi bastırılmış sinirleri duyguları olan benim gibi kalabalık sehirlerde motor kullanan arkadasların yuzunde biraz gülümseme olduğunu hissedebilmektir.. :cat:

Herkese iyi sürüşler motorunuzdan hep gülümseyerek inin :wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben haberi televizyonda motorcuyla yayalar arasında yol verme tartışması diye dinledim.
öyle ya da böyle, haklı veya haksız

fotoları yayınlayan arkadasın ve sonrasında diğer arkadasların yaptıkları yorumlar çok ilginç. özellikle konuyu açan headquartersın fotolar üzerinde yazdıkları

motorcu veya değil, 2-3 vatandaş birbirine girmiş. tekmeler tokatlar havada uçuşuyor. burada çılgın bir tezahürat, keşke şöyle vursaydı, bak bak gördün mü nasıl çakmış.... yorumları

yazık...bu mudur üye olduğum bilinçli topluluk diye düşünüyorum..

benim canıma kast edene bende bilinçli olarak kast ederim iki teker ve yalnızız diye her türlü tacize uğruyoruz benim canım yanana kadar onunki yansın herkes hak ettiği muameleyi görür
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Valla topik terapi gibi geliyor, moraliniz bozulunca okuyun.. Hatta ben akşam yatmadan evvel okuyacağım :mrgreen: Trafikte kasti olarak önüme kıran, motosiklet kullanıyorum diye serseri gözüyle bakan minik beyinlileri düşüneceğim.. :mrgreen: Eminim çok iyi gelecek... :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
taş atma olayından sonra gelen yumruk mükemmel.allah herkesi böyle belalardan uzak tutsun ama bir istanbul surucusu olarak soylüyorum eger bu motorcu arkadası gercekten sıkıştırmışlarsa iyi yapmış eline saglık
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
78
galatasaray meydanında öglen ikide iki tane tinerciyle kapıştım bi Allah ın kulu ayırmadı. böle adamlar zoom olmuş zaten döverken duyuyorum bir kadın diorki bana "vur evladım vur ellerin dert görmesin bendende para istemişlerdi" benim yaşıtım (22) dolu çoçuk var, çoçuk diorum delikanlı olsa bi yardım eder:pr: yok abi kimse yardım etmio. Hele motorda tek kişiysen minibüsten bi iniorlar 5-10 kişi bi kişi yardım etmez kaskı çıkarmadan dalcan kafadan aralarına.

Allah motorcu Türkü Korusun...:cat:

abicim eline mi sağlık diyiym, Allah mı korumuş diyiym bilmiyorum ama... 2-3 sene önce taksimde tinerciler SAT KOMANDOSU'nu bıçaklayarak öldürdüler.aman diyiym abi... bunlara hiç güven olmaz sen ikisiyle uğraşırken biri gelir arkadan bıçaklar mıçaklar... ben uzakdoğu sporu yapıyorum hocam dahi diyo ki "canınıza kast varsa teknik yapın. ben sporcuyum bana bişey olmaz. yerim ulen alayınızı vb."sakın yapmayın!.sövsün,para istesin... ver 5 lira 10 lira sana koyar belki o 1-2 ay ama canından önemli diil. motorcu abime de geçmiş olsun diyorum

bu arada hocamın anlattığı bir olayı da aktariym. trafikte kavga çıkmış ilk önce iki araç sürücüleri arabaların içinden ağız dalaşı falan yapmışlar. olay biraz daha ilerleyince önde olan arabadan şöför çıkmış geliyor arkadaki elemana. o da araba 2 kişilermiş güveniyo 2 kişi olmasına ya. arabadaki daha laf ediym diye camı açmasıyla dışardaki yumrukları saydırmış adama herif emniyet kemerini çıkartmadığından kuzu kuzu yemiş dayağı:queen: o yüzden bir hırlaşma oldumu ilk önce kemeri çıkartın der
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
Tam film olmuş yaa..
Güler misin ağlar mısın..
Eline sağlık motorcu kardeşim..
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben en büyük sıkıntıyı hergün kadıköy minibüs yolunda, minibüscüler ve taksilerce çekiyorum, bunlarda hiç saygı yok hiç anlayış yok, dağdan gelmiş eline direksiyonu cebine ehliyeti vermişler bi elinde tesbih, istambolun gıralı benim" diyorlar. trafik kurallarına uymak şöyle dursun, tanımıyorlar bile. En sevmediğim azami hız 50 olan yolda ben 50 ile giderken arkama geçip korna çalınması, kıl oluyorum şu minibüsçülere hiçbirini sevmiyorum, özellikle bağdat caddesinde taksiler çok laf atıyor bana, sağdan yaklaşıp tekmeyi aynaya koydunmu paramparça, koruma demiride arabayı öyle bir çiziyorki sormayın :)
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
57
bence motorcu kesin haklıdır.aynı olay benimde başıma gelecekti neyseki artçı olarak yanimda eşim vardı o motordan inmeme izin vermedi trafik böyle manyaklarla dolu allah motorcuların bileğine kuvvet versin:cat::cat::cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
oohhh iyi etmiş ellerine sağlık görki adam ne yaptı (motorcu düşmanı)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
galatasaray meydanında öglen ikide iki tane tinerciyle kapıştım bi Allah ın kulu ayırmadı. böle adamlar zoom olmuş zaten döverken duyuyorum bir kadın diorki bana "vur evladım vur ellerin dert görmesin bendende para istemişlerdi" benim yaşıtım (22) dolu çoçuk var, çoçuk diorum delikanlı olsa bi yardım eder:pr: yok abi kimse yardım etmio. Hele motorda tek kişiysen minibüsten bi iniorlar 5-10 kişi bi kişi yardım etmez kaskı çıkarmadan dalcan kafadan aralarına.

Allah motorcu Türkü Korusun...:cat:

bende bi keresinde etrafıımdaki kalabalığa güvenerek daldım adama kimse ayırmayınca bi güzel dayak yedimmm oturdum yerimeee dikkat etmek lazım döversen ne alaaa ama bide dayak yersen birilerinin seni izlemesi çok kötüüüü


hasanım kurban olduğummm nasıl çektin bunu bilmem ama bomba kareler yakalamışsın emeğine sağlık hee
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Madem kavga edeceksin kaskı neden çıkartıyosun kaskı çıkarma aynen devam et :p.. allah ne verdiyse .. beni sıkıştıracan hayatımı tehlikeye atacan sonra bide ağız dalaşına girecen ben senin azını burnunu eline vermiyecem .. nerde o bolluk ..söleyin orada yaşıyalım .. kimse kavga etmeyi sevmez .. kavga kötü bişeydir .. insanca çözüme ulaşmak en mantıklısıdır.. ama baktın sonuç alamıyosun kaskı takacan yürü ya kulum diyecen ..işte kaskın ne kadar gerekli olduğunu orda görürsün ..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
vhay be kuryecide iyi vuruyor :) tabi tasvip etmiyoruz yaptigi benim düşüncem yanlış:farao:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Helal olsun kardesim bnm iyi benzetmis adami.Erkek erkegede gelmez bunlar tasla sopayla insanin kafasina dogru atarlar.Oldurmek icin yani.Keske o tasi alip o adama yuttursaymis kardesim bnm de basima gelmisti boyle bi olay.Ama 3 kisi beni benzetmisti :)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
taş maş yalan olmuş erhan baksana adamın surat kanıyo bende ısterim banada bulaşsınlar bende bende istıyommmmmmmmm
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
helal olsun motorcu dostuma ellerine sağlık.diğeride eminim haketmiştir bu dayağı.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
motorcu kardesim,izin eline koluna saglık.nasoılda benzetti adamı şempazeye.eminimki haklıdır.yoksa motorcu kolay kolay adamın kafasını kırmaz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ellerıne sağlık abımin......
ilk resımde tekmeyı yıyen adam ıı süzülüo haa....
kelebekler gıbı 1-2-3... 1-2-3..... :queen:
son resımdede iii oturtmus yumrugu haaa.....
tam suratının ortasına....:queen::queen:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Arkadaslar, BULAŞMAYIN PİSLİKLERE.
Adamın bıçağı olur, tabancası olur. O olmasa bile üstünüze sürer arabayı.

Size eşeklik yapsa bile sineye çekin, siz mi düzelteceksiniz onu?
Maalesef araba ile motor arasındaki her dalaşmada motordaki zararlı çıkar :(

-turgut
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
walla olayı tambi mizay tarzında anlatmışsın ama kavga en son çözüm.bu kavga tam olarak sıkıştırmadan mı çıktı acaba çünkü sanırım kesin bişi yok ama yazını okurken kahkahayı bastım mizay tarzın hoşuma gitti heheheheeh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst