- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,892
onaylanmaz diyorsunuz ama;
bu araç kullananlar sadece trafikte değil park durumlarındada dayaklık.
kartalda devlet hastanesinden sonra yanyolda sağda büyük bir opet benzin istasyonumuz var. henüz açılmadı açılma aşamasında.. her taraf emniyet bantları ile çevrili..havalar sıcak diye motorumu gölge olduğu için çalışmayan pompaların yanına park ediyorum.
iğne deliği gibi bantların arasında yol bırakmışız kendimize.
adam bu daracık yerden geçmeye çalışıp bantlarımızı koparıyor.bende bazen hava almak için motorun yanında oluyorum.
--beyefendi istasyonumuz kapalı.her yer şeritle çevrili.
--sen neden girdin o zaman
-- hesapmı verecem sana.şeritleri kopardın görmüyormusun
-- belamısın sen yaa
-- sen insene bir aşağıya.:cat:
baktık olacak gibi değil..şeritleri araç girebileceği kadar açtık artık.:queen:
bu araç kullananlar sadece trafikte değil park durumlarındada dayaklık.
kartalda devlet hastanesinden sonra yanyolda sağda büyük bir opet benzin istasyonumuz var. henüz açılmadı açılma aşamasında.. her taraf emniyet bantları ile çevrili..havalar sıcak diye motorumu gölge olduğu için çalışmayan pompaların yanına park ediyorum.
iğne deliği gibi bantların arasında yol bırakmışız kendimize.
adam bu daracık yerden geçmeye çalışıp bantlarımızı koparıyor.bende bazen hava almak için motorun yanında oluyorum.
--beyefendi istasyonumuz kapalı.her yer şeritle çevrili.
--sen neden girdin o zaman
-- hesapmı verecem sana.şeritleri kopardın görmüyormusun
-- belamısın sen yaa
-- sen insene bir aşağıya.:cat:
baktık olacak gibi değil..şeritleri araç girebileceği kadar açtık artık.:queen: