Trafikte sıkıştırılmakdan usandık artık sıcaklar bi yandan...

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
onaylanmaz diyorsunuz ama;
bu araç kullananlar sadece trafikte değil park durumlarındada dayaklık.
kartalda devlet hastanesinden sonra yanyolda sağda büyük bir opet benzin istasyonumuz var. henüz açılmadı açılma aşamasında.. her taraf emniyet bantları ile çevrili..havalar sıcak diye motorumu gölge olduğu için çalışmayan pompaların yanına park ediyorum.
iğne deliği gibi bantların arasında yol bırakmışız kendimize.
adam bu daracık yerden geçmeye çalışıp bantlarımızı koparıyor.bende bazen hava almak için motorun yanında oluyorum.
--beyefendi istasyonumuz kapalı.her yer şeritle çevrili.
--sen neden girdin o zaman
-- hesapmı verecem sana.şeritleri kopardın görmüyormusun
-- belamısın sen yaa
-- sen insene bir aşağıya.:cat:

baktık olacak gibi değil..şeritleri araç girebileceği kadar açtık artık.:queen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
bence herifin cesareti ve çevikliği takdire şayan civardaki elemanlar yanından geçerken bakmakla yetinmiş ama diğer tarafdan ayırmaya çalışan bi kadın ..sanırım kadınların fıtratındaki annelik içgüdüsü bazı zamanlarda öyle bikendini gösteriyorki diğer bi çok erkekden daha cesur ve koruyucu olduklarına hayretle şahit oluyorz...onu burdan tebrikk ediyorum diğer bana dokunmayan zihniyetini güden möööööö lerede yazıklar olsun diyorumm..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ne demişler ''nus ile uslanmayanı etmeli tekbir , tekbir ile uslanmayanın hakkı kötekdir''


şimdi bu olayda araç sürücüsü suçlu ve güçlü ise yani hem yanlış hareket hemde dayılık yapıyosa yediği yadaj ona mühtehaktır...ama olay farklı boyutlardayda yorumlarımızda farklı olur tabiki...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
galatasaray meydanında öglen ikide iki tane tinerciyle kapıştım bi Allah ın kulu ayırmadı. böle adamlar zoom olmuş zaten döverken duyuyorum bir kadın diorki bana "vur evladım vur ellerin dert görmesin bendende para istemişlerdi" benim yaşıtım (22) dolu çoçuk var, çoçuk diorum delikanlı olsa bi yardım eder:pr: yok abi kimse yardım etmio. Hele motorda tek kişiysen minibüsten bi iniorlar 5-10 kişi bi kişi yardım etmez kaskı çıkarmadan dalcan kafadan aralarına.

Allah motorcu Türkü Korusun...:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Bu gibi iki ayaklı haşereler için genelde grenajın icerisinde beyzbol sopası tutarım.
Yürekli insanmış helal olsun. El yumrugu yemeyen kendi yumrugunu balyoz zannedermiş misali iki kişi olunca kendilerini birşey zannettiler heralde.
Ama bir sorun var kaskını cıkartmadan girmesi daha güvenli olurdu :)
Motosikletçinin iki şey için lazım olur zaten kaskı ;
1- Kazalar
2- Böyle haşerelerin zararlarından korunması için.

Gerçi o adrenalinde kimin aklına gelir o da ayrı mevzu.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
ben haberi televizyonda motorcuyla yayalar arasında yol verme tartışması diye dinledim.
öyle ya da böyle, haklı veya haksız

fotoları yayınlayan arkadasın ve sonrasında diğer arkadasların yaptıkları yorumlar çok ilginç. özellikle konuyu açan headquartersın fotolar üzerinde yazdıkları

motorcu veya değil, 2-3 vatandaş birbirine girmiş. tekmeler tokatlar havada uçuşuyor. burada çılgın bir tezahürat, keşke şöyle vursaydı, bak bak gördün mü nasıl çakmış.... yorumları

yazık...bu mudur üye olduğum bilinçli topluluk diye düşünüyorum..
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
bu abimizin hocası kalelerin fatihi cüney abimiz helal olsun sana. fotolarıda kaçırmadan ki taşın havada gidişini bile çeken kardeşimizinde eline sağlık ama allahtan, o esnada görüntülerken tartaklayan olmamış. fotoları hemen kaydediyorum. araç sürücü dersini almış, ezber bile etmiştir ve yozgat sürmelisini dinler olmuştur.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
bende belaya bulaşmayı sevmem amma iş başa düşerse elimden ayağımdan vee kafamdan geleni esirgemem,

bir kaç tane böyle baba yiğit çıksın ağzının payını versin bak bidaha bulaşıyorlarmı

sabah sabah ne güldüm fotoroman gibi olmuş
Aynen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazılı olmayan bazı toplum kuralları:

1) Başkası ayıracak diye kavga edeceksen sakın etme. Bu işler sana göre değil demektir. :bounce: Bu iş cesaret işidir.

2) Herhangi bir sebeple bir kişiye, birden fazla kişi giriyorsa (böyle kalleş tipler benim günlük arkadaşlarımın arasında da var) onlar bunu korkak ve namert olduklarından yapıyorlar. (Mesela benim bir kuzenim var, ona kavgasında yardım etmeye çalışırsan kavgayı bırakıp önce seni dövüyor sonra kaldığı yerden devam ediyor.) Kendi işini halledeceksin. Yersen tabii! Herkes yapamaz.

Bu fotoromandaki motorcu da kendi işini gayet güzel halletmiş. Ha şu yapılabilirdi, seyirciler ekstradan gelen adamı tutup, motorcu işini bitirdiğinde salabilirdi. O zaman teke tek dövüş yapmaları sağlanmış olurdu.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Kula Bela Gelmez Hak Yazmayınca, Hak Bela Yazmaz Kul Azmayınca, Hak Cezayı Kuluna Kul ile Verir, Dini İrfanı Bilmeyen Bunu Kul Yaptı Sanır ....
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
abi orda olsaydımda bir iki yumrukta ben sallasaydım.. kesin hak etmiştir o yumruk yiyenler...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aslanım benim beeeeeeeeee, helal olsun :queen: :queen: Topik başlığı içeriği kadar etkileyici olmamış :queen: Söyleyelim de onu " Motorcu kendine cinnet geçirten adama daldı " diye değişsinler :queen:

Dayağı atana değil attırana bakacaksın :bounce: Bazıları bu dilden anlıyor çünkü :bounce:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
3. fotoğraftaki pozisyonuna dayanarak ,beyaz formalı amcamın kendini Jet Lee zannetme olasılığının yüzde kaç olduğunu çözmeye çalışmak ve hala fotoğraflara aval aval bakmakla ,gülmek arasında gidip geldim?????????
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gidip gelme Damlam gidip gelme, bence o minik beyinlilerin haline gül :mrgreen: :queen:

Bu arada bazı arkadaşlar, bilinçli topluluk falan diye bahsetmiş... Kişinin bilinçli olup olmadığı sanal ortamda yazılan, dalga konulu mesajlardan anlaşılmaz....
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
7
bağdat cd. sarı minibüsleri kullanan yaratıklar da motorcu sıkıştırmayı çok seviyorlar. bir gün ben motorda değil minibüsteyen CBR600F teki kardeşimizi çok fena sıkıştırdı. o da haklı tepki gösterdi. bu sarı minibüsü kullanan yaşam formu da bana dönüp ineğe bak abi dedi. ben de kaskla kafa yemedin di mi hiç hayatında dedim? bu gidişle yakında yersin dedim. adam dumur oldu. bu da böyle bir anıdır.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
motorcuyu cok kızdırmıslar galıbaa..iyi hırpalamıs ...bi olay anlatcam kısaca ıkı kişi arabayla bir motorcuyu sıkıstırıyorlar.motorcu arabanın yanına yaklasıp ne yapıyon felan derken adamlar küfür ediyo bide motorcuya...motorcuda erkeksenız durun lan dıyo.tabı ıkı kısıler ya duruyorlar.motorcu kafadan kaskı cıkarıyor.kemerı kıtleyıp sağ elıni kemere kavrıyor.ulan.......ler sız kıme kufur ettınız deyıp kaskı adamın kafasına bi çakıyo.:mrgreen:adam yerde bide öbürüne çakıyo:mrgreen:eek:da yerde.öbürü kalkıp arabanın bagajından artık sopa mı alacaktı demır mı..bagajdan bişey ararken motorcu motora bınıyo adamın üstüne sürüyo motoru ..arabanın etrafında 2 ,,,3 tur attırmıs..kocum benım ..olayı ızleyen mıllet gulmekten kırılmıs..sonra oradan basıp gıtmıs..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bu sabah açtığım ilk konu buydu .hala neşem yerinde

olaya karışanlar hak etmiş yada etmemiş iyi olmuş veya olmamış

ben topiği açan ve bu şekilde düzenleyen kardeşime ayın topiği ödülünü verilmesini talep ediyorum:cat:

konudaki motorcu arkadaşı da siteye üye yapıp benzin parasını karşılayalım koruyucu meleğimiz olsun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst