Trafikte gördüğünüz motosikletler?

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abisi artık beni kasksız montsuz yakalayamazsın ben bilinç bi motorcuyum.....:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
koray abisi tırı vırı şarkılar koyup durma her sayfaya :jocolor:
hadeee dükkanın önünü kapatmayalım dağılalım kankiş:queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Fuara giden Mt den bir kare :)
backup1b.jpg
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
sevdim bu konuyu..ama ben yakalanacağımı pek sanmıyorum:)
Bunlarda benden..Bu yaz Altınoluk'ta tatildeyken yakalamıştım:)

111.JPG


112.JPG
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sitede şuana kadar gördüm en keyif verici başlık diyebilirm...konuyu açan arkadaşıma teşekkür ediyorum bu güzel etkinliği akıl edip başlattığı için.
Süper süper süper süper:cat::cat::cat:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
güzel olur aslında ama sonra adam benim resmimi neden koydun diyip üstümüze yürümesin, dayak yersem gelecekmisiniz yardıma :p:cherry:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Guzel bi konu ama sanki biraz geyige dönmüş...

Çekin sanki ben çekip koydumda bi foto :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
ben bu paylaşma zevkinden mahrum kalacam galiba :D korumalı gezen burda çok nadir benide çoğu zaman kurye sanıyorlar :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bence konu mükemmel olmuş.

...Trafikteki motosikletlerden sadece korumalıklarına önem gösteren kişilerin fotoğraflarını yayınlayalım.Kaskı olmayan motorcu fotoğrafı paylaşmayalım...

Şu vurguyu yapmış olmana da çok sevindim doğrusu. Bence çok mantıklı ve evet, seyir halindeki motorlar olması da ayrı bir güzel.

bence korumazsızlar da ifşa edilmeli...

Bence o konulara hiç girmeyelim. Kasksızlar, terlikler vs vs...Çok zevkli olacağını düşünmüyorum, böylesi daha eğlenceli olur sanki. Zaten hergün yeterince görüyoruz yollarda, sokaklarda.

Ayrıca konuyu açan arkadaş bir kriter de koymuş sonuçta, saygı göstermek gerekir diye düşünüyorum :wiinkk:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
bende 2 adet cektim otobüsten bakalım burdanmı bu arkadaşlar :))
cektiğim yer darulacezenin oradaki e-5 yolu:cherry:

20120310103209.jpg


imag0464l.jpg
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
Biraz daha eğlenceli hale getirelim. Beni yakalayana bira veya tercihine göre çay ısmarlayacagim :) Genelde Anadolu Yakasi'nda, Kartal/Atasehir arasında ise gidip geliyorum. SLT 78
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
sevdim bu fikri bende gördükçe çekicem bundan sonra :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst