- Katılım
- 13 Şub 2011
- Mesajlar
- 5,987
aman koray sen önüne bak sonra kaza yaptırdınız deme bize:queen:
Özellikle seni çekeceğim kanka, kasksız korumasız motora binmeyin, aynasız motor kullanmayın diye seni örnek göstererek seminer vereceğim :queen:
aman koray sen önüne bak sonra kaza yaptırdınız deme bize:queen:
abisi artık beni kasksız montsuz yakalayamazsın ben bilinç bi motorcuyum.....:queen:
Bence korumalıksız ve kasksızları da çekip burada alay edelim..
evet durum buBir nevi moto paparazilik mi yapıcaz:cherry:
...Trafikteki motosikletlerden sadece korumalıklarına önem gösteren kişilerin fotoğraflarını yayınlayalım.Kaskı olmayan motorcu fotoğrafı paylaşmayalım...
bence korumazsızlar da ifşa edilmeli...
Paylaşım için teşekkürler, işte bu şekilde paylaşım yapalımbende 2 adet cektim otobüsten bakalım burdanmı bu arkadaşlar)
cektiğim yer darulacezenin oradaki e-5 yolu:cherry:
http://img3.imageshack.us/img3/6209/20120310103209.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/9696/imag0464l.jpg
altınoluk dedin birden içim ısındı yaz geldiğini kendimi yollara vurduğumu motor sürdüğümü hayal ettim çok güzel ya artık yaz gelsinsevdim bu konuyu..ama ben yakalanacağımı pek sanmıyorum
Bunlarda benden..Bu yaz Altınoluk'ta tatildeyken yakalamıştım
http://www.motoroad.org/111.JPG
http://www.motoroad.org/112.JPG
Paylaşım için teşekkürler, işte bu şekilde paylaşım yapalım
Biraz daha yakınlaşabilseymişsiniz süper olcakmış :cat: