Trafikte gördüğünüz motosikletler?

Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Beni yakalayana köfte :) genelde Üsküdar - levent - maslak arası gidip geliyorum
 
Katılım
30 Ara 2011
Mesajlar
118
Ankara da Ybr den gayrı motor göremiyorum pek fazla.Arada bir tek tük Cbf ve scooter.Ya da bana pek denk gelmiyor farklı modeller.1 keresinde Pcx görmüştüm :p
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
19
2193140481103201213.jpg
bu motorcu arkadaş aramızdan birimi acaba:queen:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
bu konu ile ilgili şu ana kadar menfi bir yorum gelmemesi enteresan.. bence özel hayata müdahaledir yapılmaya çalışılan şey. sen kim oluyorsun da benim resmimi çekip kamuya açık bi yerde yayınlarsın derler adama. ben kişisel olarak hiç hazzetmem mesela böyle birşeyden. yakalayana da ikramım iki yumurta bi sucuk olur ki tadından yenmez yani:pr:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam Vallahi Mersinde Işıklarda Bi Yamaha V MAX
Ama Nasıl gördüm bir ses geldi böle ne chooper sesi nede süpersport sesi 2 sinin karışımı bir şey Böle Cehennem Habercisi Gibi Bir şeydi Neysi Döndüm bi Baktım aaaaa Vmax aynı anda ışık bir yandı vııığğğğ Diye Bir ses Bir de baktım ki Öbür Işıklara varmıştı yanındaki araçlar daha hareket bile etmemişken o ağırlıkdaki bir Motosikletten hiç beklemezdim o hızı E dolayısı ile No Foto :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
en azindan artcisiyla binen motorsikletleri paylasmasak?

yakalanmasam ben de capkinlik yaparken, nasil fikir?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
araba ile karabüke giderken bercesteye gelmeden 30 km geride yanına gelip resim çekeyim dedim beni 200 km hıza zorladı europa 19 ile



bu da kıyıköyden araba ile dönerken.





---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------


 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
en azindan artcisiyla binen motorsikletleri paylasmasak?

yakalanmasam ben de capkinlik yaparken, nasil fikir?

bu konu ile ilgili şu ana kadar menfi bir yorum gelmemesi enteresan.. bence özel hayata müdahaledir yapılmaya çalışılan şey. sen kim oluyorsun da benim resmimi çekip kamuya açık bi yerde yayınlarsın derler adama. ben kişisel olarak hiç hazzetmem mesela böyle birşeyden. yakalayana da ikramım iki yumurta bi sucuk olur ki tadından yenmez yani:pr:
Konuyu farklı yere çekmeyelim arkadaşlar, trafikte diğer sürücülerin sizi görmesiyle burda fotoğrafınızın yayınlanmasıyla arasında bir fark göremiyorum (eğer çıplak sürmüyorsanız).Ki zaten buda bizim kriterlerimize uymuyor:queen:
Fotoğrafından rahatsız olan varsa,konuya hiç mesaj atmadan bana özel mesaj atsın,ben yönetimden rica edip kaldıracağım.(rahatsız olacağınızı sanmıyorum fakat yinede %1lik dilim içinde çözüm budur)
araba ile karabüke giderken bercesteye gelmeden 30 km geride yanına gelip resim çekeyim dedim beni 200 km hıza zorladı europa 19 ile

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/h/3jp4y.jpg[/url]

bu da kıyıköyden araba ile dönerken.
[url]http://f1203.hizliresim.com/v/h/3jp61.jpg[/url]
[url]http://f1203.hizliresim.com/v/h/3jp6x.jpg[/url]

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/h/3jp80.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/h/3jpc2.jpg[/url]
[url]http://f1203.hizliresim.com/v/h/3jpcw.jpg[/url]
Güzel paylaşımlar, xx ve cbf1000 çok hoş duruyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
araçlarda bulunan motosikletleri fark ediniz etiketi olanlarıda ekleyebiliriz,
birde BENİM İKİNCİ ARACIM MOTOSİKLET yazısı var,
bir araba da çekmiştim resimi bulamadım.

buda benim arabam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alın size iki teker :) adam kuryelere özenmiş heralde..?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bugun bende ordan geçtim, sanırım adam 4 teker sürücüsü ki 4 tekeri 2 tekere çevirmiş.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
bugün 7-8 tane gördüm telefonu cepten çıkarıncaya kadar gidiliyor üf ya :D
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyaz cbf 600 mü 1000 mi bilmiyorum ama yeni 600RR farlarıyla ve rengiyle acayip güzel olmuş. Naked aşkım kabardı.. Güzel bir kare:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yer halkalı gümrük yolu aşùra meydanı..saat simdi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hareket halinde cepten çektim mobilden yüklüyorum..boyutla oynama şansım olmuyor hatta resmi bile döndüremiyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst