TR 'de tek şov BUMUDUR diss

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
tek teker dönme hareketini bu motosikletle çalışırken 2 tur döndüm fakat kayda alamadık bu aralar onu yapıyorum
ama motosiklet 80 derecelik bir açıya geldiğinde benzin akıtıyo ve gaz kesiyo bu yüzden
ön yere düşüyo yani bununla olması imkansız bu yüzden elimde kawasaki gpz 500 var onu ayağa kaldırıp şovlara
son hız devam 1,5 yıl aradan sonra bırakmaya niyetim yok.Allah büyüklenmeyi nasip etmesin yeteneği veren o ben bir
hiçim ama bu videom 6-7 yıl önce aldığım eleştirilere DİSS olsun ŞOV BUDUR ÇOK YAKINDA....
Bu arada tam rapçi olduk:)

yeni video
http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_diss/137754/


buda geçen haftaki

http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_2_bolum/132147/
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Paylaşım için teşekkürler..

şarkı biraz yankılımı olmuş pek anlaşılmıyor:p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
harbi yetenek helal olsun bende yapmayı çok isterim ama o kadar zor ve o kadar korkrım düşmekten
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Şu yeni videodaki herşey güzelde o kendi kendine burnout yapan motora yazık günah be.Hem motoruna yazık, hem benzinine, hemde lastiğe:farao:
Hem diğer hareketleri yapmak ondan çok daha zevklidir eminim:wiinkk:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bir gün istediğin yerlere geleceğine inanıyorum.geldiğin zaman bu siteyi ve bizleri unutursan başına bela oluruz haberin olsun.:queen:sabırsızlıkla yeni video'nu bekliyor olacağım :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı lastik patlatmışsın helal olsun en sevdiğim şeyden biri eskimiş lastiği patlatmak emeğine sağlık basarılarının devamını dilerim..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
bir gün istediğin yerlere geleceğine inanıyorum.geldiğin zaman bu siteyi ve bizleri unutursan başına bela oluruz haberin olsun.
ben hep buralardayım:) Sizin takdiriniz benim hevesimi artırdı şimdi Allah'a şükür daha iyilerini yapıyorum unuturmuyum hiç yapmadığım tek şey tek teker dönme var oda bu motosikletle olmuyor çok yakında oda olacak İnşaAllah
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
tebrikler.. başarılarının devamını diliyorum.. sağlıklı ol, korumalarını unutma usta..
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hocam baya basırılısın ve yeteneklısın...aman kendıne cok dıkkat et olurmu...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi süpersin.Maşallah.Allah'ına kurban.Devamı da gelir inşallah.Aman dikkatli ol abi.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
MaşaAllah deyin arkadaşlar Allah'a güç gideR TEŞEKKÜRLER:)
MaşaAllah ın manasınıda söyleyim
Allah istese daha iyisini yapar/yaptırır demek yani bir küçük taşbile sonum olabilir şükürler olsun
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum tebrik ediyorum cunku belli ki elindeki olanaklar cidden az ve sen bunun ustunde bir performans ile show yapiyor bizi gururlandiryorsun. Bilmiyorum farkindamisin ama Turkiyedeki ilk Stunt showcularinin arasinda yer alacaksin bu gidis ile. Benim halen tek dilegim iyi bir sponsor bulman. Seni Tv de basinda haberlerin ile gormek bizi kat kat mutlu edecek.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
tebrik ediyorum yeteneklisin yaptıgın hareketler cok iyi ama bu 2. videodaki sarkıyı senmi sectin ??:silent: :bounce:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
zeda3000 teşekkürler arkadaşım haber proğramları veziri rezil eder motorculardan uzak dursun bizi kötülemekten başka bişey yapmaz onlar iyi birinin eline düşeriz inşalllah öyle çıkarız


amorphis şarkıyı ben seçtim sözlerini tam dinlemedim eğer yeni olanı diyosan bişey anlamıyorum ama ritmi falan çok güzel önümüzdeki haftalarda yapacağım videoların müziğide bir arkadaşımıza ait olacak o zaman daha iyi olur sözlerini yazıyor bu aralar. şarkıda tuhaf birşeymi var dikkatle dinlemedim açıkcası bazı küfürler geçiyo ama olsun o kadar üstü kapalı :) rap de fazla dinlemem ama çağa ayak uydurmak lazım
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
zeda3000 teşekkürler arkadaşım haber proğramları veziri rezil eder motorculardan uzak dursun bizi kötülemekten başka bişey yapmaz onlar iyi birinin eline düşeriz inşalllah öyle çıkarız


amorphis şarkıyı ben seçtim sözlerini tam dinlemedim eğer yeni olanı diyosan bişey anlamıyorum ama ritmi falan çok güzel önümüzdeki haftalarda yapacağım videoların müziğide bir arkadaşımıza ait olacak o zaman daha iyi olur sözlerini yazıyor bu aralar. şarkıda tuhaf birşeymi var dikkatle dinlemedim açıkcası bazı küfürler geçiyo ama olsun o kadar üstü kapalı :) rap de fazla dinlemem ama çağa ayak uydurmak lazım

buda gecen haftaki başlıklı lindeki müzigi kast etmiştim. müzigin tarzı önemli degil ama ona buna bok atan sarkılar beni rahatsız ediyo. yanlış anlaşılmasın başlık konusundan kopmasın. ama dikkatli dinlersen senide rahatsız eden sözler bulabilirsin. bunları rocker sevgilim oldugu için yazmıyorum :cat:
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Saygılar dostum. Cidden çok yeteneklisin. Umarım istediğin yerlere gelebilirsin. Videolarını bu şekilde düzenlemeye devam et kesinlikle dikkat cekici ve üzerinde emek harcandigi belli. Tebrikler. Başarılar.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel olmuş emegine saglık dostum hep yabancılarmı yapacak böyle şeyleri ahanda bizde yapıyoz:p başarılarının devamını dilerim:cat:

zaten ben seni daha öncede takip ediyodum adaşım:wiinkk:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Arkadaşım helal olsun + maşaAllah :cat:

Gerçekten ummadığım hareketleri gördüm videonda, eminim daha iyileri de olacaktır.
Özellikle drift hareketlerini çok severim, yani olduğun yerde dönmektense giderken
motorun arkasını savurmak hem sürerken hem de izlerken çok keyifli oluyor, ben onu
karlı havalarda bws ile yapıyordum :cherry:

Videolar için şunu söylemek istiyorum. bence motorun sesini biraz daha duyurmalısın :wiinkk: Çoğunlukla müzik dinledik, motor sesi daha etkili olur.

Yarış organizasyonlarında şov yapman çok güzel olur aslında, bence biryerlere başvursan iyi olur :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst