- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 178
- Konu Yazar
- #1
tek teker dönme hareketini bu motosikletle çalışırken 2 tur döndüm fakat kayda alamadık bu aralar onu yapıyorum
ama motosiklet 80 derecelik bir açıya geldiğinde benzin akıtıyo ve gaz kesiyo bu yüzden
ön yere düşüyo yani bununla olması imkansız bu yüzden elimde kawasaki gpz 500 var onu ayağa kaldırıp şovlara
son hız devam 1,5 yıl aradan sonra bırakmaya niyetim yok.Allah büyüklenmeyi nasip etmesin yeteneği veren o ben bir
hiçim ama bu videom 6-7 yıl önce aldığım eleştirilere DİSS olsun ŞOV BUDUR ÇOK YAKINDA....
Bu arada tam rapçi olduk
yeni video
http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_diss/137754/
buda geçen haftaki
http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_2_bolum/132147/
ama motosiklet 80 derecelik bir açıya geldiğinde benzin akıtıyo ve gaz kesiyo bu yüzden
ön yere düşüyo yani bununla olması imkansız bu yüzden elimde kawasaki gpz 500 var onu ayağa kaldırıp şovlara
son hız devam 1,5 yıl aradan sonra bırakmaya niyetim yok.Allah büyüklenmeyi nasip etmesin yeteneği veren o ben bir
hiçim ama bu videom 6-7 yıl önce aldığım eleştirilere DİSS olsun ŞOV BUDUR ÇOK YAKINDA....
Bu arada tam rapçi olduk
yeni video
http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_diss/137754/
buda geçen haftaki
http://video.eksenim.mynet.com/kont088/cengiz_coskun_motosiklet_sovlari_2_bolum/132147/