TR 'de tek şov BUMUDUR diss

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
tekerine sağlık.elinden tutulması gereken birsin.başarılarının devamını diliyorum:rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Koruma olayını abartmışsın.Hareketlerini kısıtlamıyor mu?Yani bu işi yapanlar biraz daha free.Herkes taktir etmiş ama bence seni biraz boğuyor.Trafiğe kapalı alanda yaptığın için daha rahat hareket etme olasılığın var gibi.En azından benim izlediklerim böyleydi.

Yanlış anlaşılmayı hemen düzeltelim.Bazı arkadaşlara sanki korumaya karşıyım gibi bir izlenim vermişim.Böyle ise tüm genç arkadaşlarımdan özür dilerim.Benim kastettiğim...Mont ve dizliktir.Hani bu kadar mükemmel hareketler yaparken yapan arkadaşı kısıtlar gibi gelmiş.İlaveten trafiğe kapalı alan olması neticesinde bu bir showdur.Görsellik önemlidir.Kalın bir mont yerine daha görsel izlenim uyandıran seçenekler tercih edilebilir.(Keten pantolon yada gömlek değil kastım.İnce kevlar kumaşlar olabilir.)Kask ve eldiven konusunda hiçbirşey demem....Diyemem olmasıda gereken odur.Emeğine sağlık tebrik ederim.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
busihido_kadir
evet yazıyı lastikle yazdım:)



Marlboro Man


geçen yıllardaki videolarımda "kafan çalışmıyorsa kask takma" diye kaskın önemini belirten slogan yapmıştım buradada aynısını diyorum kafam çalışıyor çünkü kask takıyorum, kollarım ve belim lazım çünkü bu hareketleri onlar sayesinde yapıyorum ama montun kaba olduğunu kabul ediyorum o yüzden bir kaç harekette giymedim dikkat edersen:)
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
22
abi yuh yaaaaa :queen::queen::queen::queen:
SUPER-MUHTEŞEM-MUKEMMEL-:cat::rendeer::cat::rendeer::rendeer:
cıdden yetenek konusuor hasta oldum yaaaa.wallaha ıcım gıttı.bi an jawada olurmukı bunlar dedım ama olmaz galıba:pr::pr:.barı on kalksa yeter yaaa uffff...kalkmazmı :silent::silent::silent::salut::salut:
vıdeoların dewamını kesın beklıoruz abicim...
 
Katılım
19 Eki 2007
Mesajlar
22
Helal olsun yürü be kim tutar seni, Cengiz bir super sport alıyim sana verecem motoru, ben hakkını veremem, artçın oluyum yeter, bu güzel göz ziyafeti içinde teşekkür ediyorum
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
HARBİDEN GÜZEL YAPMIŞ Bİ KAÇ HAREKETLERİDE HİPODRUMDA YAPMIŞ o BMW YİDE BİLİYOM BEYAZDI BAL RENGİNE BOYADILAR :cherry:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
nasıl olduysa bu başlığı kaçırmışım.
bu show da yardımcı erkek oyuncunun bi gs500 olması ayrı bi memnuniyet kaynağı.
başarılı çalışmaları merakla bekliyoruz tebrikler...
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
84
güzeel kullanıyor motoru HELAL olsun wallahi.yenı videodaki motor korumalıgı çok hoş benım cross 'a yaptıracam kıskandım sanırsam :)
teşekkürler paylaştıgın için..

kask takın LÜTFEN...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst