Koruma olayını abartmışsın.Hareketlerini kısıtlamıyor mu?Yani bu işi yapanlar biraz daha free.Herkes taktir etmiş ama bence seni biraz boğuyor.Trafiğe kapalı alanda yaptığın için daha rahat hareket etme olasılığın var gibi.En azından benim izlediklerim böyleydi.