TR`de ilk Yamaha MT09 Raceblu...

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Motor harika gerçekten çok güzel bir tercih yaptınız güle güle kullanın.Üstelik ben 24 bin lira fiyatının pek fazla sabit kalacağınıda düşünmüyorum lansman fiyatı o bence ardından 26-27 seviyelerine yükselir.

mt 07 için 16 bin tl filan diyorlar
20 bin tl bandının üzerinde cok fazla motosiklet var.
ama sıfır motoru 16 bin yada o fiyatlara yakın satarlarsa
herkesin tercihi olur.
 
Katılım
13 Nis 2013
Mesajlar
150
Öğleyin daytona'ya uğradım, oradaki satılmış. Sonra kadıköy'e geçip deltadakine baktım. Motor gerçekten güzel, detayları ve kalitesi muazzam. Böyle olunca kaporayı verip çıktım. Pazartesi vekalet vs işlemleri tamamlayacağım inş. Teslim alınca fotoları yüklerim.

Çok heyecanlıyım bu arada, çabuk geçsin günler :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hayırlı olsun kazasız belasız.

Gerçekten güzel motosiklet. Yamahanın en akıllıca işi bence bu alet.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
Baktık beğendik maşallah demeden çıkmayalım :) kazasız belasız kullanılsın
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Baktık beğendik maşallah demeden çıkmayalım :)

Öğleyin daytona'ya uğradım, oradaki satılmış. Sonra kadıköy'e geçip deltadakine baktım. Motor gerçekten güzel, detayları ve kalitesi muazzam. Böyle olunca kaporayı verip çıktım. Pazartesi vekalet vs işlemleri tamamlayacağım inş. Teslim alınca fotoları yüklerim.

Çok heyecanlıyım bu arada, çabuk geçsin günler :)
:)))

Hayırlısı olsun hepsi peynir ekmek gibi satıldı motorların hatay`da bir raceblu vardı dadaş motorda turuncu vardı hepsi bugün kalktı ilanlardan :))
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hocam.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
vay vay aslan abiden aldın demek motoru :)

Hayırlısı olsun .. Meraktan soruyorum aslan abi motoru test etmiştir zaten onun yorumu ne oldu? begendimi ?

Genelde çıraklara yaptırırda bizzat ilgilenmiş senle :)

İzmotodan almana sevindim bende karşıyakada oturuyorum Turan 5dklık mesafede..

Denk geliriz belki kazasız belasız..:rendeer:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
vay vay aslan abiden aldın demek motoru :)

Hayırlısı olsun .. Meraktan soruyorum aslan abi motoru test etmiştir zaten onun yorumu ne oldu? begendimi ?

Genelde çıraklara yaptırırda bizzat ilgilenmiş senle :)

İzmotodan almana sevindim bende karşıyakada oturuyorum Turan 5dklık mesafede..

Denk geliriz belki kazasız belasız..:rendeer:

Aslan abi İstanbul`da lansmanda test etmiş fazer8`den falan hızlı çok dikkatli kullan deli bir alet dedi :) Ben çok titiz bir insanım hastalık derecesinde o yüzden montajını kendi yaptı :) Dehşet prof biri kendini servis çalışanları cırt ama Aslan abi olmasa zaten kimse motor almaya gitmez :) Motora zaten benden başka birinin dokunması, seleye oturması, gidonu ellemesi, depoyu avuçlaması, mannetleri sıkması yasaktır :))
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Aslan abi İstanbul`da lansmanda test etmiş fazer8`den falan hızlı çok dikkatli kullan deli bir alet dedi :) Ben çok titiz bir insanım hastalık derecesinde o yüzden montajını kendi yaptı :) Dehşet prof biri kendini servis çalışanları cırt ama Aslan abi olmasa zaten kimse motor almaya gitmez :) Motora zaten benden başka birinin dokunması, seleye oturması, gidonu ellemesi, depoyu avuçlaması, mannetleri sıkması yasaktır :))

ee hocam yasak olucak tabi insanın öz çocucugu öz evladı gibi hissettiriyor :)

Bende çırakları için iyi şeyler düşünmüyorum ama kendisi acayip bilgili ve tecrübeli biri o böyle düşünüyorsa tamamen görüşlerine katılırım.

O begendiyse gerçekten motosiklet 10 üzerinden 10dur :)

Servisinde güzel yerde altın yoldan kaptıra kaptıra yada bornova tünelinden :)

Bornovada oturdugunuza göre artık küçük parkta takılırsınız hocam :mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hayırlı olsun.Ben de MT-09, fazer 8 arasında kaldım ve cbf 1000 aldım :). Bu arada keşke fotoları 800 x600 ile yükleseydin. Bu şekilde çok uzun sürede yükleniyor resimler.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
ee hocam yasak olucak tabi insanın öz çocucugu öz evladı gibi hissettiriyor :)

Bende çırakları için iyi şeyler düşünmüyorum ama kendisi acayip bilgili ve tecrübeli biri o böyle düşünüyorsa tamamen görüşlerine katılırım.

O begendiyse gerçekten motosiklet 10 üzerinden 10dur :)

Servisinde güzel yerde altın yoldan kaptıra kaptıra yada bornova tünelinden :)

Bornovada oturdugunuza göre artık küçük parkta takılırsınız hocam :mrgreen:

Yok başkan motosiklet ile küçükpark`a pek gitmiyorum taksi durağının arkasında çok kurcalıyorlar motosikletleri :)) Genelde Alsancak, Yalı tarafına gidiyorum motosikleti oturduğum yerden illa ki görmem lazım :)) Ama bir gün illa ki denk geliriz İzmir küçük ;)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Maşallah çok güzel. Mt serisi hep benimde içimde bi yerlerde olan, farklı bi dünyaymış gibi :)
Milyon kere maşallah :thumleft:
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
bir tepsi baklavasını yiyelim hatta buna 10 tepsi olur ama :) kazasız belasız kullan ::gazla::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst