TR`de ilk Yamaha MT09 Raceblu...

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Bizim millet böyle ''çın işine'' biner yamaha'ya - Honda'ya laf atar...
Not: Sanki Yamaha mt-09 ' a özel topcase ve taşıma demirini sadece TR'deki kullanıcılarına özel yapmış...Yurt dışında satışı yok...
Hayırlı olsun-iyi günlerde kullanman dileğiyle...:wiinkk:
Teşekkür ederim kardeşim. Allah daha iyilerini sana, sizlere nasip etsin.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Not: Sanki Yamaha mt-09 ' a özel topcase ve taşıma demirini sadece TR'deki kullanıcılarına özel yapmış...Yurt dışında satışı yok...
:

Aksesuar diyince avrupa sitesinde top case'leri getiriyor seçenekler arasında, o yüzden var sanırım. 39 ve 50 litrelik iki seçenek sunmuşlar.

http://www.yamaha-motor.eu/eu/accessories/index.aspx?productCode=MT09&redirect=false&year=2014
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Neyse yazdığım yorum da, bana güzel sözler sarfeden arkadaşın yorumu da gitmiş :)

Benim 250 lik bir süpermoto'rum var. SM motorların tip ve amaç olarak nasıl olduğunu bilen bilir. Ama ben o motora da topkase takmış adamım :) Çünkü ihtiyaç ihtiyaçtır, kimseyi de dinlemdim takarken. Tavsiye eden de olsu, etmeyen de. Sürüşü etkiliyor tabi, görüntüyü de. Ama kullanım ihtiyaçlarım doğrultusunda vazgeçemediğim bişey oldu.

En son küçük bir yan yatma sonucu kırıldı ve ne yazıkki Sinop yakınlarında denize bırakmak zorunda kaldım :)

Diyeceğim o ki sizi gayet iyi anlıyorum, eleştiriye olan açıklığınız için de taktir ettim :cat: Apaçilik konusnda da "estğfrllh" diyorum :) Arkaçantanız güzel olmamış ama güle güle kullanın elbet :cherry: Bir de artçılı sürüş yapıyorsanız elbetteki daha fazla ihtiyaç oluyor.

Ben de şimdilerde arka+yanlara deri-soft çanta tasarımı düşünüyorum, ama artçı olduğunda sökülebilecek olmadığında takılabilecek cinsten. İhtiyaçlar doğrultusunda buralara kadar geldim :) Güzel bişey olacağını düşünüyorum, yaparsam fotoları paylaşırım :wiinkk:

Tekeriniz hep düz bassın, daha çok video bekleriz
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Neyse yazdığım yorum da, bana güzel sözler sarfeden arkadaşın yorumu da gitmiş :)

Benim 250 lik bir süpermoto'rum var. SM motorların tip ve amaç olarak nasıl olduğunu bilen bilir. Ama ben o motora da topkase takmış adamım :) Çünkü ihtiyaç ihtiyaçtır, kimseyi de dinlemdim takarken. Tavsiye eden de olsu, etmeyen de. Sürüşü etkiliyor tabi, görüntüyü de. Ama kullanım ihtiyaçlarım doğrultusunda vazgeçemediğim bişey oldu.

En son küçük bir yan yatma sonucu kırıldı ve ne yazıkki Sinop yakınlarında denize bırakmak zorunda kaldım :)

Diyeceğim o ki sizi gayet iyi anlıyorum, eleştiriye olan açıklığınız için de taktir ettim :cat: Apaçilik konusnda da "estğfrllh" diyorum :) Arkaçantanız güzel olmamış ama güle güle kullanın elbet :cherry: Bir de artçılı sürüş yapıyorsanız elbetteki daha fazla ihtiyaç oluyor.

Ben de şimdilerde arka+yanlara deri-soft çanta tasarımı düşünüyorum, ama artçı olduğunda sökülebilecek olmadığında takılabilecek cinsten. İhtiyaçlar doğrultusunda buralara kadar geldim :) Güzel bişey olacağını düşünüyorum, yaparsam fotoları paylaşırım :wiinkk:

Tekeriniz hep düz bassın, daha çok video bekleriz
Amacımız kardeşlik çizgisinde daha fazla arkadaşa ulaşabilmek daha fazla motorcu kardeş edinmek. Böyle küçük şeylere alınıp birbirimizi kırmanın zaten hiç alemi yok. Bilgi paylaşımlarına devam :) Bu arada motosiklet rodajda olmasına rağmen şuan şehir içi 5.5lt yakıt tüketiyorum 100km'de. Bakalım ne olucak :))
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Kardeşim her nekadar naked sevmesemde çok güzelmiş çok beğendim bu yarış mavisi denilen renk kombinasyonuda çok yakışmış hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürmen dileğiyle.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Tahminlerim çok güçlü, kahretsin :bounce: O motorun yakıt tüketimi 5~5.5 lt arası olur zaten diyordum ş.içi :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun. Türkiye şartlarında mantıklı bir tercih. Kazasız belasız kullanman dilegiyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst