Neyse yazdığım yorum da, bana güzel sözler sarfeden arkadaşın yorumu da gitmiş
Benim 250 lik bir süpermoto'rum var. SM motorların tip ve amaç olarak nasıl olduğunu bilen bilir. Ama ben o motora da topkase takmış adamım

Çünkü ihtiyaç ihtiyaçtır, kimseyi de dinlemdim takarken. Tavsiye eden de olsu, etmeyen de. Sürüşü etkiliyor tabi, görüntüyü de. Ama kullanım ihtiyaçlarım doğrultusunda vazgeçemediğim bişey oldu.
En son küçük bir yan yatma sonucu kırıldı ve ne yazıkki Sinop yakınlarında denize bırakmak zorunda kaldım
Diyeceğim o ki sizi gayet iyi anlıyorum, eleştiriye olan açıklığınız için de taktir ettim :cat: Apaçilik konusnda da "estğfrllh" diyorum

Arkaçantanız güzel olmamış ama güle güle kullanın elbet :cherry: Bir de artçılı sürüş yapıyorsanız elbetteki daha fazla ihtiyaç oluyor.
Ben de şimdilerde arka+yanlara deri-soft çanta tasarımı düşünüyorum, ama artçı olduğunda sökülebilecek olmadığında takılabilecek cinsten. İhtiyaçlar doğrultusunda buralara kadar geldim

Güzel bişey olacağını düşünüyorum, yaparsam fotoları paylaşırım :wiinkk:
Tekeriniz hep düz bassın, daha çok video bekleriz