TR`de ilk Yamaha MT09 Raceblu...

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
54
hayırlı olsun arkadaşım.güle güle kullan. sana da yakışmış hani kimisinde emanet gibi durur ama. :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun.
Maşallah güzel motosiklet.:cat:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hocam ara ara sayfaya veya buraya notlar düşerseniz çok güzel olur almayı düşünen çok fazla insan var fuar zamanı bilgilendirirsen seviniriz :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hayırlı olsun güle güle kullanın :wiinkk:

Konuya şuradan da devam ederseniz sevinirim ; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/123148-mt-09-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

Buarada bir soru sormak istiyorum; Frenler nasıl ve Üzerinde gelen lastikler nedir ?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Hocam hayırlı olsun, emin olun siz kou açmadan dedikodusu dönmüştü aramızda :) Allah kaza bela vermesin.
Artık küçükparkta bi sesini duyarız :)
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
hayırlı olsun kardeşim Allah kazasız belasız sürmeyi nasip eder insallah... Ve de bu resimlere bakarak masallah deyip, sonrasında da aynısından nasip olunan kullardan olmayıda nasip eder insallah :) tekrar hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız günlerde...
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Teşekkür ederim arkadaşlar motosiklet 3 gündür garajdaydı. Dün ruhsat işlemlerini halletim 195 lira tuttu herşey dahil. Trafik sigortasını yaptırdım 165tl'ye ve dünde 3 boyutlu pleksi kabartmalı plaka siparişimi verdim. Hayırlısıyla bugünden itibaren İzmir trafiğinde olacağım. Kullanmaya başladığımda da notlarımı düşerim arkadaşlar. Bir arkadaşım fren ve lastikleri sormuş. Genelde motosiklet sürerken minimum frenaj yaparak kullanmaya çaşıyorum (ışık öncesi gaz kesme vb) gibi bu yüzden en son ne zaman panik frenaj yaptığımı hatırlamıyorum. Lastikler bridgestone batlax fakat batlax ların yeni desenli modeli. Çok yumuşak lastikler hoşuma gitti falat daha 14km'deyim üzerinde ki yazılar bile silinmedi. Virajda, benim limitlerimde ne yapar tabi ki ilerde göreceğiz :) yeni resim ve yorumlarla aranızda olacağım :)
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Sıkıntısız keyfle kullanasın bayiden alış maliyeti ne kadar oldu saDIK KARDEŞİM.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Yorumlarınızı en kısa sürede bekliyoruz birde daha önce kullandığınız motorsiklet neydi? Dün Düzcede gördüğüm turuncu mt-09 da dunlop sportmax d214 lastik vardı.
 
Katılım
1 Mar 2012
Mesajlar
133
Honda ya örnek olsun ve ürü çeşitliliğini artırsın. Fiyat konusunda sanırım daha düşük cc ye sahip motorları o kadar paraya satmazlar umarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst