Hayırlı olsun güle güle kullanın :wiinkk:
Konuya şuradan da devam ederseniz sevinirim ; http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/123148-mt-09-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
Buarada bir soru sormak istiyorum; Frenler nasıl ve Üzerinde gelen lastikler nedir ?