Toprakla çalışan otomobil üretebileceğini iddia etti.

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
Hatırlatıyorum arkadaşlar,

Devrim Arabaları filmini izleyenler hatırlar,bir sahne vardır.

-Sizce biz bu arabayı yaparsak ne olur?

-Hiçbir şey olmaz.

-Nasıl olmaz ? Boşuna mı çalışıyoruz ?

-Sen Ankara’daki kapatılan tayyare fabrikasını duydun mu?

-Evet

-O fabrikanın neden kapatıldığını biliyor musun ?

-Hayır

- O fabrika Atatürk’ün emriyle kuruldu.2.Dünya savaşına kadar 112 değişik uçak üretti.Sonra fabrika kendini geliştirmeye başladı tabi.Savaş sırasında da kimse bize eğitim uçağı vermediği için,185 tane eğitim uçağı yapıldı orda.

-185 tane mi?

-Evet,Onları yaptık biz.1955 yılında Hollanda’lılar bize 30 tane uçak siparişi verdi.Ama dönemin işletmeler bakanı,o siparişleri kabul ettirmedi.Hollandalılar da uçakları İngilizlere yaptırdı.Bir kaç yıl sonra da fabrikayı tamamen kapatıp,traktör fabrikasına dönüştürdüler.Gündüz’le orda yetiştik biz.Çok acı çektik.

-Ben anlayamadım. Neden kapattılar?

-Biz kimmiş,uçak yapmak kimmiş.

-Yapmışsınız işte,başarmışsınız.

-Türkiye’de hiçbir başarı cezasız kalmaz,evlat.

Daha neleri buldu bu toplum ama hiç bir zaman destek çıkan olmadı...
İntihar ettiler denen değerli aselsan mühendislerimiz daha çok örnek varda ...

tamamen katılıyorum :cat:
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
Hatırlatıyorum arkadaşlar,

Devrim Arabaları filmini izleyenler hatırlar,bir sahne vardır.

-Sizce biz bu arabayı yaparsak ne olur?

-Hiçbir şey olmaz.

-Nasıl olmaz ? Boşuna mı çalışıyoruz ?

-Sen Ankara’daki kapatılan tayyare fabrikasını duydun mu?

-Evet

-O fabrikanın neden kapatıldığını biliyor musun ?

-Hayır

- O fabrika Atatürk’ün emriyle kuruldu.2.Dünya savaşına kadar 112 değişik uçak üretti.Sonra fabrika kendini geliştirmeye başladı tabi.Savaş sırasında da kimse bize eğitim uçağı vermediği için,185 tane eğitim uçağı yapıldı orda.

-185 tane mi?

-Evet,Onları yaptık biz.1955 yılında Hollanda’lılar bize 30 tane uçak siparişi verdi.Ama dönemin işletmeler bakanı,o siparişleri kabul ettirmedi.Hollandalılar da uçakları İngilizlere yaptırdı.Bir kaç yıl sonra da fabrikayı tamamen kapatıp,traktör fabrikasına dönüştürdüler.Gündüz’le orda yetiştik biz.Çok acı çektik.

-Ben anlayamadım. Neden kapattılar?

-Biz kimmiş,uçak yapmak kimmiş.

-Yapmışsınız işte,başarmışsınız.

-Türkiye’de hiçbir başarı cezasız kalmaz,evlat.

Daha neleri buldu bu toplum ama hiç bir zaman destek çıkan olmadı...
İntihar ettiler denen değerli aselsan mühendislerimiz daha çok örnek varda ...

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat: sana katılıyorum neden yapamayalım ki bundan ikiyüz sene önce yaşayan birine sorsalar ikiyüz sene sonra senin görüntülerini kayıt edip o görüntüleri izleyebileceksin deselerdi o insanın cevabı b elli saçmalama derdi şimdi bizim dediğimiz gibi::pala::
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
63
Üşenmedim bütün yorumları okudum.

Öncelikle bu mucit arkadaşıma başarılar ve çok ama çok şans diliyorum. Çünkü böyle bir şey için şanstan başka bir şeye ihtiyacı yok. Pardon bir de mucizeye ihtiyacı var. Çünkü teknik olarak mümkün olmayacak bir konu üzerinde çalışıyor.

Motoru, şanzımanı olmayan bir araç nasıl hareket edecek arkadaşlar bunu bari düşünün.

Su ile çalışan araba yapıldı evet. Ben de buna şahit oldum. Ancak yapan arkadaş ne oldu biliyor musunuz? Öldürüldü. Petrolden deli gibi paraların kazanıldığı bir ortamda su ile araba çalıştırırlar mı adama?

Ancak buradaki olay farklı. Toprak ve çakmak taşı ile manyetik alan oluşturulacak ve motoru, şanzımanı olmayan bir araba üretilecek. Yok canım daha neler. 50kg toprakla, yaklaşık bir çimento torbası kadar (manyetik özelliği olan özel bir toprak olduğunu varsayıyorum) ne kadar güçte bir manyetik alan elde edeceksiniz? Biraz elektrik, manyetik ve kimya bilgisi olan herkes bunun mümkün olamayacağını bilebilir.

Ha şuna inanırım: Toprak uranyum açısından zengindir. Bu toprak kullanılacaktır. Nükleer araştırma merkezinde uranyum işlenecek vs ve sonunda enerji olarak kullanılacak. Bu da 50.000TL ile olmaz. Hem zaten 50kg toprağa da gerek yok. Bir çay kaşığı kadar işlenmiş uranyum yıllarca bu aracı idare edecektir.
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
85
Toplumca hafızamız çooook zayıf malesef.

Bir zamanlar şöyle birşey vardı. Hatta manşetlere, ana haber bültenlerine bile konu olmuştu.

http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=erke dönergeci

Hatırladınız mı ? :)

Maddenin atalet özelliği ha :p

Al bendende bi o kadar.
Tamam bende inanıyorum uzaylılar var arada bi ziyaret ediyorlar bizi.
Okumamış bi insanın bunları dusunmesi bile gizel bise denemesi calısması yaptıları dogruysa eger titresimli klimalı bot filan aferin ona
ama
1 hiç kimse topraktan akaryakıt cıkaramaz çünkü topraktan akar yakıt olmaz
2 dünya manyetik alanla dönmüyo çekim kuvvetinden bahsetmeye calısıyor
3 topraktan maynyetik enerji cıkarıpta 3 ay nasıl kulanacak 3 ay sonra toprak kum mu olacak ne olacak manyetik alan isityosa mıknatıs kullansın sonsuz enerji olsun
4 ben topraktan enerji yapacak olsam 50 milyar istemem kimseden bana bi labarotuar verin cakmas taşı verin toprak verin derim

ayrıca bu insalar hevesli insanlar sadece yani bunları yılarca okumus muhendislerle bilim adamlarıyla kıyaslamayın arkadaşlar türkiyede hiçbirşey başarısız kalmaz dedginiz filmde adamlar dönemin türkiyesinin en zeki adalarıydı

arkadaşımız okusun okul bitirsin öyle topraktan enerji uretsin cigerimi yesin
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sanki bu sitedeki uyeler ile bin tane icat yapildi da , baskasinin girisimini begnmeme curretini gosterebiliyoruz

Ilk once azmine ve inancina bir saygi gosterin bu insanin. Basarili yada basarisiz bilim icin bir deneme teknolojinin ilerlemesi icin bir adim dir.

Hos bu icadin sacmalikmi yoksa bulusmu yorumunu ancak Teknik bir Universite heyeti yapabilir. Aramizda boyle bir heyete uye olan biri var ise o zaman, buyursun kendini tanitsin

Asagidaki haber olmaz bunlar cahillik diyenler icin guzel bir aciklama olacaktir.

"İskoçya’da görev yapan Çinli bilim insanları idrarı yakıt olarak kullanabilen bir yakıt hücresi geliştirmeyi başardı.

Heriot-Watt Universitesi’nde görevli Shanwen Tao ve Dr. Rong Lan, idrarın yenilenebilir yakıt olarak kullanılması üzerinde yaptıkları çalışmalar sonucunda “carbamide” ismini verdikleri idrarın hali hazırda kullanılan yakıt hücresi yakıtları hidrojen ve metanolün yerini alabilecek. Bilim insanlarının çalışmaları 200 bin dolarla ödüllendirildi."

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/80379-artik-yolda-kalmayacaksiniz.html

Bu adam idrardan yakit yapti birde ustune ustukuk, ayni bizim bu forumda yaptigimiz taktirler gibi hukumet adama girisimlerdinden dolayi 200,000 USD odul verdi. "

Dogru bu soz ve 3 sayfa da bu uyeler bunu tastikledi.

Turkiyede hic bir basari cesasiz kalmaz.

Bakin bu sitede haberi cikti bile ve okuyun su yorumlari ve dusunun. Asli ispatlanmis bir seye nasil seviyesiz ce yaklasiyoruz. Neden bu kadar haz aliyoruz meyve veren bir agci taslayinca.

Cehalet bu islere kalkisanlarda degil , onlara gulup gecen insanlarda
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
bizim burda yapıldı abicim iki kardeş direk musluk suyu ile çalışan araba yaptılar
(şimdi bazı ileri zekalı arkadaşlar zaten vardı filan diyecekler bu öyle değil diğerleri için saf ağırlaştırılmış su kullanılıyor bunlar direk musluk suyu ile çalışanını yaptılar)
ankaraya patentini almaya gittiler ama ikisininde ense köküne birer kurşun ve köprü altına attılar çocukları



ense köküne birer kurşunmu ::eek:hmy::
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Zeda,

Ne demek istediğini çok iyi anlıyorum fakat emin ol bu adamın söylediklerinin saçmalık olup olmadığını anlamak için üniversitenin teknik heyetine falan gerek yok. Benim gibi mühendislik eğitimi almış herhangi biri bunu hemen anlayabilir. Bu tıpkı bazı filmlerde, dizilerde doktor hemşire rolünü oynayanların anlamsız tıbbi terimler kullanmaları ve gerçek doktorların bunlara gülmesi gibi birşey. Adamın tek yaptığı bu işlerden bihaber kişileri, alengirli ama boş terimlerle cümleler kurarak sanki çok önemli birşey bulmuş gibi yapıp uyutmak. Gördüğüm kadarıyla amacına da ulaşıyor. Bunlar hep Türkiye'de mühendislik biliminin basite indirgenmesi ve usta zihniyetinin mühendislik sanılmasından. Dediğim gibi temel fizik prensiplerinden haberi olmayan, ne dediğini bilmeyen bir adamın bir şeyler bulabilmesi, tesadüfen bulsa bile bunu tekrar edebilmesi mümkün değildir.

Şu suyla giden araç mevzusuna da çok inanmayın. Elektrolizle suyun ayrıştırılıp hidrojen ve oksijen elde edildiğini herkes biliyor ancak bunu yapabilmek için harcanan enerji, hidrojeni yaktıktan sonra elde edeceğinizle aynıdır. Bu da bir aracı tepeye kadar binbir güçlükle itip sonra oradan aşağı kaydırmakla hemen hemen aynı şeydir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Zeda,

Ne demek istediğini çok iyi anlıyorum fakat emin ol bu adamın söylediklerinin saçmalık olup olmadığını anlamak için üniversitenin teknik heyetine falan gerek yok. Benim gibi mühendislik eğitimi almış herhangi biri bunu hemen anlayabilir. Bu tıpkı bazı filmlerde, dizilerde doktor hemşire rolünü oynayanların anlamsız tıbbi terimler kullanmaları ve gerçek doktorların bunlara gülmesi gibi birşey. Adamın tek yaptığı bu işlerden bihaber kişileri, alengirli ama boş terimlerle cümleler kurarak sanki çok önemli birşey bulmuş gibi yapıp uyutmak. Gördüğüm kadarıyla amacına da ulaşıyor. Bunlar hep Türkiye'de mühendislik biliminin basite indirgenmesi ve usta zihniyetinin mühendislik sanılmasından. Dediğim gibi temel fizik prensiplerinden haberi olmayan, ne dediğini bilmeyen bir adamın bir şeyler bulabilmesi, tesadüfen bulsa bile bunu tekrar edebilmesi mümkün değildir.

Şu suyla giden araç mevzusuna da çok inanmayın. Elektrolizle suyun ayrıştırılıp hidrojen ve oksijen elde edildiğini herkes biliyor ancak bunu yapabilmek için harcanan enerji, hidrojeni yaktıktan sonra elde edeceğinizle aynıdır. Bu da bir aracı tepeye kadar binbir güçlükle itip sonra oradan aşağı kaydırmakla hemen hemen aynı şeydir.

eger bu adam uydurukcunun teki ise zaten Tubitak in kapisindan donecek. O yuzden yorum yapmadan evel biraz sabirli olmak lazim bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende osurukla çalışan araba yapacağımı idda ediyorum . bol bol kuru fasulyeye ihtiyacım olacak . ih ih ih :D ha bi de 50 bin dolar.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu adamın iddia ettiğini bilmeyen kişiler olabilir. Ancak bırakın bilim adamlarını az birazcık kafası bu işlere basan birisi bile bu işlerin bu kadar kolay olmayacağını bilir. Nasıl bir çakmak taşıymış ki bu 50 kg toprağı öyle bir manyetik enerji ile yükleyecek ki bir arabayı 150-180 km/s hıza çıkartacak. Maazallah şöför koltuğundan elektrik çarpar adamı!:) Üstelik şanjıman-diferansiyel de olmayacakmış... Allah'ım yarappim daha ne diyeyim ki. Hadi sen o manyetik enerjiyi yine kendin icat ettiğin bir yolla hareket enerjisine çevirdin, şanjımansız bir arabayı 0dan 180e nasıl çıkartacaksın bire pahlivan!! Gülerler adama:queen:

Bu ülkede icat yapılamaz mucit çıkamaz diyenlerin en çok ben yüzüne tüküreyim emi! Ama bu kadarına da PES! yani.

Şu konu içerisinde geçen "Adam öldürme" olayına birde ben örnek eklemek istiyorum. BURASI ÖNEMLİ ÇÜNKÜ. Bir kaç sene evvel bir veya daha çok üniversitede görevli prof. ve başka araştırma görevlilerinin bulunduğu bir uçak ege civarlarında düştü. Ve "gizli" denilen en azından ne olduğu açıklanmayan "şey"(yada her neyse) üzerinde araştırmayı yürüten kişiler o kaza ile birlikte öldüler. Bir kişi hariç. Araştırmanın başındaki prof. un asistanı olan bir bayan. Ve o bayanın da 1 yada 2 hafta sonra (galiba)Uludağda kayak-ski yaparken geçirdiği kaza sonrası öldüğünü öğrendim televizyondan. Tabikide hiçbirşey olmamış gibi kimse bir soru dahi sormadı bu konu hakkında. Herhangi bir araştırma-soruşturma ise yetkililer tarafından gerek görülmedi.

Adam cahil olsa teknik olarak anlatmaz. Yarın japon yapımına binerseniz adamlar yapıyor dersiniz anca .

Bizde bunu diyoruz hocam, bak o kadar da cevap yazılmış okudun mu? Adam asıl teknik olarak anlatamıyor zaten... Bizde onu çürütüyoruz...Başka birşey değil yani
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
İnşallah o adama istediği yardım yapılır ve günümüze yeni yeni icatlar katar
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
Şu konu içerisinde geçen "Adam öldürme" olayına birde ben örnek eklemek istiyorum. BURASI ÖNEMLİ ÇÜNKÜ. Bir kaç sene evvel bir veya daha çok üniversitede görevli prof. ve başka araştırma görevlilerinin bulunduğu bir uçak ege civarlarında düştü. Ve "gizli" denilen en azından ne olduğu açıklanmayan "şey"(yada her neyse) üzerinde araştırmayı yürüten kişiler o kaza ile birlikte öldüler. Bir kişi hariç. Araştırmanın başındaki prof. un asistanı olan bir bayan. Ve o bayanın da 1 yada 2 hafta sonra (galiba)Uludağda kayak-ski yaparken geçirdiği kaza sonrası öldüğünü öğrendim televizyondan. Tabikide hiçbirşey olmamış gibi kimse bir soru dahi sormadı bu konu hakkında. Herhangi bir araştırma-soruşturma ise yetkililer tarafından gerek görülmedi.

bu durum çok fena canımı sıkıyor fakat elden ne gelir kaybolan projeler üreten beyinler heryerde bir hikaye var bu konu ile alakalı adamları silip atıyorlar resmen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olurmu olur..neden olmasın..
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Şanjıman kısmı biraz banada tuaf gelmedi değil, ama manyetik kısmı yapılmayacak gibi değil ama eyer duyduysanız soğuk fizyon gibi çalışmalarda var. Şunuda unutmayalım şu anda yapılan buluşlarda okumamış insanlarında bir katkısı var, fizik dersinden kalan einstein ünlü bir fizikçi oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst