Toprakla çalışan otomobil üretebileceğini iddia etti.

Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
belki çok cahilce yazacağım ama bunlar ancak petrol bitince işe yarar
petrolün bitmesine de 50 sene kalmış, tabi bu da bir duyum
az kaldı 50 sene sonra bu buluşlar çok işimize yarayacak ama şimdilik örneklerde görüldüğü gibi ölüm sebebi olabiliyor:D
yapın icadı hatta daha fazlasını yapın ama çocuğunuza öğretin şimdi açıklamayın daha var
saygılar
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
manyetik filan çok anlamam da aklında bi takım fikirler var gibi.

onca üniversite, bilim adamı, araştırma görevlisi var.
gidip konuşsunlar, adamda projesini anlatsın.

ama bizde işler öyle yürümez,
kulis yaparsın prof. olursun,
ocakta hızlı öğrencisindir, ekimde arş. grv. olursun

nerde bu "bilim adamlığı ve tüplü deneycilik meslek yüksek okulu" mezunları? :)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
bizim burda yapıldı abicim iki kardeş direk musluk suyu ile çalışan araba yaptılar
(şimdi bazı ileri zekalı arkadaşlar zaten vardı filan diyecekler bu öyle değil diğerleri için saf ağırlaştırılmış su kullanılıyor bunlar direk musluk suyu ile çalışanını yaptılar)
ankaraya patentini almaya gittiler ama ikisininde ense köküne birer kurşun ve köprü altına attılar çocukları

aynen katılıyorum bende konunun başını okurken o olay geldi aklıma canını seven böyle tehlikeli işlerle uğraşmaz bilim insanımız baya bir cesurmuş allah korusun hayırlısı olsun umarım işin sonu güzel biter kimse üzülmez
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Mucit Boz, daha önce de radyo dalgalarıyla çalışan, önündeki ve tabanındaki termal sensörlerle yerin 20 santimetre altına gizlenmiş, yaklaşık 1 metre mesafedeki plastik mayını titreşimle haber veren bir bot, şarjı 7 ay giden cep telefonu, klimalı ayakkabı, güneş enerjisi ile çalışan otomobil gibi birçok buluşa imza atmıştı.

Bunların hepsi birer projedir. Mevcut teknolojiler kullanılarak tasarlanan aygıtlardır, o kadar. Ha bunları söylendiği gibi kendi imkanlarıyla yaptıysa büyük başarıdır.

Ancak !

Yazı bilimsel açıdan saçmalıklarla dolu. Saçmalık da değil, resmen hurafelerle dolu.

Yazmayayım dedim ama yazılmayacak gibi de değil. Daha önce yok "manyetik bilmemneyle yakıt tasarrufu yaptıran bıdı bıdı icad ettim" şeklinde ortaya atlayanlar oldu. Bunların yalan olduğu ortaya atan kişilerin dolandırıcı olduğu çıktı ortaya.

Hal böyleyken bunca kişi böyle şeylere nasıl itibar ediyor anlamak mümkün değil pek.

Toprağa çakmak taşı sokup araba çalıştıracak ha :) Yaparsa bu yazdıklarımı YERİM.


dünya bizden şimdi bile korkuyor.niye acaba


Evet tir tir titriyorlar. Arkadaş şaka mısınız ya...

Toplumca hayal aleminde yaşamaya mı başladık ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bunların hepsi birer projedir. Mevcut teknolojiler kullanılarak tasarlanan aygıtlardır, o kadar. Ha bunları söylendiği gibi kendi imkanlarıyla yaptıysa büyük başarıdır.

Ancak !

Yazı bilimsel açıdan saçmalıklarla dolu. Saçmalık da değil, resmen hurafelerle dolu.

Yazmayayım dedim ama yazılmayacak gibi de değil. Daha önce yok "manyetik bilmemneyle yakıt tasarrufu yaptıran bıdı bıdı icad ettim" şeklinde ortaya atlayanlar oldu. Bunların yalan olduğu ortaya atan kişilerin dolandırıcı olduğu çıktı ortaya.

Hal böyleyken bunca kişi böyle şeylere nasıl itibar ediyor anlamak mümkün değil pek.

Toprağa çakmak taşı sokup araba çalıştıracak ha :) Yaparsa bu yazdıklarımı YERİM.

konuya vakıf değilim, yapar mapar da madara oluruz sonra :)

ölmüş dinazor çürüğünden araba çalıştırmakta pek akıllıca gelmiyo ilk duyunca :p
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
36
Bunların hepsi birer projedir. Mevcut teknolojiler kullanılarak tasarlanan aygıtlardır, o kadar. Ha bunları söylendiği gibi kendi imkanlarıyla yaptıysa büyük başarıdır.

Ancak !

Yazı bilimsel açıdan saçmalıklarla dolu. Saçmalık da değil, resmen hurafelerle dolu.

Yazmayayım dedim ama yazılmayacak gibi de değil. Daha önce yok "manyetik bilmemneyle yakıt tasarrufu yaptıran bıdı bıdı icad ettim" şeklinde ortaya atlayanlar oldu. Bunların yalan olduğu ortaya atan kişilerin dolandırıcı olduğu çıktı ortaya.

Hal böyleyken bunca kişi böyle şeylere nasıl itibar ediyor anlamak mümkün değil pek.

Toprağa çakmak taşı sokup araba çalıştıracak ha :) Yaparsa bu yazdıklarımı YERİM.





Evet tir tir titriyorlar. Arkadaş şaka mısınız ya...

Toplumca hayal aleminde yaşamaya mı başladık ?

Abi sen yazdıklarını yutda (yanlış anlama da hani) bu teknoloji oluşşun inşallah olur KUVVETMİRA'nın dediği gibi prof.larla konuşsun projesini anlatsın tabi inşallah böyle bir proje gelişir seri üretime geçilirse ne mutlu bize. :flower:
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Buluşların hayata geçmemesi veya geçirilmesi bizde yok tüm dünyada var.8-10 sene evvel tv de belgesel de deterjansız çamaşır makinesi görmüştüm.Bidiğiniz su dolu bir kab içine salınmış ultrasonic ses dalgaları vererek kumaş üzerindeki lekeler tamemen çıkıyordu.Peki neden bu ürün şu an piyasada yok.deterjan nasıl satılacak değil mi ?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Biraz fizik bilen herkes bu saçma sapan sözde "icat"lara bir tarafıyla gülüp geçer. Toprakla çalışıyormuş, motoru yokmuş, şanzımanı yokmuş. O zaman tekerlekleri de olmasın. Hiç kimse sormuyor mu nasıl gidiyor bu diye ? Böyle saçmalıklara inanıp bunların peşinden gitmeyin. Yüz sene önce bulunan icatları yapan kişilerin bir ikisi hariç hepsi bilim adamıydı. Atomu parçalayan adamlar bilmem hangi köyden Ahmet, Mehmet usta değildi. Bu işler öyle sallama ile olmuyor. Matematiği, fiziği, kimyayı bilemeden, bilmeseniz bile kullanmadan çalışan icat yapılamaz.

En çok da şuna güldüm, adam dünyanın güneş etrafındaki hareketlerini Kuran'dan öğrenmiş oradan esinlenmiş neyi esinlenmişse. Zannedersiniz Kuran-ı Kerim'in indiği 600'lü yıllardan günümüze ışınlamışlar bu vatandaşı.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
tek kelime ile saçmalık

Kuran-ı Kerim i baz almış, dünyanın kendi ekseni etrafında dolaşma sistemini baz almışmış :farao:

Ben butür haberler duymak istemiyorum bunlara helal olsun hayırlısı gibi yorumlar da duymak istemiyorum .

dünyanın kendi ekseni etrafında dönme sistemi diye bir sistem yok . bunun adı kütle çekimi, Eylemsizlik ve enerjinin kaybolmaması , Hareket ve uzayın sürtünmesiz olması falan bunlardır teknik terimler.

topraktan enerji üretecekmiş ben de içtiğim biraları işerken işeme gücünün basıncından yararlanan bir değirmen yaptım o değirmeni döndürdükçe enerji üretiyosunuz ama arabayı hareket ettirmek için bol bol işemeniz lazım hatta tüm mahalle işemeli. Offfff

vatandaşın ürettiği hiçbirşey icad değil . varolan sistemlerin farklı şeylere uygulanması .

* bildiğiniz mayın tarama cihazını ayakkabıya monte etmek icad değildir.
* ayakkabıya bir tür soğutma hava devridaim sistemi icad değildir.
* güneş enerjisi ile çalışan araba bir icad değildir zaten var.
şarjı yedi ay giden telefon ne o yanımda akü taşıyım benim telefonun da şarjı 7 ay gider.

Su ile çalışan araba yapmak ta icad değildir. Herkesin gayet iyi bildiği fakat petrol devlerinin izin vermediği lise fen bilgisi ile bile yapılabilacek bir sistemdir.
sudaki oksijeni ve hidrojeni elektrik vasıtası ile ayırırsın ve bu gazlar tekrar karşılaştıklarında son derece patlayıcı bir özellik kazanırlar . atla deve değil.

kısaca - 1.000.000 diyorum .
Türkiye de emeğe saygı diye bir klişe var . avrupada bu yok.
Boş emeğe saygım falan yok benim :farao:

Toprak moprak hikaye işin özü ürettiğin Manyetik alan yani aynı mıknatıstaki veya telden geçen elektriğin ürettiği manyetik alan gibi bir alan ürettin diyelim peki bunu nasıl hareket enerjisine dönüştüreceksin bunu bir açıklasın önce .
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Toprağı daha ciftçiye kullandırtmıyorlar bu ülkede kullansada zararla dönüyor evıne sanamı kullandırtacaklar onlar bu ülkenın toprağını satmakiçin kullanıyorlar tamam sen yaparsın belki arabanı da kullanacak toprak bulamazsın bu memlekette haaaaa gercekten sana inanırlarsa sende gercekten yaparsan şu kadarını söylüyeyım bir karış toprak sana verırler oda rahatca yatman için

bu yapıldığını varsayalım için ama arkadaşında dediği gıbı uzatmıyacağım cok sacma bır aracı kuvvetle ılerı ittirmek için araca nasıl hareket enerjisi vereceksın ben ce sacma
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Ondan sonra niye araba üretemiyoruz, niye motor üretemiyoruz adam bişeyler bulmuş anca eleştirin. helal olsun işallah yapar ama tek başına zor olur bu teknik altyapısıda oldu açıklamasından belli.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Arkadaşlar bu mucite destegi biz verelim.Bu sistemi motosiklete entegre ettiginde M.T üyelerine indirimli satış yapmak kaydı ile.Hemde memlekete katkımız olur.Üye sayımızı bilmiyorum fakat 5000 kişi 10 tl verse olay tamam degilmi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst