Tepe gezilerine devam

Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
çok güzel fotolar yakalaşmışsın özellikle şu tam sis çökerken çektiğin fotoğraflara bayıldım :)devamını bekleriz :)
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
turkmath, teşekkürler.ben de aynen dediğiniz gibi hayvan gibi "it"lerle çok karşlaştım. karşılaşınca hemen duruyorum. o zaman havlamayı keserler.kesmeseler de yanında havlayıp dururlar. bişey yapmazlar. kaçarsan her zaman kovalanırsın:cat:
(bu arada matematikçi misiniz)

Eh sayılırım, diplomada öyle yazıyor en azından:)Şöyle bir cesaretimi toplasam söylediğiniz yöntemi bir deneyeceğim. Neyse ilk önce küçük köpeklerde denerim:mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
çok güzel fotolar yakalaşmışsın özellikle şu tam sis çökerken çektiğin fotoğraflara bayıldım :)devamını bekleriz :)

Beğenmenize sevindim.teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------

Eh sayılırım, diplomada öyle yazıyor en azından:)Şöyle bir cesaretimi toplasam söylediğiniz yöntemi bir deneyeceğim. Neyse ilk önce küçük köpeklerde denerim:mrgreen:

:mrgreen:evet, küçük köpeklerde denemek mantıklı:cat: ama normal yolda giderken büyük köpek geldiği zaman o heyecanla kaçmamanız lazım. zaten toprak yolda, arazide kaçmak mantıklı değil.bu arada bu dediğimi iki kişi ile de deneyebilirsiniz. diğer arkadaşınızın varlığı size cesaret verecektir. ben de tek olduğum zaman tırsmıyor değilim:)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Öncelikle Motorun Hayırlı Olsun Abi...

Güzel Gezi Olmus Her zamanki Gibi :)

Bir Günde memLeketim Rize/Pazar'dan Resimler Çekte KOy Yaw Özledim :) Haçkuna Dogru Tırmanmaya Başla Oranın Yolları Ve Manzarası Güzel 15Dk Filan Cıkarsın Zaten :)

HaçkUN Yolu Merkez Camideen Yukarı Dogru Gittiginde Hiç Sapmadan Devam Edersen Orası Arap Mahallesinden Yukarı doogru :)
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Senin yanına bi yol arkadaşı lazım : )Bu yaz bende köye giderken ufak bi enduro cross tarzı bişeyler yakıcam ucuza bulabilirsem ardeşende beraber çıkmadık tep ebırakmayız : ) Tekerin düz bassın..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Öncelikle Motorun Hayırlı Olsun Abi...

Güzel Gezi Olmus Her zamanki Gibi :)

Bir Günde memLeketim Rize/Pazar'dan Resimler Çekte KOy Yaw Özledim :) Haçkuna Dogru Tırmanmaya Başla Oranın Yolları Ve Manzarası Güzel 15Dk Filan Cıkarsın Zaten :)

HaçkUN Yolu Merkez Camideen Yukarı Dogru Gittiginde Hiç Sapmadan Devam Edersen Orası Arap Mahallesinden Yukarı doogru :)

teşekkür ederim.
sizin dediğiniz yeri de gideceklerim listesine ekledim.:cat:inşallah bulurum.
Bir ara Hemşin'den yukarı Çağalver tepesine çıkayım dedim ama çıktıktan sonra sis bastırdı ve hiçbirşey göremeden geri dönmüştüm:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:08 ----------

Senin yanına bi yol arkadaşı lazım : )Bu yaz bende köye giderken ufak bi enduro cross tarzı bişeyler yakıcam ucuza bulabilirsem ardeşende beraber çıkmadık tep ebırakmayız : ) Tekerin düz bassın..

Bu arada köyünüz neresidir? Ardeşenin bir köyü olarak anladım ben mesajınızdan. enduro motor alırsanız bana tam bir yol arkadaşı olursunuz. ama benim yazın daha büyük projelerim var. gideceğim yerler uzak ve yüksek rakımlı yerler.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
En Mükemmel Yere Artık Krosla Tırmanmaya Başlamalısın Abi Anzere Dogru :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst