- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Dün hava yağmurlu ve aşırı derecede sisliydi. bu gün baktım hava biraz daha iyi. yine bir kaç tepe gözüme kestirdim ve düştüm yollara. yine yol bilmez iz bilmez şekilde hangi yol yukarı doğru tırmanıyorsa ben o yoldan gittim. tabi bu şekilde abartmıyorum belki 30-40 tane yol ayrımından geçmişimdir. Bu karadeniz toprak yolları inanılmaz. sürekli sağa sola ayrılıyor. Allah'tan kaybolmadım
Herşey şu şağdaki yola tırmanmakla başladı

yol da pek iyi değilmiş ama olsun. yola devam.

Biraz tırmanınca güzel bir manzara yakalıyorum

Bakalım bu yol beni istediğim tepeye götürebilecek mi

İşte yakındaki bir tepeye ulaştım ve güzel bir Ardeşen manzarası(direk hariç)

yol ayrımlarından bir tanesi

Şu karşıdaki tepeyi gözüme kestiriyorum

Bu arada Ayder'e kar yağıyor

güzel bir kahvaltı yapıyorum

Kahvaltıdan sonra bu sırtta yola devim ediyorum ama gözüme kestirdiğim tepeden uzaklaşıyorum. bakalım bu yol nereye gidiyor

Bu arada trafik işaret ve işaretçilerine uyalım:mrgreen:

Şu sağdaki yol bir tepeye çıkıyor gibi, bi çıkayım bakayım

Bu da ne:cyclopsan

Bir ağaç yolu kapatmış
neyse biraz yürüyorum yukarı doğru

yine bir tepe ve güzel bir manzarayla karşılaşıyorum. aşağıda gözüken yol Ayder yolu

Geri dönüp yine şu tepeye gidebileceğim yollar arıyorum

Yolu karşıda gözüküyor ama bir türlü ulaşamadım. ama yaklaştığımı hissediyorum

İşte buldum yolunu:cat:

Bu gün şansım yaver gitmiyor arkadaş. yol kapalı. yukarıya yeni asfalt dökülmüş
r:

e haliyle başka bir yol deniyorum(sağa sola dönenlerden)

ilkbahar gelmiş

bir adet makro çekim yapmadan geçmek olmaz

Bu arada bayağı bi tırmanıştan sonra böyle bir yere geliyorum. bakıyorum ki
sis bastırıyor:salut:. bundan sonra devam etsem de güzel manzaralar gözükmeyecek
r:.neyse burada bir kaç fotoğraf çekip mecbur geri dönüyorum




Bayağı bi aşağı indikten sonra Ardeşen'e direk değil de yine değişik köylerden ve tepelerden gitmeye çalışıyorum.
bakıyorum ki bir mandalina ağacı.hemen fotoğraflıyorum.

Bu arada Ardeşen aşağıda ama ben nerdeyim:mrgreen:

değişik yerlerden geçiyorum. burada motor stop ediyor. sanırım yedeğe geçmek istiyor benzin

Bu yolu nasıl tırmandığımı bir ben bir de Allah biliyor.o nasıl bir şeydi öyle. kaygan zemin, yokuş yukarı arka teker bir sağ bir sol derken geçiyorum burayı ve sonrasında Ardeşene ulaşıyorum

Beni izlediğiniz için teşekkürler
Herşey şu şağdaki yola tırmanmakla başladı
yol da pek iyi değilmiş ama olsun. yola devam.
Biraz tırmanınca güzel bir manzara yakalıyorum
Bakalım bu yol beni istediğim tepeye götürebilecek mi
İşte yakındaki bir tepeye ulaştım ve güzel bir Ardeşen manzarası(direk hariç)
yol ayrımlarından bir tanesi
Şu karşıdaki tepeyi gözüme kestiriyorum
Bu arada Ayder'e kar yağıyor
güzel bir kahvaltı yapıyorum
Kahvaltıdan sonra bu sırtta yola devim ediyorum ama gözüme kestirdiğim tepeden uzaklaşıyorum. bakalım bu yol nereye gidiyor
Bu arada trafik işaret ve işaretçilerine uyalım:mrgreen:
Şu sağdaki yol bir tepeye çıkıyor gibi, bi çıkayım bakayım
Bu da ne:cyclopsan
Bir ağaç yolu kapatmış
yine bir tepe ve güzel bir manzarayla karşılaşıyorum. aşağıda gözüken yol Ayder yolu
Geri dönüp yine şu tepeye gidebileceğim yollar arıyorum
Yolu karşıda gözüküyor ama bir türlü ulaşamadım. ama yaklaştığımı hissediyorum
İşte buldum yolunu:cat:
Bu gün şansım yaver gitmiyor arkadaş. yol kapalı. yukarıya yeni asfalt dökülmüş
e haliyle başka bir yol deniyorum(sağa sola dönenlerden)
ilkbahar gelmiş
bir adet makro çekim yapmadan geçmek olmaz
Bu arada bayağı bi tırmanıştan sonra böyle bir yere geliyorum. bakıyorum ki
sis bastırıyor:salut:. bundan sonra devam etsem de güzel manzaralar gözükmeyecek
Bayağı bi aşağı indikten sonra Ardeşen'e direk değil de yine değişik köylerden ve tepelerden gitmeye çalışıyorum.
bakıyorum ki bir mandalina ağacı.hemen fotoğraflıyorum.
Bu arada Ardeşen aşağıda ama ben nerdeyim:mrgreen:
değişik yerlerden geçiyorum. burada motor stop ediyor. sanırım yedeğe geçmek istiyor benzin
Bu yolu nasıl tırmandığımı bir ben bir de Allah biliyor.o nasıl bir şeydi öyle. kaygan zemin, yokuş yukarı arka teker bir sağ bir sol derken geçiyorum burayı ve sonrasında Ardeşene ulaşıyorum
Beni izlediğiniz için teşekkürler