TEM Otoyolunda üzücü kaza

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Allah rahmet eylesin...Bi araba motora nasıl arkadan çarpıyor anlamıyorum ya:silent:Hızlı gittikmide adımız trafik teröristi oluyor:pr:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
allah rahmet eylesin,allah sevenlerine sabır versin.
inşaallah kanunlarımız örnek olacak şekilde cezasını verir.motosiklete arkadan çarpmak (otoban da) kasti adam öldürmek demektir.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.ve o şerefsiz araba kasabı ki artık memleket ayı doldu.her yer de bunlar var.ne desek boş.ne desek.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun....:salut:

arkadan carpan hıyarı da allah bildigi gibi yapsın:pr:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin vefat eden arkadaşa

motor biraz hızlandıda arkadan gelen araç hırs mı yaptı acaba...

bilemiyorsun ki o anda ne nasıl olacak!

Allah göstermesin...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Arkadan çarpınca arkadaş öne dogru uçmuş heralde kask yokmuydu acaba:silent:
Kask oldugunu farzetsek çok şiddetli çarpmış olmalı :silent:
Arkadaşa Allah'tan rahmet diliyorum :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadan çarpınca arkadaş öne dogru uçmuş heralde kask yokmuydu acaba:silent:
Kask oldugunu farzetsek çok şiddetli çarpmış olmalı :silent:
Arkadaşa Allah'tan rahmet diliyorum :pale:

Kask varsa ya öne uçtuğunda çarpıp yaklaşan arabanın altına girmiştir ya da gene bariyer demirlerinde biçilmiştir. Offf offf.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhuma Allah tan rahmet sevenlerine başsağlığı diliyorum. dilerim son olur...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah rahmet eyleyin :salut:

Resmen cinayet, son model yarış motoru diye de etiket yapmışlar, sanki SS binenler ankara istanbul arasını ön teker havada geliyor :pr:

Geçen cumartesi gece 3 gibi bağdat caddesinde ışıklara yaklaşırken sağlam lastik izleri sonundada duran bir kamyon , ışıklarda durunca da kamyonun önündeki motosikletleri gördüm.

Kazalı motor göremedim, sanırım kaldırılmıştı, bir arkadaş polise tam dibimde olayı anlatıyordu, camı indirip dinledim...

Tahmin de ettiğim gibi ışıklarda bekleyen motora kamyonlu abimiz vurmuş.

Işıklarda beklemek için arasına girecek iki araba bulamamışsam, kesinlikle gözüm aynalarda, kulağım olası herhangi bir fren sesi başlangıcında, debriyajı bırakmak için tetikte bekliyorum.

Çok dikkatli olalım arkadaşlar, motosiklet üzerinde kaza yaparak ölmekten kötüsü, motosiklet üzerinde ne olduğunu anlamadan ölmektir heralde :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Allah rahmet eylesin... demenin dışında da birşeylerr gelebilir elimizden arkadaşlar tıpkı önceki arkadaşların dediği gibi gerekirse imza toplayalım..Bu konuda çözüme giden her yola açığım...Allah ailesine sabır versin
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Allah rahmet eyleyin :salut:

Resmen cinayet, son model yarış motoru diye de etiket yapmışlar, sanki SS binenler ankara istanbul arasını ön teker havada geliyor :pr:

Geçen cumartesi gece 3 gibi bağdat caddesinde ışıklara yaklaşırken sağlam lastik izleri sonundada duran bir kamyon , ışıklarda durunca da kamyonun önündeki motosikletleri gördüm.

Kazalı motor göremedim, sanırım kaldırılmıştı, bir arkadaş polise tam dibimde olayı anlatıyordu, camı indirip dinledim...

Tahmin de ettiğim gibi ışıklarda bekleyen motora kamyonlu abimiz vurmuş.

Işıklarda beklemek için arasına girecek iki araba bulamamışsam, kesinlikle gözüm aynalarda, kulağım olası herhangi bir fren sesi başlangıcında, debriyajı bırakmak için tetikte bekliyorum.

Çok dikkatli olalım arkadaşlar, motosiklet üzerinde kaza yaparak ölmekten kötüsü, motosiklet üzerinde ne olduğunu anlamadan ölmektir heralde :farao:

Artık kasıt aramak lazım ; bu kadar da olmaz!!!

Allah rahmet eylesin bu insanların suçu günahı nedir ??

Resmen cinayet işleniyor ve kanun diye birşey yok bu memlekette

:pr:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
allah rahmet eylesin,
genelde aynı piskolojik sorundan kaynaklanıyo bu üzücü kazalar, sanki 4 tekerli sürücüler yollardaki bi araba eninde olan şeritlerin incecik motorlar tarafından işgal edilmesini trafiğin akışını engelleyecek bir faktör olarak görüyolar, sanırın araba sürücülerinin %90 ı önünde bir motosikletin gitmesini ve bunu takip edebileceğini, bunun kendi aracından daha hızlı gidebilecek bir VASITA olduğunu aklının ucundan bile geçirmiyo, galiba bilinçaltında yatan ana neden bu olmalı, çünkü bunu düşünmeden ama bir reflex gibi motosikletlere bu şekilde davranılıyor trafikde,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst