Kardeşim Türkiyede eğitim yok bişey yok herkezin ehliyeti vardır verilen eğitimleri görüyorsunuz,Adam direksiyon tutmayı bilmiyo veriyolar ehliyeti sürüyolar yollara olan yine bizlere oluyo devletin bu konuda yaptırıma gitmesi gerekiyor.Yollarda gerçekten aşırı derecede acemi şoförler var.
Allah rahmet eylesin ailesine allahdan sabır diliyorum....