Erhan maşayı sana Tuncer kuyruğu da sana versem bana gerisi yeter mi acep![]()
:rendeer:hayırlı olsun
hayırlı olsun .. kazasız belasız sürüşler
Hayırlı olsun..
Allah kazasız belasız kullanmak nasip eylesin..!!!
hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...mavi mavi yakıyor vallahi...maaaşşşalllaaahhh...:cat:
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.
Hayırlı olsun mavi boncuğun, Allah kaza bela vermesin.![]()
yok abicim dikakt ettimde ön fren diskinde bi prblem var gibi görünüyor sanırım motor yağ yakıyor :queen::queen:
Hocam biliyorsun bende eski regal kullanıcısıyım.Emektardan sonra 1 yıl bekledim siteye girmedim :mrgreen:darısı başınahayırlıu olsun sabreden derviş muradına ermiş durumu hafta başı bende aynı durumda olacağım nede olsa hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasib etsin
kahraman maraş tan
Hayırlı olsun sahin.Umarım kazasız belasız kullanırsın.Bu arada Forrap ve Vasco'nun maşa kuyruk uyarılarını yerinde buluyorum.O maşayı ve kuyrugu arazide mangal eşliginde veya cafe gibi bir yerde arkdaşlarla düzelttirmen gerekiyor.::dpac::
ben fz yi gördüm ve ne 600 f ne de shadow a hevesım kaldı . 1 yıl askerlik 1 yılda para biriktiririm benim işim olur . Bu benim rüyalarıma girer
sağolasın abitekrar hoşgeldin az daha yok yazıp firarını verecektik,neyse makinan hayırlı olsun güle güle kazasız keyifle kullanmak nasip etsin
motorun hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela vermesin iki tekerin hep düz bassın yola
gittiğin tüm yollar çık olsun.