buanda lpg takalım dedi :queen:ya senın peder simdi sana ayda 10 litre benzin kotasıda koyar![]()
sağolasın aykut nasip olursa geleceğimsahinim hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın...
izmire bekleriz yeni makinanla artık :wiinkk:
Bozun abi morali :queen: 60 tl lik benzin aldım 300 km de daha sinyal falan yanmıyor...bakalım kaç yakacak bende merak ediyorum 5,5 lt/100km civarı olacak sanırım benim arabayla aynı yaksın10 litre kotamı. O motor kontagı açtıgında 10 litreyi götürür beaaa![]()
buanda lpg takalım dedi :queen:
Bozun abi morali :queen: 60 tl lik benzin aldım 300 km de daha sinyal falan yanmıyor...bakalım kaç yakacak bende merak ediyorum 5,5 lt/100km civarı olacak sanırım benim arabayla aynı yaksın![]()
çok teşekkürler abişahin kardeşim Allah hayırlı etsin, güle güle kullan:rendeer:, aman ıslak yollara dikkat, malüm kış
daha neler dedi :queen: akşam dedikodusunu yaparızvalal demiştir beklerimm![]()
öhümmm olay özetlenmiş paketlenmiş tüketilmeye hazır:bounce:İlk defa 4 silindir motoru olanlar genelde böyle der. ilk 2-3 ay bir depoyla 300-350 km gider 4. ay topigi patlatır. 1 depoyla 250km'den fazla gidemiyooooom".:mrgreen: Nedeni basit söz konusu kişi ilk 2-3 ay acemiliginde verdigi tedirginlikle 5-6000 deviri geçmezken 4-5 ay sonra 8-9000 yer yer 10-11000 deviri görmeye başlar![]()
teşekkürler görkemim sağolasınHayırlı olsun güle güle iyi günlerde bin fezesealtına![]()
hayırsız BBRR abim akrabam olur kebap diyeyim beyti diyeyim lahmacun acılı antep şalgam diyeyeim kanarsa getireyim :queen:şahinim birincim,kandırabilirsen eğer sana yakınsa BBRR barış kankamıda kap gel
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin...
Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler![]()
Hayırlı olsun.Allah güle güle kullanmak nasip etsin.
çok sağol cadı...motoru almamla kışın gelmesi aynı zamana geldi, rüzgar eksikliği çekmiyorumhayırlı olsun şahincim... kazasız belasız bol km.ler dilerim... rüzgarın eksik olmasın :rendeer:
hayırlı olsun.kazasız belasız ve bol keyifli sürüşler:rendeer: