Tekrar Yeniden Yeni Motorumla FZS600

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
10 litre kotamı. O motor kontagı açtıgında 10 litreyi götürür beaaa:p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ya senın peder simdi sana ayda 10 litre benzin kotasıda koyar :D:D
buanda lpg takalım dedi :queen:
sahinim hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın...
izmire bekleriz yeni makinanla artık :wiinkk:
sağolasın aykut nasip olursa geleceğim :)

10 litre kotamı. O motor kontagı açtıgında 10 litreyi götürür beaaa:p
Bozun abi morali :queen: 60 tl lik benzin aldım 300 km de daha sinyal falan yanmıyor...bakalım kaç yakacak bende merak ediyorum 5,5 lt/100km civarı olacak sanırım benim arabayla aynı yaksın :p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
şahin kardeşim Allah hayırlı etsin, güle güle kullan:rendeer:, aman ıslak yollara dikkat, malüm kış
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bozun abi morali :queen: 60 tl lik benzin aldım 300 km de daha sinyal falan yanmıyor...bakalım kaç yakacak bende merak ediyorum 5,5 lt/100km civarı olacak sanırım benim arabayla aynı yaksın :p

İlk defa 4 silindir motoru olanlar genelde böyle der. ilk 2-3 ay bir depoyla 300-350 km gider 4. ay topigi patlatır. 1 depoyla 250km'den fazla gidemiyooooom".:mrgreen: Nedeni basit söz konusu kişi ilk 2-3 ay acemiliginde verdigi tedirginlikle 5-6000 deviri geçmezken 4-5 ay sonra 8-9000 yer yer 10-11000 deviri görmeye başlar:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
şahin kardeşim Allah hayırlı etsin, güle güle kullan:rendeer:, aman ıslak yollara dikkat, malüm kış
çok teşekkürler abi :)
valal demiştir beklerimm :D
daha neler dedi :queen: akşam dedikodusunu yaparız :p
İlk defa 4 silindir motoru olanlar genelde böyle der. ilk 2-3 ay bir depoyla 300-350 km gider 4. ay topigi patlatır. 1 depoyla 250km'den fazla gidemiyooooom".:mrgreen: Nedeni basit söz konusu kişi ilk 2-3 ay acemiliginde verdigi tedirginlikle 5-6000 deviri geçmezken 4-5 ay sonra 8-9000 yer yer 10-11000 deviri görmeye başlar:)
öhümmm olay özetlenmiş paketlenmiş tüketilmeye hazır:bounce:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şahinim birincim,kandırabilirsen eğer sana yakınsa BBRR barış kankamıda kap gel
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlı olsun şahincim... kazasız belasız bol km.ler dilerim... rüzgarın eksik olmasın :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst