- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
- Konu Yazar
- #1
Motorumu satalı bir yıl oldu...UZun zamandır da aktif değildim.Sebebine gelince camianın içinde bulunmak motosiklete olan hasretimi daha da perçinleyecek diye...onca araştırma eleme fikir alışverişinden sonra bütçeme ve tarzıma en uygun motoru seçtiğime inanıyorum.
Bu süreç içerisinde kahrımı çeken Vasco,forrap ve yardım istediğimde hep sen gel yeter diyen arapkadri,mstfa ya teşekkürler.bu da yeni mavişim
muğla mt altında tekrar gezi yazılarıyla buluşmak dileklerimle

Bu süreç içerisinde kahrımı çeken Vasco,forrap ve yardım istediğimde hep sen gel yeter diyen arapkadri,mstfa ya teşekkürler.bu da yeni mavişim

