Tekrar Yeniden Yeni Motorumla FZS600

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Motorumu satalı bir yıl oldu...UZun zamandır da aktif değildim.Sebebine gelince camianın içinde bulunmak motosiklete olan hasretimi daha da perçinleyecek diye...onca araştırma eleme fikir alışverişinden sonra bütçeme ve tarzıma en uygun motoru seçtiğime inanıyorum.
Bu süreç içerisinde kahrımı çeken Vasco,forrap ve yardım istediğimde hep sen gel yeter diyen arapkadri,mstfa ya teşekkürler.bu da yeni mavişim :) muğla mt altında tekrar gezi yazılarıyla buluşmak dileklerimle:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben fz yi gördüm ve ne 600 f ne de shadow a hevesım kaldı . 1 yıl askerlik 1 yılda para biriktiririm benim işim olur . Bu benim rüyalarıma girer
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hayirli ugurlu olsun şahin rabbim kaza bela vermesin güle güle bin..

Antep den selamlar...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Abi Hayırlısı olsun KAzasız Belasız Kullanmanı dilerim..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
oh ohhh ohhhh
sitede yeniden eskiler canlanıyor. rüya gibi vallahi :)
hayırlı uğurlu olsun şahin. özledik sohbetini

HOŞGELDİN :)))
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hecümmmmm hayırlı olsun kazasız belasızzzzzz,

MAŞALLAHHHHHH


en sonunda bekleyişlere değdiii :)))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok mutlu oldum senin adına...Allah kaza bela vermesin...:rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Bi tur versene :p

Hayırlı olsun .. tekerin düz bassın ..

Şimdi bunu ıslatmak lazım kuru motor iflah olmaz :cherry:

bu arada MT muğla sayfasına el at ... :bounce:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
ben fz yi gördüm ve ne 600 f ne de shadow a hevesım kaldı . 1 yıl askerlik 1 yılda para biriktiririm benim işim olur . Bu benim rüyalarıma girer
herkesin gönlünde bir aslan yatıyor dilediğin motora kavuşman dileklerimle.
Hayirli ugurlu olsun şahin rabbim kaza bela vermesin güle güle bin..

Antep den selamlar...
sağolasın aydemir abi çok teşekkürler
Hayirli olsun kazasiz belasiz surusler tekerin duz bassin...
Teşekkürler :)
Abi Hayırlısı olsun KAzasız Belasız Kullanmanı dilerim..
Sağolasın By_Star
hayırlı ossun :rendeer:
Teşekkrüler
oh ohhh ohhhh
sitede yeniden eskiler canlanıyor. rüya gibi vallahi :)
hayırlı uğurlu olsun şahin. özledik sohbetini

HOŞGELDİN :)))
Yürekçe yukarıdada söyledim motosiklet olmayınca camiadan uzakta durmakta fayda var...Neredeyse cinnete gelip 250 lik başka bi motor alacaktım :queen:

Hayırlı olsun.. Kazasız, belasız sürüşler dilerim..
Sağolun teşekkürler
hecümmmmm hayırlı olsun kazasız belasızzzzzz,

MAŞALLAHHHHHH


en sonunda bekleyişlere değdiii :)))
HEcümmmm en çokda senin başını ağrıttım akşam yat uyu güzelce artık.Motosiklet sohbeti yok.

çok mutlu oldum senin adına...Allah kaza bela vermesin...:rendeer:
Sağolasın metehan abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:02 ----------

Bi tur versene :p

Hayırlı olsun .. tekerin düz bassın ..

Şimdi bunu ıslatmak lazım kuru motor iflah olmaz :cherry:

bu arada MT muğla sayfasına el at ... :bounce:


Sağolasın abi ıslatırız merak etme :) El atacğım yakın zamanda merak etme :wiinkk:
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
hayırlı uğurlu olsun.bende bodrumdanım eğer gezi düzenlerseniz bana ulaşın kesinlikle mt muğlayı takip ediyorum ama tık yok.başka şehre taşıncam bu yüzden. gezicek arkadaş bulamıyoruz :)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
melocanım sağolasın :)
man4all merak etme döndüm ben başlarız gezi yapmaya :) eski kadromuzdan az kişi kaldık farklı gruplarda farklı sitelere geçişler oldu.ancak gönül dostluğumuz asla bitmedi.biz yeterki muğla mt adı altında toplanalaım yine eski yeni yada diğer gruptaki arkadaşlarımızla buluşuruz.Siz gezi isteyin yeter :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Valla ne kadar sevindiğimi söyledim bu gün..:) Kendim yeni motor alsam bu kadar sevinirdim anca..
Hakikaten temiz bir motora benziyor.Umarım kazasız belasız binersin.
Üstüne de yakışmışsın :)
Biraz daha motor almasan akli dengen bozulacaktı,bu motosiklet olayı tehlikeli bir tutku..:mrgreen:

Eeee şimdi geriye ne kaldı,Muğla MT yi canlandırıp önümüzdeki yaz MT İzmir - MT Muğla buluşmasını organize etmek :wiinkk: Yıllar önce konuşmuştuk,askerlikler girdi sırayla araya,sonra motorsuzluklar.. Önümüzdeki yaz araya hiç bir şey girmesin artık.. :) Ortada buluşalım (Alsancak mesela :p ).

Mavişine selamımızı fısılda..
Kazasız belasız.. :rendeer:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hayırlısı olsun abi ,gerçekten çok sevindim :) Allah kaza ve usta yüzü göstermesin ...
yaza Muğla'ya geldiğimde 1 tur alırım motoru :p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Hayirli olsun kazasiz belasiz surusler dilerim.tekerin duz bassin...
ADANA'dan sevgiler.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
taam abi ne zaman istersen bak bende yeni üyeyim bodrumda tıkıldım kaldım:)sürekli takipçinizim
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Valla ne kadar sevindiğimi söyledim bu gün..:) Kendim yeni motor alsam bu kadar sevinirdim anca..
Hakikaten temiz bir motora benziyor.Umarım kazasız belasız binersin.
Üstüne de yakışmışsın :)
Biraz daha motor almasan akli dengen bozulacaktı,bu motosiklet olayı tehlikeli bir tutku..:mrgreen:

Eeee şimdi geriye ne kaldı,Muğla MT yi canlandırıp önümüzdeki yaz MT İzmir - MT Muğla buluşmasını organize etmek :wiinkk: Yıllar önce konuşmuştuk,askerlikler girdi sırayla araya,sonra motorsuzluklar.. Önümüzdeki yaz araya hiç bir şey girmesin artık.. :) Ortada buluşalım (Alsancak mesela :p ).

Mavişine selamımızı fısılda..
Kazasız belasız.. :rendeer:
Selamını fısıldarım tuncerim buda geçen senelerden hatıramız:rendeer:



Hayırlısı olsun abi ,gerçekten çok sevindim :) Allah kaza ve usta yüzü göstermesin ...
yaza Muğla'ya geldiğimde 1 tur alırım motoru :p
Sağol smirnouf bekliyorum buraya da ;)
Hayirli olsun kazasiz belasiz surusler dilerim.tekerin duz bassin...
ADANA'dan sevgiler.
Sağolasın abi
taam abi ne zaman istersen bak bende yeni üyeyim bodrumda tıkıldım kaldım:)sürekli takipçinizim
Havalar düzene girsin bi muğla mt başlığını canlandıralım hele yeterli katılım olduğu sürece gezilerimizi yaparız merak etme
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst