Tekrar Yeniden Yeni Motorumla FZS600

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
@sahinbirinci
bu sene universite son , mezuniyet şerefine ege&akdeniz'i gezmeyi istiyorum ama bakalım zaman göstercek ne olcağını :) ama muğlaya gelirsem bil ki yanındayım :p
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Misafirlerimizin her zman başımız üzerinde yeri vardır Smirnouf...
Erhan maşayı sana Tuncer kuyruğu da sana versem bana gerisi yeter mi acep:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...mavi mavi yakıyor vallahi...maaaşşşalllaaahhh...:cat:
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hayırlıu olsun sabreden derviş muradına ermiş durumu hafta başı bende aynı durumda olacağım nede olsa hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasib etsin
kahraman maraş tan
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun sahin.Umarım kazasız belasız kullanırsın.Bu arada Forrap ve Vasco'nun maşa kuyruk uyarılarını yerinde buluyorum.:p O maşayı ve kuyrugu arazide mangal eşliginde veya cafe gibi bir yerde arkdaşlarla düzelttirmen gerekiyor.::dpac::
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
:rendeer:hayırlı olsun

hayırlı olsun .. kazasız belasız sürüşler

Hayırlı olsun..:)
Allah kazasız belasız kullanmak nasip eylesin..!!!

hayırlı olsun...kazasız belasız kullan...mavi mavi yakıyor vallahi...maaaşşşalllaaahhh...:cat:

Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.

Hayırlı olsun mavi boncuğun, Allah kaza bela vermesin. :)


Çok teşekkürler arkadaşlar

yok abicim dikakt ettimde ön fren diskinde bi prblem var gibi görünüyor sanırım motor yağ yakıyor :queen::queen:

Yok kardeşim yağ yakması gidon açısından kaynaklanıyor.öğrenemedin yıllardır şu motor işini:farao:

hayırlıu olsun sabreden derviş muradına ermiş durumu hafta başı bende aynı durumda olacağım nede olsa hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasib etsin
kahraman maraş tan
Hocam biliyorsun bende eski regal kullanıcısıyım.Emektardan sonra 1 yıl bekledim siteye girmedim :mrgreen:darısı başına

Hayırlı olsun sahin.Umarım kazasız belasız kullanırsın.Bu arada Forrap ve Vasco'nun maşa kuyruk uyarılarını yerinde buluyorum.:p O maşayı ve kuyrugu arazide mangal eşliginde veya cafe gibi bir yerde arkdaşlarla düzelttirmen gerekiyor.::dpac::

Sağol ELINT....Mangalda etleri gidona geçirir pişiririz her bi tarafı doğrulur onun :queen: cafe yada bar olursa içecekleri benzin deposundan içeriz bi şekilde yolunu bulacğız artık:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar hoşgeldin az daha yok yazıp firarını verecektik,neyse makinan hayırlı olsun güle güle kazasız keyifle kullanmak nasip etsin
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
motorun hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela vermesin iki tekerin hep düz bassın yola
gittiğin tüm yollar çık olsun.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
tekrar hoşgeldin az daha yok yazıp firarını verecektik,neyse makinan hayırlı olsun güle güle kazasız keyifle kullanmak nasip etsin
sağolasın abi :)aralık ikinci hafta adana da olacağım iş için nasip olursa görüşelim

motorun hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela vermesin iki tekerin hep düz bassın yola
gittiğin tüm yollar çık olsun.

sağolasın teşekkürler:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sahinim hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın...
izmire bekleriz yeni makinanla artık :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst