- Katılım
- 30 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,331
Herhalde ya... Cup'la GElirim Gene gelirim :cherry:
biri cub mu dedi :mrgreen::mrgreen:
Herhalde ya... Cup'la GElirim Gene gelirim :cherry:
çok istedim gelmeyi...nasip olmadı...
taaaaa çinden buraya pandamı ihraç edicez. :cherry:
benim bildiğim zaten kilolu oluyor pandalar
nasıl gelsin malum işte gelemedi zatii![]()
Gelince de zaten haber vermiyo, kendi başına takılıyo![]()
bi ARa Telefon ÇAlıyodu sanki...![]()
[/COLOR]
benim hayatım seni düzeltmeyle geçicek vallahi...Çinden buraya bişeyler İHRAÇ olmaz....İTHAL olur...a cahal...
İTHALAT...İHRACAT...![]()
Merhaba.ben takirdağdan bayan motorcu yok mu?![]()
Merhaba.ben takirdağdan bayan motorcu yok mu?![]()
Arkadaşlar Savaş Kayan ile tüm manevi bağlarımı koparmış bulunmaktayım...Bilgilerinize bu hususlarda herhangi bir espri arabulucuk devreye gireyim tarzı yaklaşımlarda bulunmayalım...tepki verebilirim...herkese hakettiği saygıyı vericem bundan sonra...öperim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 AM ----------
benim hayatım seni düzeltmeyle geçicek vallahi...Çinden buraya bişeyler İHRAÇ olmaz....İTHAL olur...a cahal...
İTHALAT...İHRACAT...
siz çalışıyosunuz diye rahatsız etmedim kanka...:cat:
nasıl geçti iftar By Özer...:cat:
Faruk59 da okuyup okuyup kaçıyor...sessiz ve derinden...sanki şuraya iki kelime yazsan nolcek len Faruk...
Yazın Büyük Mandıra ya geziye gitmiştik, orada bayan motorcu vardı.
Sanırım Tekirdağ MT de ilk siz olacaksınız....
Bu arada Pazar günkü iftarla ilgili bir resim vesaire yok mu Özer? Gelemedik ama en azından resimlere bakarak iç geçirebiliriz değil mi?
ne denemesi bu abicim...
Çinlierde sizde sahip çıkamadınız bana...ale:
Arkadaşlar Savaş Kayan ile tüm manevi bağlarımı koparmış bulunmaktayım...Bilgilerinize bu hususlarda herhangi bir espri arabulucuk devreye gireyim tarzı yaklaşımlarda bulunmayalım...tepki verebilirim...herkese hakettiği saygıyı vericem bundan sonra...öperim..