[Tekirdağ - MT]

Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
selamlar bi sorum olacak kış aylarında da toplanıyor musunuz
yani yaz bitti arkadaşlık bitti olayı yok dimi :) ????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------

birde abiler ben daha yeni motor aldım bikaç ricam olacak kask alırken neye dikkat edicem bunun çeşitleri falan varmı birkaç topik vardı ama herkes dalga geçmiş ben bilmiyorum özel msjda atamıyorum yeni olduğum için bişekilde görüşseydim içinizden biri ile almam gereken bikaç şsey var (kask.mont vs) yardımcı olursanız çok sevinirim

yok kardeşim merak etme sen BİZ ZATİ KIŞIN DAHA ÇOK TOPLANIP GEZİYOZ SOĞUKLARDA yazın toplanıp gezme uyumuz yok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok kardeşim merak etme sen BİZ ZATİ KIŞIN DAHA ÇOK TOPLANIP GEZİYOZ SOĞUKLARDA yazın toplanıp gezme uyumuz yok

2009 şarköy sonbahar gezisini yapmadık henüz,
2008 çok eğlenceliydi İstanbuldan Samet,Ahmet,Mustafa bile gelmişti.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
yok kardeşim merak etme sen BİZ ZATİ KIŞIN DAHA ÇOK TOPLANIP GEZİYOZ SOĞUKLARDA yazın toplanıp gezme uyumuz yok

:cherry: abi gerçekten yazın başlagıcında geziyorduk habire hee
sonra koptuk birdaha yaa :pale:
ee bende edirneye gidiyorum bayram dönüşü artık memleket edirne olacak
bakalım artık nasıl gezicez
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Bayram sonrası için Edirne rotası güzel bir fikir!!!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:24 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 PM ----------

Zaten o güzelim ciğeri yemeyi de özlemiştim!
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Herhalde ya... Cup'la GElirim Gene gelirim :cherry:

her daim beklerim arkadaşlar ne demek
yanlız kötü olan şu ben gazlıyamıcam okadar yolu o üzüyor işte beni :pale:
yani motor kullanmanın zevki bambaşka
ben edirnedeolucam sizler geleceksiniz ben gaz açmamış olucam sizler gibi
ama sizi görünce keyfim yerine gelir hatırlayanım varmış derim artık :)
bende çorluya gelip gidicem belki ayda bir sefer falan
o zamanlar uğrarım sizlerin yanına
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekirdağ'da 5 işçi kayıp, 100 işçi kurtarılmayı bekliyor





Tekirdağ'ın Kumbağ Beldesi'nde aşırı yağışlar nedeniyle dereler taştı. Belde merkezi sular altında. Kumbağ'da bulunan tuğla fabrikalarında çalışan işçilerden 5'i kayboldu, mahsur kalan 100 işçi çatılara çıktı, kurtarılmayı bekliyor.

Kaybolan ve mahsur kalan işçileri bulmak ve kurtarmak için bölgeye Skorsky helikopterleri geldi.

Bölgeye çok sayıda askeri birlik de bölgedeki arama kurtarma ekipleri sevk edildi.

Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Deniz Polisi de bölgede arama kurtarma çalışmalarına katılmak için hazır bekliyor.
Ayrıca Keşan-Malkara arasında bir dere taşmış .
Saray'da da Galata Deresi taşmış,köprü yıkılmak üzereymiş,Galata deresi nerede?

Geçen hafta yağan yağmurda da Laladere Köprüsü çökmüş ve Kıyıköy'e ancak Vize-kışlacık yönünden gidilebiliyormuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
693
çorludan tekirdağ mt nin iftar yemeğine gidicek olan arkadaşlarımız saat 1800da kızmeslek arkasındaki bekleme yerinde olmaları gerekmektedir buluşma yeri orasıdır.bilginiz olsun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sülüman abi dün akşam rahatsızdım işe gidemedim bu akşam el mahkum gidicem 7 de işte olmam lazım...size hayırlı iftarlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst