- Katılım
- 24 Nis 2008
- Mesajlar
- 693
selamlar bi sorum olacak kış aylarında da toplanıyor musunuz
yani yaz bitti arkadaşlık bitti olayı yok dimi????
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:41 PM ----------
birde abiler ben daha yeni motor aldım bikaç ricam olacak kask alırken neye dikkat edicem bunun çeşitleri falan varmı birkaç topik vardı ama herkes dalga geçmiş ben bilmiyorum özel msjda atamıyorum yeni olduğum için bişekilde görüşseydim içinizden biri ile almam gereken bikaç şsey var (kask.mont vs) yardımcı olursanız çok sevinirim
yok kardeşim merak etme sen BİZ ZATİ KIŞIN DAHA ÇOK TOPLANIP GEZİYOZ SOĞUKLARDA yazın toplanıp gezme uyumuz yok