[Tekirdağ - MT]

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar Savaş Kayan ile tüm manevi bağlarımı koparmış bulunmaktayım...Bilgilerinize bu hususlarda herhangi bir espri arabulucuk devreye gireyim tarzı yaklaşımlarda bulunmayalım...tepki verebilirim...herkese hakettiği saygıyı vericem bundan sonra...öperim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 AM ----------

taaaaa çinden buraya pandamı ihraç edicez. :cherry:
benim bildiğim zaten kilolu oluyor pandalar
nasıl gelsin malum işte gelemedi zatii :p

benim hayatım seni düzeltmeyle geçicek vallahi...:pÇinden buraya bişeyler İHRAÇ olmaz....İTHAL olur...a cahal...:p

İTHALAT...İHRACAT...:p

Gelince de zaten haber vermiyo, kendi başına takılıyo :p

siz çalışıyosunuz diye rahatsız etmedim kanka...:cat:

bi ARa Telefon ÇAlıyodu sanki... :p

nasıl geçti iftar By Özer...:cat:


Faruk59 da okuyup okuyup kaçıyor...sessiz ve derinden...sanki şuraya iki kelime yazsan nolcek len Faruk...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
[/COLOR]

benim hayatım seni düzeltmeyle geçicek vallahi...:pÇinden buraya bişeyler İHRAÇ olmaz....İTHAL olur...a cahal...:p

İTHALAT...İHRACAT...:p


ehhehehe ben zaten yanlış yazmışım çine ihraç edicez dicektimm :p
:queen::queen:
pandaları nesli tükendiğinden son umut olarak türkiyedeki pandayı deniyelim bari demiş çinliler :)
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
747
Yazın Büyük Mandıra ya geziye gitmiştik, orada bayan motorcu vardı :).
Sanırım Tekirdağ MT de ilk siz olacaksınız....
Bu arada Pazar günkü iftarla ilgili bir resim vesaire yok mu Özer? Gelemedik ama en azından resimlere bakarak iç geçirebiliriz değil mi?
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Sevgilerin birleştiği,Hayallerin gerçek olduğu bu gecede,Yaşadığımız Tüm Sorunların Bİtmesi Dİleğiyle ... KADİR GECENİZ- KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:22 PM ----------

Merhaba.ben takirdağdan bayan motorcu yok mu?:)

Bayan ARtçı Çokta :p Bayan Motorcu YOk, Sanırım Sen İLksin. Edirneden Facebook Grubumuza Dahil Olan bayan bir ARkadaşımız var.. Sizi Tanıştırayım ben:)
TAbi İlk Önce Kendini Tanıtman Koşulu İle:p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Arkadaşlar Savaş Kayan ile tüm manevi bağlarımı koparmış bulunmaktayım...Bilgilerinize bu hususlarda herhangi bir espri arabulucuk devreye gireyim tarzı yaklaşımlarda bulunmayalım...tepki verebilirim...herkese hakettiği saygıyı vericem bundan sonra...öperim..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:21 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:10 AM ----------



benim hayatım seni düzeltmeyle geçicek vallahi...:pÇinden buraya bişeyler İHRAÇ olmaz....İTHAL olur...a cahal...:p

İTHALAT...İHRACAT...:p



siz çalışıyosunuz diye rahatsız etmedim kanka...:cat:



nasıl geçti iftar By Özer...:cat:


Faruk59 da okuyup okuyup kaçıyor...sessiz ve derinden...sanki şuraya iki kelime yazsan nolcek len Faruk...

kandiliniz mubarek olsun arkadaşlar
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Yazın Büyük Mandıra ya geziye gitmiştik, orada bayan motorcu vardı :).
Sanırım Tekirdağ MT de ilk siz olacaksınız....
Bu arada Pazar günkü iftarla ilgili bir resim vesaire yok mu Özer? Gelemedik ama en azından resimlere bakarak iç geçirebiliriz değil mi?


OLMAZMI İFTAR YEMEĞİ TOPİĞİNDE FOTALAR MEVCUT:cat:
..
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
ne denemesi bu abicim...:)


Çinlierde sizde sahip çıkamadınız bana...:pale:


ay ay pandam'a bak senn
elinden tutanı bilem yokk :p
üzülme sen bayramda yalovadayım kısmetse
gelirsen oralara şeker verir sevindirirm ben seni üzülme senn :cherry:

arkadaşlar günaydın herkeze bu arada herkesin geçmiş kandiliniz mubarek olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
10
ben motorcuyum demedim ki bayan motorcu varmı dedim :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:32 AM ----------

Bende değilim ama motor kullanıcısı olmak istiyorummm.o yüzden bu forma üye oldum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Savaş Kayan ile tüm manevi bağlarımı koparmış bulunmaktayım...Bilgilerinize bu hususlarda herhangi bir espri arabulucuk devreye gireyim tarzı yaklaşımlarda bulunmayalım...tepki verebilirim...herkese hakettiği saygıyı vericem bundan sonra...öperim..

" bugüne kadar fazla saygı gösterdim" demeye getiriyor.
vah vah.yazık olmuş.:pale::pale::pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst