Tekerde, arabayla Kafa KAfaya..

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
[MEDIA]http://www.metacafe.com/fplayer/1274297/autoPlay/bad_motorcycle_crash_while_trying_a_wheelie.swf[/MEDIA]
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arabanın kaportasımı açılıyor banamı öyle geldi..Paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yuh yaaa... bu kadar işlek yolda, tek teker yapmaya çalışmak da aptallık ötesidir yanii.. olacak şey de olmuş zaten.. geçmiş olsun..:silent:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Yapılacak yer var, yapılmayacak yer var...
inşallah bişeyi yoktur, ama haketmiş bence... :cyclopsan
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
:mrgreen: yok ya bu okadar güzel girememiş birisi tekerde arkadan bir araca çarpıp içeri girmişti bayan sürücüde ne olduğunu anlamadan çocuğa pis sapık arabamda ne işin var deyip kafaya çantayı vurmaya başlamış ona çok güldüm ya o geldi aklıma :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hep merak etmişimdir böyle bir durumda sürücünün halini,öğrenmiş oldum sağol erhanım :p
Bu arada birşey belirtmek istiyorum.Toplum olarak biraz değişik insanlarız.Tektekerde giden bir elemanı görünce hayranlıkla izleriz,kazaya karıştığında falan yerin dibine sokarız,böyle öküzlerden bizi uzak tutmasını dileriz tanrıdan.Ne derece tutarlıyız ?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Hep merak etmişimdir böyle bir durumda sürücünün halini,öğrenmiş oldum sağol erhanım :p
Bu arada birşey belirtmek istiyorum.Toplum olarak biraz değişik insanlarız.Tektekerde giden bir elemanı görünce hayranlıkla izleriz,kazaya karıştığında falan yerin dibine sokarız,böyle öküzlerden bizi uzak tutmasını dileriz tanrıdan.Ne derece tutarlıyız ?


öpüyorum caniimmm seni yanaklarından ;)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Bu topicte kesin kavga çıkar söylemedi demeyin.Biri taşı attı kuyuya.......
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
trajı komik geldi bana güleyimmi ağlayayımmı şaşırdım dorusu
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hep merak etmişimdir böyle bir durumda sürücünün halini,öğrenmiş oldum sağol erhanım :p
Bu arada birşey belirtmek istiyorum.Toplum olarak biraz değişik insanlarız.Tektekerde giden bir elemanı görünce hayranlıkla izleriz,kazaya karıştığında falan yerin dibine sokarız,böyle öküzlerden bizi uzak tutmasını dileriz tanrıdan.Ne derece tutarlıyız ?


Musait bir yolda veya alanda yapılanlar evet yetenekleri gostermek icindir.
Tek tekere kalkıyorsun ve tek seritli bir yolda ( sanıyorum burası birde ters serit ) insanlara kendini kanıtlamak icin.
Be andaval hiçmi kafan calısmıyor kendini zaten kask takmayarak dusunmuyorsun kask kafalı ya karsına bir yaya yada arac cıktıgında onun canına neden kastediyorsun.
Boylelerine alkıs degil direk suratının ortasına bir osmanlı tokadı lazım.
Belki o zaman devreler yerine oturur..
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
Aslında araba yanlış sollama yapmış yani bide sanki arabanın kaputu açılmış gibi yoksa banadamı öle geldi :cyclopsan inş. fazla bişe olmamıştır paylaştınız için teşekürler!..:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Geçen gece caddebostan sahildeki yürüyüş yolunda, soba borusundan yapılmış egsozu ve sökülmüş kafa grenajıyla bir adet CBR125 ve bir adet TVS-Apache ile, insanların bulunduğu (çoğu alkollü) öyle dar bir yolda, hem de yüksek süratle, dakikalarca tek teker yapan 2 apaçiyi şiddetle kınama ihtiyacı hissettim bir an.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Allah akıl fikir versin bunlara başka ne diyeyim::angry2::::angry2::
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu adamı öncelikle hemen hastaneye kaldırıcaksın. Eğer yaşarsa tüm tedavileri bittikten sonra, hastaneden çıkarken eşşşşekk sudan gelinceye kadar döveceksin!!! Sonra yine hastaneye göndereceksin, akıllansın da trafiğe açık alanda bu tür gereksiz şovlar yapmasın diye... :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst