Hep merak etmişimdir böyle bir durumda sürücünün halini,öğrenmiş oldum sağol erhanım
Bu arada birşey belirtmek istiyorum.Toplum olarak biraz değişik insanlarız.Tektekerde giden bir elemanı görünce hayranlıkla izleriz,kazaya karıştığında falan yerin dibine sokarız,böyle öküzlerden bizi uzak tutmasını dileriz tanrıdan.Ne derece tutarlıyız ?
öpüyorum caniimmm seni yanaklarından![]()
Hep merak etmişimdir böyle bir durumda sürücünün halini,öğrenmiş oldum sağol erhanım
Bu arada birşey belirtmek istiyorum.Toplum olarak biraz değişik insanlarız.Tektekerde giden bir elemanı görünce hayranlıkla izleriz,kazaya karıştığında falan yerin dibine sokarız,böyle öküzlerden bizi uzak tutmasını dileriz tanrıdan.Ne derece tutarlıyız ?