Tekerde, arabayla Kafa KAfaya..

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Bos alanda yaparsında caddede ıslek bır cadde cok kotu bır sonuc aracın kaputu acıldı fena gırdı
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
46
ortada kafa diken üç motor var ve ozellıkle kayıt a alınan bırı var...raskele yapılan kafa dikme degil..minubus yolcu alıyo arkasından gelen otomobıl onu sollamaya cıkıyo
otomobıl surucusu motosıkletı goruyo belkıde durmustur (genelde bole oluyo yo kazalar )...
motosıklet surucusu gormedı gordugunde de cook gectı onun aklında -bak nasıl kafa diktim acep nasıl cıktım video da fikri vardır bence...
bence fazla bı kırık yoktur surucude tam otutturmus motoruda...otonun radyatorune kadar gırmıstır kesinn...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
trafikte tek tekerle giden birine hayranlıkla değil, başka bir gözle bakarım herzaman..

adamın da yaptığı pek mantıklı değil zaten o trafiğin içinde.... haketmiş.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok :p ortalık malı mı yapacaksınız beni :p

ben kız kardeşimi öpmeyimde kimi öpeyim..:queen:

videodaki herife yazık oldu alt motor yatak sarmıştır kesin..:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2008
Mesajlar
11
İste bolelerı yuzunden motosiklet tehlıkelı yok oldurur yok 2 teker almam dıe onyargılar olusuyo trafıkde yaptıgı harekete bak adam gbi bınse motoruna olcek sankı bence haketmıs .. :pr:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Well, what a ride it has been. This is my 365th day with Second Life Insider. A whole year of writing about Second Life and things related to it. Digging up news tidbits and trying to generally provide you all with useful content and news. In the last year, I've produced 1,120 posts - a total of 367,657 words. We've all been working hard to bring you great stuff, and it's great to see how you've all responded. Journalists, corporates and media agencies read Second Life Insider daily. Linden Lab certainly does.Cheap Guild Wars GoldGuild Wars GoldGW GoldBuy Guild Wars GoldGuild Wars Gold

tmm :p
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
82
çarpmaya 2-3 sn kala motoru çevirmeye çalışıyo ama tekerde oldugunu unuttu :)

ewet o korku anında bi kafa salladı motor ama ne fayda
gerçi burda otomobildede kabahat var gözlerin görmüyomu arkdaş derdim bikere o adama, ama motorcu arkadaşlar sopalık oda ayrı bi mevzu :cherry:
iyiki araba olmuş ya yaya çıksaydı orda?
sonuç nasıl olurdu acaba
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
yaw iyiki tekerde gidiyordu yoksa arabaya gecerdi üzerinden uctu adam bişe olmamıstır ona:mrgreen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
boyle bılıncsız kullanıldıkca kaza yapmaya mahkumlar...ya nasıl bı akıldırkı trafıge acık ıslek bı yolda tek teker hemde kask vs hıc bısı yok....offf offf
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
adam sanki bilerek arabanın ustune gidiyo gbi...hiç fren falan yapmıyor yönünü değiştirmyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst