- Katılım
- 29 May 2016
- Mesajlar
- 714
Yazık olmuş, Allah rahmet eylesin ikisine de. Herkesi teker teker kaybediyoruz. Kiminde biz haklıyız, kiminde haksız... Sonuç olarak ölüyoruz ya da ölümden dönüyoruz.
Cesetlerin olay yerindeki görüntüsü var elimde. Gaz kolunu kontrol etmede zorlanan arkadaşlarım varsa özel mesaj atabilirler, yardımcı olmak isterim.
Bana gonderebilir misin goruntuleri
