- Katılım
- 9 Mar 2008
- Mesajlar
- 877
- Konu Yazar
- #1
Geçtiğimiz ay gittiğim tayland gezisinde herkesin motosiklet kullandığını ve motosikletin en iyi ulaşım aracı olduğunu görünce ben de bir scooter kiralayıp phuketi gezme şansı yakaladım. Böyle bir gezi yapmışken de resimleri paylaşmadan geçmeyeyim dedim 
Öncelikle ufak bazı bilgilere değinmek gerekirse:
-Taylandda trafik soldan akıyor. Ben daha önceden kıbrısta bulunduğum ve araba kullandığım için pek sıkıntı çekmedim açıkçası. Yaşlısı, genci, kadını, çocuğu herkes motosiklet kullanıyor.
-Bakkalından oteline herkes motosiklet kiralıyor. Motorların çoğunluğu japon cub ve scooterler (çoğunluğu da honda wave ve click). Çin malı hiç görmedim.
-Motosiklet kiraları günlük 20-25 lira arası değişiyor. Benim kiraladığım honda click 50.000 kmde oldukça bakımsız, sağı solu paslı bir motordu fakat hala taş gibi çalışıyordu. Kimse motorunda km derdine düşmesin yani
-Benzinin litresi yanlış hatırlamıyorsam 2.5 lira civarı olması lazım.
-Havanın kapalı olduğuna bakmayın, yağış mevsimi henüz tam bitmemişti, arada yağmurlar yağıyor fakat hava 30 derece üzeri ve kapalı olması çok daha iyi çünkü açık olduğunda güneş altında durulmuyor, cayır cayır yanıyorsun.
-Gelgit lerin ne kadar etkili olduğunu orada görmüş oldum. Sabahla akşam arasında kıyıda 20-30 metrelik
fark oluyor, sabah burada yüzmüştüm, su nereye gitti diyorsun
(aşağıdaki plaj resminde görebilirsiniz)
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Sorusu olan varsa memnuniyetle yanıtlarım. Daha önce kendi motorumla yaptığım Avrupa turuna ise şu linkten göz atabilirsiniz:
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/167949-nc750x-ile-dogu-avrupa-turu.html
Kaplanlarla selfie isterseniz:
Öncelikle ufak bazı bilgilere değinmek gerekirse:
-Taylandda trafik soldan akıyor. Ben daha önceden kıbrısta bulunduğum ve araba kullandığım için pek sıkıntı çekmedim açıkçası. Yaşlısı, genci, kadını, çocuğu herkes motosiklet kullanıyor.
-Bakkalından oteline herkes motosiklet kiralıyor. Motorların çoğunluğu japon cub ve scooterler (çoğunluğu da honda wave ve click). Çin malı hiç görmedim.
-Motosiklet kiraları günlük 20-25 lira arası değişiyor. Benim kiraladığım honda click 50.000 kmde oldukça bakımsız, sağı solu paslı bir motordu fakat hala taş gibi çalışıyordu. Kimse motorunda km derdine düşmesin yani
-Benzinin litresi yanlış hatırlamıyorsam 2.5 lira civarı olması lazım.
-Havanın kapalı olduğuna bakmayın, yağış mevsimi henüz tam bitmemişti, arada yağmurlar yağıyor fakat hava 30 derece üzeri ve kapalı olması çok daha iyi çünkü açık olduğunda güneş altında durulmuyor, cayır cayır yanıyorsun.
-Gelgit lerin ne kadar etkili olduğunu orada görmüş oldum. Sabahla akşam arasında kıyıda 20-30 metrelik
fark oluyor, sabah burada yüzmüştüm, su nereye gitti diyorsun
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Sorusu olan varsa memnuniyetle yanıtlarım. Daha önce kendi motorumla yaptığım Avrupa turuna ise şu linkten göz atabilirsiniz:
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/167949-nc750x-ile-dogu-avrupa-turu.html
Kaplanlarla selfie isterseniz:
Son düzenleme: