yapma gözünü seveyim. yolda kırank kırdımı eziyetin bini bir para rezil olduguna mı yolda araç geçsede ona atıp gitsek diye düşündüğüne mi yanarsın ben o yüzden motorlarımı devamlı yol öncesi bakımını bir gün önceden yapar ve aklımda sadece ne kadar benzin atarım diye düşünürüm. yılda 16 binle 25 bin arası uzun yol yaparım. geçen pazar bile akhisar dırag yarışlarına gittik geldik 390 km aklımda sadece yarışlar vardı
he yolda kaza olayları nı düşünmem ALLAHA havale ederim.gerisi boşdur.
Ya arkadaşlar ister hyosung olsn ister honda 6oo rr kullanmayı bilmedikten hor kullandıktan sonra dayanmaz krankta kırar..Sürenin kafasınıda Kırar..
gtr 25o r'la ninjaya gelince alıcak arkadaş..
Ben'de düşünüyorum gtr 25or'ı ama 0'a o kadar para wermem..Ama aynı şekilde kawasaki'yede o kadar para bayılmam..Zaten 25o'liqi 1 sene kullandıktan sonra yükseltmek isticeksin bu benm fikrim..Ve benm hayalimde gtr 25o R alıp sonra 6oo F'e geçmek ..Bana sorarsan az kullanılmış temiz bi hyosung aL.:cat:
++ 100000
ben hyosong 250r 2007 model kullandım ve bir ay içinde 4000 km yol gittim ve hiç sorun yaşamadım. Sen motoruna ne kaadr nazik davranırsan oda sana nazik davranır gerisi fıss. kawasaki bile alsan kötü kullandıktan sonra o motor bile motor kitler.
temiz bir hyosung 250r al şunun duruşuna bak.:bounce:
![]()
![]()
![]()
Bunun Turuncu-siyah'ını veya Sarısını istiyorum:queen:
çok mu şey istiyorum:cherry:
yok kankam her gencin istediği şeyi itiyorsun![]()
aLLah nasip kısmet ederse abimSözünü dinleyip önce gtr 250 r sonra arkandan 6oo F'le gelicem inş:queen:
arkadaslar benim sorum belki cok basit kacacak ama bende hysoung gt 250 almayı düsünüyorum bundan önce hiç vitesli motor kullanmadım scoter kullanmıstım sadece bunun altından kolayca kalkabilirmiyim becereblirmiyim kullanmayı görüntüsü cok güzel ya da siz ne tavsiye edersiniz bana 2.el alabilirim ögrenciyim simdiden tesekkür ederim yorumlar için
Bende de Hyosung GV250 var, geçen sene tüm bakımlarını çok bilinen bir yerde yaptırdım ve sadece yağını filtresini değiştirip gönderdiler ve yaşadığım sorunların hiçbirini çözemediler, bu sene pazar günü bakıma gittiğimde allah tan o çok bilinen yer kapalıydı ve başka bir serviste bakımı yaptırdım, adam motoru baştan aşağıya söktü, tüm ayarlarını mükemmel yaptı ve çok sorunsuz bir şekilde kullanmaya başladım, yani motordan çok servisin önemli bence
Ayrıca birkaç parça gerektiğinde usta bu parçaları kore den fabrikasından sipariş etti, ben kanuni den alabiliriz dediğimde de kanuni tüm parçaları çinde üretiliyor ve kalitesiz ben orjinal parçalarını getirteceğim demişti
Son dipnot da 9000 deviri geçmemeye çalış krankı eline alma tavsiyesinde bulundu
Ne kadar doğru ne kadar yalan bilemem ama bu motorlara uzun süredir bakım yapan bir insanın görüşleri olduğu için paylaşmak istedim, gerçi ben 9000 deviri daha önce çok geçtim ve problem yaşamadım ama yaşamayacağım anlamına da gelmez
Sonuçta iyi bir servis seçip biraz dikkatli kullanınca sorun yaşanmaz gibi geliyor bana, yani gönlünde yatan motor hangisiyse onu al, ama alırken yok krank kırarmıyım, vites geçmezse ne yaparım.... kafanı çok bulandırıyorsa alma, sorun yaşayınca da bize küfür etme sonraİçin rahatsa git al keyfini çıkart ve acele et festival sezonu başlamak üzere
Kardeş allah başına vermesin diyorum ve diyorumki adam sıfır alacakmış kawasaki ile aynı fiyat şu anda sen olsan hangisini alırsın kawasaki ninja 250 mi hyo gt250r mi lütfen dürüstçe cevap ver?
dostum motorun şekli şemalı kawaya 100 çeker ama gel gelelim krang sorununa ben ilk hyosungu aldım 2 .günü krang kırdı götürdüm 500 tl masraf yaptım ve 1 ay bindim aradan 25.gün gecti tekrar utanmadan bitane aldım oda 2 .gün krang kırdı ilallaha ettim bidha hysoung almam dedim bedava verselr bile binmem pisigolojimi bozdu cok ustaya sordum sıkıştırıyosun dediler ama yok öle bişey 2.viste krang kırıyo ve araştırdım hyonun kranki en kötü krankın 3.cü sırasında yer alıyomuş o yüzden töbe ettim almam kawanında şeklini güzel deyil kawanın motor kısmı hyoda olcak o zmn hyosnga motor derimr:
![]()
sıfır aldığın motor 2. gün krank kırdı ve sen para verip mi yaptırdın?
yok ikinci el aldım diyosan kaç bindeydi
arada verdiğin tarihlerdede ayrı bi çelişki var onu da anlayabilmiş değilim
sanki biraz konudan sapma var gibi:silent: