- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 2,188
arkadaşlar bu motor amerikadada satılıyor diye korumayın çünkü Ford fabrikasında çalışan arkadaşlarım anlatıyorlar avrupaya gidecek arabalarla TR piyasasına gidecek arabaların civataları bile farklıymış.çok daha uzun sürede üretiliyormuş.hangisine sorsam sakın ha ford alma ne alırsan al diyorlar ama avrupaya gidenleri taş gibi diyorlar.
O arkadaşlarınla arkadaşlık ilişkilerini gözden geçir derim.
Böyle birşeyin olması belgelerde belirtilmediği sürece IMKANSIZDIR.
Ford yada başka otomobil fabrikaları özerk bölgeler falan mı? Denetimden arındırılmış, kendi kafasına göre iş yapan?..
Bu kötü bir karalamadır. Aman FORD yetkileleri duymasın, başına bela alırsın. :cat: