Tavsiye lütfen.Hyosung GT250r alınır mı?

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Bende 250 r 2008 model kullanıyorum mutluyum hiçbir sorun yok,bencede sıfır alma temiz 2.el al rahatına bak dedikleri gibi bir süre sonra oda yetmiyecek :) kawa'ya bende bakmıştım benim fikrim hyo'nun yanından bile geçmez,yanında bisiklet gibi bence.
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
yapma gözünü seveyim. yolda kırank kırdımı eziyetin bini bir para rezil olduguna mı yolda araç geçsede ona atıp gitsek diye düşündüğüne mi yanarsın ben o yüzden motorlarımı devamlı yol öncesi bakımını bir gün önceden yapar ve aklımda sadece ne kadar benzin atarım diye düşünürüm. yılda 16 binle 25 bin arası uzun yol yaparım. geçen pazar bile akhisar dırag yarışlarına gittik geldik 390 km aklımda sadece yarışlar vardı


he yolda kaza olayları nı düşünmem ALLAHA havale ederim.gerisi boşdur.

söylediklerinin yarısına katılıyorum..
tabiki bakım çok önemli..dikkat ve tedbir çok önemli..kader önemli..

ancak daha çok kısa bi süre önce güzel geçen bi sapanca gezisinin sonunda cillop gibi bi fireblade ile otoyol da 60-70 km hızla ilerlerken arka tekerin kitleyip cantı ve lastiği inanılmaz bi hale gelen bi arkadaşı hastane de ziyaret etmekte tecrübe açısından önemli:)

bu işler de herkes kendisini yeteneklerini ve altındaki makinanın özelliklerini iyi bilmeli..her konuda gerekli bakım ve tedbirleri uygulamalı..sonra da neye inanıyorsa duasını edip yola çıkmalı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler benim st kanuni gt250r yalan oldu.Siparişi verdikten 2-3 gün sonra gelir dediler.Aradan tam 13 gün geçti daha gelmedi.Gümrükten çekeceklermiş.Galiba ellerinde hiç yok.Çok fazla da üzülmedim açıkçası.Her ne kadar uzun süre sorunsuz kullandığını söyleyenler olsa da malesef o bahsedilen kronik sorunlar mutlaka oluyo.CBF250 20.000 km de ekzantirik zinciri değişir deniliyo.Daha geçen honda serviste ekzantirik zinciri değişmek üzere dağıtılmış cbf250 gördüm.Demek ki söylenenlerin hepsi çıkıyo.Zaten diğer forumlarda da araştırdığıma göre bi kaç kişinin başına gelenler içler acısı.Adam sıfır st kanunisini teslim almış eve giderken 2-3 tane gevşek vidası yolda düşüp yolda kalmış.Şu an cbf150 ile bu yazı geçirmek istiyorum.Kışa girip fiyatların düştüğünde de iyi bir birikim yapıp en sorunsuz motor olan dl 650 vstrom almaya niyetim var.Hepinizin yorumları için teşekkürler.Biliyorum bu motorla sorun yaşamayan pek çok insan vardır.Ancak sorun yaşayan da çok fazla.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Ya arkadaşlar ister hyosung olsn ister honda 6oo rr kullanmayı bilmedikten hor kullandıktan sonra dayanmaz krankta kırar..Sürenin kafasınıda Kırar..
gtr 25o r'la ninjaya gelince alıcak arkadaş..
Ben'de düşünüyorum gtr 25or'ı ama 0'a o kadar para wermem..Ama aynı şekilde kawasaki'yede o kadar para bayılmam..Zaten 25o'liqi 1 sene kullandıktan sonra yükseltmek isticeksin bu benm fikrim..Ve benm hayalimde gtr 25o R alıp sonra 6oo F'e geçmek ..Bana sorarsan az kullanılmış temiz bi hyosung aL.:cat:

++ 100000

ben hyosong 250r 2007 model kullandım ve bir ay içinde 4000 km yol gittim ve hiç sorun yaşamadım. Sen motoruna ne kaadr nazik davranırsan oda sana nazik davranır gerisi fıss. kawasaki bile alsan kötü kullandıktan sonra o motor bile motor kitler.

temiz bir hyosung 250r al şunun duruşuna bak.:bounce:
img3642kf8.jpg

dsc00073vj1.jpg

img0783o.jpg
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
++ 100000

ben hyosong 250r 2007 model kullandım ve bir ay içinde 4000 km yol gittim ve hiç sorun yaşamadım. Sen motoruna ne kaadr nazik davranırsan oda sana nazik davranır gerisi fıss. kawasaki bile alsan kötü kullandıktan sonra o motor bile motor kitler.

temiz bir hyosung 250r al şunun duruşuna bak.:bounce:
img3642kf8.jpg

dsc00073vj1.jpg

img0783o.jpg

Bunun Turuncu-siyah'ını veya Sarısını istiyorum:queen:
çok mu şey istiyorum:p:cherry:
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
2
arkadaslar benim sorum belki cok basit kacacak ama bende hysoung gt 250 almayı düsünüyorum bundan önce hiç vitesli motor kullanmadım scoter kullanmıstım sadece bunun altından kolayca kalkabilirmiyim becereblirmiyim kullanmayı görüntüsü cok güzel ya da siz ne tavsiye edersiniz bana 2.el alabilirim ögrenciyim simdiden tesekkür ederim yorumlar için
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaslar benim sorum belki cok basit kacacak ama bende hysoung gt 250 almayı düsünüyorum bundan önce hiç vitesli motor kullanmadım scoter kullanmıstım sadece bunun altından kolayca kalkabilirmiyim becereblirmiyim kullanmayı görüntüsü cok güzel ya da siz ne tavsiye edersiniz bana 2.el alabilirim ögrenciyim simdiden tesekkür ederim yorumlar için

honda cbr 125r yada hyosung 250r :cat:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Ben 6-6.500 TL arası, 10bin km'nin altında 2008 model bir GT250R almayı düşünüyorum. Her gün bakıyorum ilanlara ama ehliyet olmadan motoru alıp getiremeyeceğim için beklemek zorundayım. Biz de isteriz bir Yamaha R6'ya binelim ama ne o kadar paramız var ne de yakıtına yetişebiliriz. 250cc'de seçenek yok işte, bir ninja bir bu. Hem züürt olup hem racing tutkunu olmak zor iş valla.
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
Bende de Hyosung GV250 var, geçen sene tüm bakımlarını çok bilinen bir yerde yaptırdım ve sadece yağını filtresini değiştirip gönderdiler ve yaşadığım sorunların hiçbirini çözemediler, bu sene pazar günü bakıma gittiğimde allah tan o çok bilinen yer kapalıydı ve başka bir serviste bakımı yaptırdım, adam motoru baştan aşağıya söktü, tüm ayarlarını mükemmel yaptı ve çok sorunsuz bir şekilde kullanmaya başladım, yani motordan çok servisin önemli bence
Ayrıca birkaç parça gerektiğinde usta bu parçaları kore den fabrikasından sipariş etti, ben kanuni den alabiliriz dediğimde de kanuni tüm parçaları çinde üretiliyor ve kalitesiz ben orjinal parçalarını getirteceğim demişti
Son dipnot da 9000 deviri geçmemeye çalış krankı eline alma tavsiyesinde bulundu
Ne kadar doğru ne kadar yalan bilemem ama bu motorlara uzun süredir bakım yapan bir insanın görüşleri olduğu için paylaşmak istedim, gerçi ben 9000 deviri daha önce çok geçtim ve problem yaşamadım ama yaşamayacağım anlamına da gelmez
Sonuçta iyi bir servis seçip biraz dikkatli kullanınca sorun yaşanmaz gibi geliyor bana, yani gönlünde yatan motor hangisiyse onu al, ama alırken yok krank kırarmıyım, vites geçmezse ne yaparım.... kafanı çok bulandırıyorsa alma, sorun yaşayınca da bize küfür etme sonra :) İçin rahatsa git al keyfini çıkart ve acele et festival sezonu başlamak üzere
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bende de Hyosung GV250 var, geçen sene tüm bakımlarını çok bilinen bir yerde yaptırdım ve sadece yağını filtresini değiştirip gönderdiler ve yaşadığım sorunların hiçbirini çözemediler, bu sene pazar günü bakıma gittiğimde allah tan o çok bilinen yer kapalıydı ve başka bir serviste bakımı yaptırdım, adam motoru baştan aşağıya söktü, tüm ayarlarını mükemmel yaptı ve çok sorunsuz bir şekilde kullanmaya başladım, yani motordan çok servisin önemli bence
Ayrıca birkaç parça gerektiğinde usta bu parçaları kore den fabrikasından sipariş etti, ben kanuni den alabiliriz dediğimde de kanuni tüm parçaları çinde üretiliyor ve kalitesiz ben orjinal parçalarını getirteceğim demişti
Son dipnot da 9000 deviri geçmemeye çalış krankı eline alma tavsiyesinde bulundu
Ne kadar doğru ne kadar yalan bilemem ama bu motorlara uzun süredir bakım yapan bir insanın görüşleri olduğu için paylaşmak istedim, gerçi ben 9000 deviri daha önce çok geçtim ve problem yaşamadım ama yaşamayacağım anlamına da gelmez
Sonuçta iyi bir servis seçip biraz dikkatli kullanınca sorun yaşanmaz gibi geliyor bana, yani gönlünde yatan motor hangisiyse onu al, ama alırken yok krank kırarmıyım, vites geçmezse ne yaparım.... kafanı çok bulandırıyorsa alma, sorun yaşayınca da bize küfür etme sonra :) İçin rahatsa git al keyfini çıkart ve acele et festival sezonu başlamak üzere


Sakın Kızıltoprak'daki çok bilinen bir hyosung servisi olmasın burası?:) Kesinlikle bulunduğu yeri hak etmeyen..
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Kardeş allah başına vermesin diyorum ve diyorumki adam sıfır alacakmış kawasaki ile aynı fiyat şu anda sen olsan hangisini alırsın kawasaki ninja 250 mi hyo gt250r mi lütfen dürüstçe cevap ver?

Benim fikrim kawasaki almam,
1.türkiye temsilcisi berbat işler yapıyor çok fazla parça problemi var
2.Moto gp de, sanırım Anthony West idi abinin zinciri koptu motor arızası olsa anlarımda zincir koptu.
3.Kötü makina diyemem ama yukarıdaki nedenler beni düşündürüyor.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
7
dostum motorun şekli şemalı kawaya 100 çeker ama gel gelelim krang sorununa ben ilk hyosungu aldım 2 .günü krang kırdı götürdüm 500 tl masraf yaptım ve 1 ay bindim aradan 25.gün gecti tekrar utanmadan bitane aldım oda 2 .gün krang kırdı ilallaha ettim bidha hysoung almam dedim bedava verselr bile binmem pisigolojimi bozdu cok ustaya sordum sıkıştırıyosun dediler ama yok öle bişey 2.viste krang kırıyo ve araştırdım hyonun kranki en kötü krankın 3.cü sırasında yer alıyomuş o yüzden töbe ettim almam kawanında şeklini güzel deyil kawanın motor kısmı hyoda olcak o zmn hyosnga motor derim :pr::)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
dostum motorun şekli şemalı kawaya 100 çeker ama gel gelelim krang sorununa ben ilk hyosungu aldım 2 .günü krang kırdı götürdüm 500 tl masraf yaptım ve 1 ay bindim aradan 25.gün gecti tekrar utanmadan bitane aldım oda 2 .gün krang kırdı ilallaha ettim bidha hysoung almam dedim bedava verselr bile binmem pisigolojimi bozdu cok ustaya sordum sıkıştırıyosun dediler ama yok öle bişey 2.viste krang kırıyo ve araştırdım hyonun kranki en kötü krankın 3.cü sırasında yer alıyomuş o yüzden töbe ettim almam kawanında şeklini güzel deyil kawanın motor kısmı hyoda olcak o zmn hyosnga motor derim :pr::)

sıfır aldığın motor 2. gün krank kırdı ve sen para verip mi yaptırdın?
yok ikinci el aldım diyosan kaç bindeydi
arada verdiğin tarihlerdede ayrı bi çelişki var onu da anlayabilmiş değilim
sanki biraz konudan sapma var gibi:silent:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
sıfır aldığın motor 2. gün krank kırdı ve sen para verip mi yaptırdın?
yok ikinci el aldım diyosan kaç bindeydi
arada verdiğin tarihlerdede ayrı bi çelişki var onu da anlayabilmiş değilim
sanki biraz konudan sapma var gibi:silent:

bence bol miktarda traş var gibi =)


kaçtane hyo sahibi var yav yagsız gezen adamlar var hiçbiri krankı almadı eline henüz. sanırım krank olayı hyolarda tarih oldu? en son izmitde 2008 siyah bi ST krank arızası yaptı geçen sene.
2006 modellerde bir krank rüzgarı esti geçti Allaha şükür.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
7
arkadaşlar benden sölemesi krang olayı var halende oluyo ama kasası on numara :):cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst